Șablon de e-mail de solicitare de feedback
Un e-mail de solicitare a feedback-ului este important pentru a afla mai multe despre clienții dvs. și pentru a îmbunătăți produsul sau serviciul. Prin LiveAgent și NiceReply, puteți colecta feedback și să înțelegeți nevoile clienților, să le păstrați, să le creșteți loialitatea și să câștigați ambasadori ai mărcii. Puteți folosi diferite linii de subiect și șabloane de e-mail pentru a solicita feedback-ul clienților.
Program Gratuit de Call Center
LiveAgent oferă servicii de suport pentru clienți cu caracteristici personalizate, integrări cu alte platforme și asistență tehnică pentru migrarea datelor. Compania oferă software pentru serviciul clienților, sisteme de telefonie VoIP și alte soluții, prin intermediul cărora utilizatorii pot primi noutăți și actualizări prin intermediul unui buletin informativ. Deținerea unui call center virtual este o metodă eficientă de a începe oferirea unui suport de excepție clienților dvs. Programul de call center poate fi cu sau fără plată și reprezintă o soluție care permite agenților să primească și să efectueze apeluri precum și să acceseze informațiile necesare, cum ar fi istoricul apelurilor, ceea ce duce la îmbunătățirea experienței clienților. Furnizorii de programe software pot seta sistemul call center cu ușurință, în schimbul unei taxe lunare, însă este important să revizuiți cu atenție care sunt funcționalitățile și serviciile incluse în sistemul call center pe care doriți să îl achiziționați, mai ales dacă optați pentru unul gratuit.
Textul descrie serviciile și produsele oferite de compania Quality Unit, LLC, inclusiv software pentru gestionarea reclamațiilor, e-mailurilor și serviciilor pentru clienți. De asemenea, compania oferă suport pentru migrarea datelor și un portal de asistență. Quality Unit, LLC este partener cu diverse companii și oferă un program de afiliere. În plus, compania oferă un blog și resurse educaționale, precum șabloane și seminarii web. LiveAgent este un produs oferit de companie și utilizatorii pot începe un trial gratuit.
Migrați de la Freshcaller la LiveAgent?
LiveAgent oferă o soluție de asistență completă, cu mai mult de 175 de funcții și peste 40 de integrări. Serviciile excelente pentru clienți, asistența 24/7 de la agenții și widget-urile adaptabile lingvistic sunt doar câteva dintre avantajele acestui instrument de asistență de ultimă generație. De asemenea, puteți alege între cele trei planuri plătite sau obțineți LiveAgent gratuit pentru totdeauna.
Serviciu clienți pe computer vs. telefon
În contextul actual, serviciile de chat și messaging sunt preferate pentru contactarea companiilor. Cu toate acestea, există beneficii și pentru serviciul de asistență telefonică pentru clienți. Smartphonesul poate fi un instrument puternic pentru a lucra în acest domeniu, atât prin apeluri cât și prin mesagerie. În particular, este potrivit pentru asistența la sediul clienților, multitasking și munca la distanță.
Mobilizați clienții cu ajutorul programului informatic de bază de cunoștințe
LiveAgent este un program informatic de asistență și evaluat ca numărul unu pentru IMM-uri în 2020. Programul vă permite să creați o bază de cunoștințe personalizabilă pentru clienții dumneavoastră, reducând în același timp timpul alocat agenților. Acesta oferă un test gratuit de 7 sau 30 de zile și nu necesită card de credit.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date