Alegerea potrivită pentru companii comerciale

Complet accesibilă, flexibilă și care se poate personaliza conform cerințelor dvs.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Suport permanent, 24/7    
  • ✓ Nu se solicită card bancar    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Generați mai multe încasări

Creați experiențe de neuitat pentru clienți și veți obține mai multe venituri.

97%

Îmbunătățiți gradul de satisfacție al clienților

Impresionați-vă clienții cu viteza uluitoare a răspunsului dvs.

16×

Îmbunătățiți valoarea clienților

Vindeți mai mult prin obținerea și menținerea loialității clienților.

Business background

Programul de suport pentru companii și întreprinderi

Alăturați-vă companiilor și afacerilor de succes care utilizează LiveAgent, cel mai apreciat centru de suport și considerat programul numărul 1 pentru afaceri mici și mijlocii în anul 2019. Fiți mai aproape de clienții dvs. și oferiți-le suport imediat cu LiveAgent.
  • Badge for front runner in real estate CRM software
Person holding gift

Dezvoltați-vă afacerea fără dificultate

Suntem conștienți de faptul că implementarea unei soluții complexe precum LiveAgent necesită respectarea anumitor proceduri și reguli pentru majoritatea companiilor. Prin intermediul soluției noastre veți putea adăuga și elimina agenți în funcție de atribuțiile acestora, sezonalitate sau structura internă. Permiteți ca agenții să fie recompensați la timpul potrivit și lăsați-i să se odihnească atunci când sunt mai puține solicitări din partea clienților.

Implementare fără probleme

LiveAgent operează în cadrul mai multor panouri și redă informații din mai multe surse din cadrul companiei într-un singur inbox universal. Indiferent că este vorba de suport prin website, rețele de socializare, interfață pentru clienți, email sau call center, cu LiveAgent puteți implementa cu ușurință orice canal de comunicare în cadrul unui anumit departament al companiei. Puteți de asemenea să economisiți timp apelând la mesajele predefinite.
Woman on phone in shopping cart
Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent

Personalizați panoul

Companiile și întreprinderile tind să aibă anumite cerințe legate de funcționalități și personalizarea acestora în funcție de procedurile și regulile interne. Atunci când am dezvoltat programul, am avut în vedere acest lucru, prin urmare vă punem la dispoziție o soluție de suport care poate fi personalizată astfel încăt să corespundă modului dvs. de lucru și nu invers. În plus, afacerile de dimensiuni mai mari obțin indicatorul ROI într-un timp scurt datorită funcționalității de vizualizare în timp real a cuvintelor tastate, ceea ce le permite să-și pregătească răspunsul din timp.

Comunicare proactivă la un preț rezonabil

Redați comunicațiile cu ajutorul unui serviciu de mesagerie instantă, și anume programul de live chat. Oferiți-le agenților capacitatea de a intra în legătură cu clienții de pe mai multe dispozitive cu ajutorul invitațiilor proactive la chat. Afacerile și tranzacțiile nu se mai desfășoară la nivel local. Adresați-vă întregii lumi, adaptați widget-urile și urați-le bun venit clienților internaționali în limba lor.
LiveAgent - Live chat as a part of the help desk software

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

Oferim servicii de migrare de la cele mai populare soluții de suport.

Cum va beneficia compania dvs. de pe urma implementării soluției LiveAgent?

Creșteți gradul de satisfacție

Oferiți-le clienților posibilitatea de a vă contacta prin intermediul oricărui canal de comunicație – indiferent că este vorba de live chat, email, telefon sau rețele de socializare.

Obțineți informații precise

Întocmiți analize pentru a observa evoluția performanței, pentru a identifica problemele recurente și pentru a pune în aplicare idei și a perfecționa planuri.

Sporiți productivitatea

Oferiți suport imediat prin intermediul serviciilor de live chat, IVR (interactive voice response technology) și a perspectivelor unice din CRM.
Woman in front of the desk with several light bulbs

Alocarea eficientă a resurselor

Gestionarea și alocarea corespunzătoare a resurselor sunt de o importanță majoră pentru asigurarea unei bune stări a companiei. LiveAgent vă dă posibilitatea de a adăuga sau elimina agenți în funcție de cerințele, sezonul și perioada din an. Nu adoptați reguli stricte. Cu LiveAgent aveți puterea de a decide cum și în ce fel să investiți timp și bani. Indicatorul ROI aferent implementării centrului de suport în cadrul companiilor se poate transpune într-un interval scurt de timp în creșterea loialității și satisfacției clienților.

Automatizarea avansată a funcțiilor

Activitățile și procesele repetitive devin repede plictisitoare și consumă timp și resurse. Agenții dvs. ar trebui să se concentreze pe interacțiunea cu clienții și pe oferirea suportului necesar acestora. Aceste mici sarcini, dar extrem de necesare pot fi realizate cu ajutorul funcțiilor automatizate cum ar fi mesajele predefinite, regulie de timp, răspunsuri predeterminate și chiar SLA-uri. Cu programul adecvat de suport, vă veți face viața mai ușoară în fiecare zi.
Person coding advanced features
Ultimate omni-channel help desk software experience

Soluționaea perfectă a solicitărilor clienților

Clienții se așteaptă ca problemele lor să fie rezolvate pe loc și fără a întâmpina dificultăți, indiferent de modalitatea de contact pe care o aleg pentru a intra în legătură cu compania. Oferirea unei experiențe fără cusur în cadrul tuturor canalelor digitale are un impact pozitiv asupra brand-ului și al afacerii în general. Permiteți programului nostru de suport să combine perfect toate metodele de contact într-un singur inbox universal astfel încât dvs. să vă focusați pe lucrurile importante. Puteți începe conversația în live chat, să o continuați printr-un email de tip follow up și să oferiți rezoluția finală prin telefon. Totul dintr-un singur loc.

Cea mai bună opțiune de pe piață

Cu planul gratuit de la LiveAgent aveți opțiunea creării gratuite a bazei de informații, dar beneficiați și de alte funcționalități. Cu planul tariar obțineți mai multe funcționalități la un preț mai mult decât accesibil.
$9 lună

Small business

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 lună

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 contact form

Economisiți mai mult cu LiveAgent

Descoperiți cum să economisiți mai multe finanțe cu calculatorul nostru de preț și alegeți sistemul de birou de asistență potrivit pentru echipa dvs. de asistență pentru clienți.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

Ce reprezintă un program de suport pentru companii?

Un program de suport pentru companii constă în asistența oferită de companii clienților săi. Solicitările clienților sunt de regulă gestionate prin intermediul programului de suport, care concentrează toate comunicațiile într-un singur loc. Ca atare, compania poate trata în mod eficient toate solicitările clienților.

Cum funcționează programul de suport în cazul companiilor?

Programul de suport pentru companii și întreprinderi colectează toate comunicațiile într-o singură platformă. De exemplu, email-urile, conversațiile prin live chat, mesajele de pe rețelele de socializare, apelurile telefonice și nu numai. Mai mult decât atât, programul poate automatiza multe sarcini pentru a crea un flux eficient de lucru pentru agenți. Funcționalitățile demne de menționat sunt SLA-urile, distribuția automata a tichetelor, interfața pentru clienți și răspunsurile predefinite.

Care sunt avantajele utilizării unui program de suport pentru companii?

Printre beneficiile utilizării unui program de suport pentru companii se numără creșterea vânzărilor, a gradului de satisfacție și retenție al clienților, eficientizarea fluxului de lucru pentru agenți, reducerea costurilor și timpi reduși de răspuns.

Related Articles to Companie comercială
LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

Căutați o alternativă la Zopim?

LiveAgent este o software de asistență care oferă mai multe funcționalități, cum ar fi opțiunea de autoserviciu pentru clienți, call center, chat live, tichete și multe altele. Prin urmare, economisește timp, costuri și crește fidelizarea clienților, satisfacția și rentabilitatea investiției. Pluginul de migrare facilitează transferarea rapidă a datelor esențiale către LiveAgent. Există mai multe alternative pentru Zopim, cum ar fi Qonvo, Novocall, Dashly, Gist, HelpSpot, Lucep, CallPage și LiveHelpNow.

LiveAgent este soluția omnicanal supremă pentru compania dumneavoastră. Profitați de cele peste 175 de caracteristici și de peste 40 de integrări și instrumente excelente chiar astăzi.

Căutați o alternativă la Customerly?

Compania oferă trei planuri de prețuri excelente pentru a ajuta clienții să își gestioneze afacerile cu ușurință. LiveAgent este cel mai rapid sistem de conversații directe de pe piață și oferă asistență rapidă pentru clienți pentru a-i transforma în clienți plătitori.

Sunteți în căutarea unei alternative la Olark? Descoperiți avantajele, instrumentele și funcționalitățile suportului multichannel de la LiveAgent la un preț foarte accesibil.

Sunteți în căutarea unei alternative la Olark?

LiveAgent oferă cel mai rapid widget de live chat de pe piață, fiind esențial în oferirea asistenței clienților. Obțineți toate instrumentele de care aveți nevoie, la un preț accesibil, prin cele trei planuri tarifare oferite de LiveAgent.

LiveAgent este o alternativă perfectă pentru HelpSpot. Prezentați-vă la sistemul nostru incredibil de ticketing multi-canal și începeți perioada de încercare gratuită.

Căutați o alternativă la HelpSpot?

LiveAgent este recomandat ca o alternativă mai bună și cu valoare adăugată la Kayako de către diverse companii. Echipa de asistență a LiveAgent răspunde prompt și oferă soluții eficiente. LiveAgent ajută la clasificarea tichetelor și îmbunătățește comunicarea cu clienții. Această soluție a crescut satisfacția clienților și vânzările pentru anumite companii, iar timpul de răspuns a crescut cu 60%. LiveAgent este ușor de utilizat și îmbunătățește productivitatea în activitățile de ecommerce.

Căutați o alternativă la Gorgias? Căutarea a luat sfârșit! Încercați LiveAgent pentru nevoile serviciului dumneavoastră pentru clienți. Este inclusă o perioadă de încercare de 14 zile.

Căutați o alternativă la Gorgias?

LiveAgent este o soluție excelentă pentru comunicarea cu clienții, oferind asistență mai bună, rapidă și precisă, conform testimonialelor unor clienți mulțumiți. Acest instrument îmbunătățește serviciul pentru clienți și poate economisi mult timp prețios, cu agenți nelimitați și integrare telefonică. Este o alternativă rentabilă la alte soluții, cu valoare adăugată, și poate ajuta la creșterea satisfacției clienților și vânzărilor.

Sistemele de tichete de asistență ajută echipele să gestioneze volume mari de solicitări de pe mai multe canale și le permit să răspundă la întrebări rapid și în cunoștință de cauză.

Sistemul de tichete de asistență

LiveAgent oferă un sistem de tichete de asistență cu o interfață de utilizare (UI) intuitivă, care combină toate canalele de comunicare. Fluxul hibrid de tichete asigură că toate comunicările rămân în același tichet hibrid sub același ID de tichet. Agenții au întotdeauna cantitatea optimă de lucru datorită distribuirii automate a tichetelor. LiveAgent oferă informații complete despre clienți și instrumente puternice de autoserviciu. Fără contracte și fără taxe ascunse, cu prețuri transparente și corecte, LiveAgent oferă cea mai bună valoare pentru banii dvs.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație