Software de centru de contact

Creați o experiență perfectă de service cu software-ul de centru de contact

Consumatorii de astăzi care au cunoștințe digitale utilizează mai multe platforme pentru a ajunge la companii și se așteaptă la o experiență unificată în toate acestea. De aceea, majoritatea întreprinderilor orientate către clienți au adoptat deja soluții de centru de contact pentru a satisface cererea clienților lor pentru o experiență pe mai multe canale fără probleme.

Indiferent de canalele pe care le utilizează clienții dvs. – cu software-ul de centru de contact LiveAgent puteți gestiona cu ușurință, convenabil și eficient toate interacțiunile clienților dvs. dintr-un singur loc.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

undraw key points ig28

Ce este un software de centru de contact?

Software-ul de centru de contact este un instrument care permite companiilor să eficientizeze comunicările clienților pe toate potențialele puncte de contact și canale. Acestea pot include platforme vocale, VoIP, e-mail, chat live, text și platforme de socializare.

Cu un număr tot mai mare de companii care implementează soluții pentru centre de contact, dimensiunea pieței sistemului de centre de contact la nivel mondial este de așteptat să ajungă la 47,76 miliarde USD până în 2025.

De ce aveți nevoie de un software de centru de contact cloud

Software-ul de centru de contact bazat pe cloud elimină necesitatea de a se baza pe soluțiile tradiționale la fața locului. Asta înseamnă că posibilitatea de a configura și rula un sistem puternic de centru de contact cu caracteristici robuste nu mai necesită hardware scump, infrastructură și echipe IT profesionale pentru gestionarea acestuia.

Soluțiile bazate pe cloud sunt potrivite atât pentru întreprinderile mici, cât și pentru organizațiile mari, deoarece oferă o scalabilitate mare, flexibilitate, oferă securitate sporită și sunt extrem de rentabile.

undraw maintenance cn7j

La ce vă puteți aștepta de la utilizarea soluțiilor software de centru de contact

Statistic icon

O mai bună gestionare a serviciilor

Capacitățile de raportare și analiză ale instrumentelor de sistem ale centrului de contact facilitează gestionarea și monitorizarea fiecărui aspect al operațiunilor lor de serviciu, urmărirea valorilor critice ale serviciilor și obținerea de informații despre performanța agenților .

Union icon

Securitate îmbunătățită a datelor

Soluțiile software de centru de contact oferă funcții avansate de securitate, inclusiv criptarea datelor și backup-ul datelor pentru a proteja informațiile sensibile ale clienților.

Tachometer icon

Productivitate sporită

Platformele de sistem de centru de contact sunt dotate cu un set bogat de caracteristici care permit agenților să țină evidența informațiilor despre clienți și să le permită să rezolve problemele rapid și profesional, menținând în același timp niveluri ridicate de productivitate.

Beneficii suplimentare ale software-ului de centru de contact

live chat increase sales

Costuri de asistență reduse

Eficientizarea, automatizarea și optimizarea proceselor de asistență înseamnă timpi de răspuns mai scurți, soluționări mai rapide și mai puține apeluri repetate – toate acestea contribuind la creșterea eficienței asistenței și la costuri operaționale mai mici.

Integrations pricing

Creșterea oportunităților de vânzări

Cu acces instantaneu la date complete despre clienți, de la informații personale la achiziția și istoricul serviciilor fiecărui client, agenții pot vinde produse prin metode cross-sell și up-sell sau servicii relevante atunci când este cazul.

Software de centru de contact multifuncțional cu mai multe canale de la LiveAgent

Sistemul de centru de contact al LiveAgent este o soluție multicanal, bogată în funcții, care face ca asistența dvs. să fie mai eficientă și clienții dvs. mai fericiți.

Ticketing complet funcțional

Software-ul de centru de contact LiveAgent oferă o gamă completă de funcții de ticketing, inclusiv distribuirea inteligentă a tichetelor, automatizarea fluxului de lucru, gestionarea ușoară a responsabilității, răspunsuri și șabloane predefinite, gestionarea SLA, împărțirea și îmbinarea tichetelor, instrumente de colaborare a echipei, raportare și multe altele pentru soluționarea rapidă și eficientă a tichetelor .

https://youtu.be/zyBEt7ScQYkhttps://youtu.be/GO4rPDffDew

Asistență prin chat live

Chat-ul live este una dintre funcționalitățile de bază ale platformei de centru de contact LiveAgent, care vă permite să oferiți asistență instantanee pe care consumatorii de astăzi o așteaptă de la mărci.

Chat-ul live de la LiveAgent este plin de zeci de funcții comune și unice de chat live, incluzând mai multe opțiuni de rutare a chat-ului, invitații de chat proactive, monitorizarea vizitatorilor online, vizualizarea tastării în timp real și multe altele.

Aflați mai multe

Apeluri vocale și video

Un centru de apeluri bazat pe cloud este o componentă integrală a soluției complexe de centru de contact LiveAgent. Vă permite să primiți apeluri de la telefoane fixe sau de pe site-ul dvs. web, să proiectați chiar și cei mai complicați și personalizați arbori IVR, să definiți reguli pentru automatizarea direcționării apelurilor și a transferurilor de apeluri, să efectuați înregistrări nelimitate de apeluri și multe altele.

https://youtu.be/SyvXUDe3g6Ahttps://youtu.be/XXiy81-m3zY

Integrare cu rețelele de socializare

65% dintre persoanele cu vârste cuprinse între 18 și 34 de ani consideră că rețelele de socializare sunt un canal eficient pentru serviciul clienți. LiveAgent se integrează cu cele mai populare canale de socializare precum Facebook, Twitter și Instagram pentru a vă ajuta să monitorizați și să răspundeți la toate mesajele, comentariile și mențiunile dvs. de pe rețelele de socializare dintr-un singur tablou de bord. Cu LiveAgent nu este nevoie să comutați între diferite conturi de socializare sau să monitorizați mai multe dispozitive.

Aflați mai multe

Portal complet de autoservire

70% dintre consumatori preferă să utilizeze site-ul web al unei companii pentru a obține răspunsuri la întrebările lor, mai degrabă decât să utilizeze telefonul sau e-mailul pentru a contacta companiile. Cu LiveAgent vă puteți extinde capacitățile de asistență, permițând un portal de autoservire complet personalizabil, cu o bază de cunoștințe, întrebări frecvente și forumuri pentru clienți, care le permit clienților să rezolve singuri problemele fără a implica agenții dvs.

undraw book lover mkck

LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview | Live Agent05:20Youtube video: LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview
Live Agent

Aveți nevoie de un software de centru de contact?

Cu o varietate de furnizori de software de centre de contact de pe piață, selectarea unuia ar putea fi complicată. După ce cunoașteți tipul de software de centru de contact pe care îl căutați, luați în considerare crearea unei liste de caracteristici indispensabile care sunt esențiale pentru echipa dvs. de asistență pentru clienți. În timp ce unele oferă funcționalități de bază ale centrului de contact, altele includ funcții avansate. La LiveAgent, am construit o soluție de centru de contact multicanal cu mai mult de 179+ caracteristici disponibile în acest moment și peste 40 de integrări incluse .

Aflați mai multe

De ce soluția de centru de contact LiveAgent este cea mai potrivită pentru dvs.

Cloud icon

Tehnologie bazată pe cloud

Bucurați-vă de implementare rapidă, ușurință în utilizare, securitate avansată și alte avantaje ale tehnologiei bazate pe cloud.

Lovely customer icon

Recunoscut de 30.000 de companii

Peste 30.000 de companii din diferite industrii au ales LiveAgent ca instrument de asistență pentru clienți.

Buble icon

Scalabil & personalizabil

Software-ul poate fi ușor scalat și personalizat în funcție de cerințele dvs. specifice.

undraw Savings dwkw

Alegeți un plan care să se potrivească afacerii dvs.

Cel mai bun software de centru de contact este unul care se aliniază perfect obiectivelor dvs. de afaceri, nevoilor dvs. de asistență pentru clienți și bugetului dvs.

LiveAgent oferă4 planuri diferite – inclusiv unul total gratuit – fără contracte sau comisioane ascunse, cu prețuri complet transparente și corecte, facturate numai pentru utilizare reală în fiecare lună. De asemenea, puteți să faceți downgrade și să vă actualizați planul și să adăugați sau să eliminați agenți în orice moment.

Aflați mai multe

Un serviciu clienți excelent începe cu un software de asistență mai bun. Vedeți beneficiile LiveAgent și începeți să îl utilizați în 5 minute.

Oferiți clienților servicii de asistență excelente.

LiveAgent oferă o platformă de serviciu clienți pe mai multe canale, inclusiv sistem avansat de ticketing și chat live rapid. De asemenea, furnizează resurse precum seminarii web și liste de verificare pentru gestionarea proceselor. Aflați mai multe despre companiile partenere, precum FrëschKëscht și Post Affiliate Pro, și comparați-le pentru a găsi cea mai potrivită soluție pentru dvs.

Get better overview about your support service. Track time spent by each agent supporting customers automatically by LiveAgent’s function - Time tracking.

Time tracking

Time tracking in LiveAgent allows for automatic tracking of time spent by agents on customer support tickets. It also provides the option to force agents to manually input time and add notes. The tracking stops if the agent switches to another ticket or browser tab, ensuring accurate time tracking.

Anexați fișiere la articolele din baza de cunoștințe. Încercați funcția LiveAgent de adăugare de anexe în articole. Citiți mai multe în prezentul articol.

Anexe în articole

Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.

Doriți să aflați mai multe despre LiveAgent? Solicitați o demonstrație gratuită pentru a afla mai multe despre LiveAgent și despre cum vă poate ajuta să aveți succes.

Programați o demonstrație

LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x