Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Alegerea potrivită pentru companii comerciale

Complet accesibilă, flexibilă și care se poate personaliza conform cerințelor dvs.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Suport permanent, 24/7    
  • ✓ Nu se solicită card bancar    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar

30%

Generați mai multe încasări

Creați experiențe de neuitat pentru clienți și veți obține mai multe venituri.

97%

Îmbunătățiți gradul de satisfacție al clienților

Impresionați-vă clienții cu viteza uluitoare a răspunsului dvs.

16×

Îmbunătățiți valoarea clienților

Vindeți mai mult prin obținerea și menținerea loialității clienților.

Business background

Programul de suport pentru companii și întreprinderi

Alăturați-vă companiilor și afacerilor de succes care utilizează LiveAgent, cel mai apreciat centru de suport și considerat programul numărul 1 pentru afaceri mici și mijlocii în anul 2019. Fiți mai aproape de clienții dvs. și oferiți-le suport imediat cu LiveAgent.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Person holding gift

Dezvoltați-vă afacerea fără dificultate

Suntem conștienți de faptul că implementarea unei soluții complexe precum LiveAgent necesită respectarea anumitor proceduri și reguli pentru majoritatea companiilor. Prin intermediul soluției noastre veți putea adăuga și elimina agenți în funcție de atribuțiile acestora, sezonalitate sau structura internă. Permiteți ca agenții să fie recompensați la timpul potrivit și lăsați-i să se odihnească atunci când sunt mai puține solicitări din partea clienților.

Implementare fără probleme

LiveAgent operează în cadrul mai multor panouri și redă informații din mai multe surse din cadrul companiei într-un singur inbox universal. Indiferent că este vorba de suport prin website, rețele de socializare, interfață pentru clienți, email sau call center, cu LiveAgent puteți implementa cu ușurință orice canal de comunicare în cadrul unui anumit departament al companiei. Puteți de asemenea să economisiți timp apelând la mesajele predefinite.

Implementation without issues
Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent

Personalizați panoul

Companiile și întreprinderile tind să aibă anumite cerințe legate de funcționalități și personalizarea acestora în funcție de procedurile și regulile interne. Atunci când am dezvoltat programul, am avut în vedere acest lucru, prin urmare vă punem la dispoziție o soluție de suport care poate fi personalizată astfel încăt să corespundă modului dvs. de lucru și nu invers. În plus, afacerile de dimensiuni mai mari obțin indicatorul ROI într-un timp scurt datorită funcționalității de vizualizare în timp real a cuvintelor tastate, ceea ce le permite să-și pregătească răspunsul din timp.

Comunicare proactivă la un preț rezonabil

Redați comunicațiile cu ajutorul unui serviciu de mesagerie instantă, și anume programul de live chat. Oferiți-le agenților capacitatea de a intra în legătură cu clienții de pe mai multe dispozitive cu ajutorul invitațiilor proactive la chat. Afacerile și tranzacțiile nu se mai desfășoară la nivel local. Adresați-vă întregii lumi, adaptați widget-urile și urați-le bun venit clienților internaționali în limba lor.

Live chat as a part of the help desk software

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

Oferim servicii de migrare de la cele mai populare soluții de suport.

badges

Cum va beneficia compania dvs. de pe urma implementării soluției LiveAgent?

euro

Creșteți gradul de satisfacție

Oferiți-le clienților posibilitatea de a vă contacta prin intermediul oricărui canal de comunicație – indiferent că este vorba de live chat, email, telefon sau rețele de socializare.

increase

Obțineți informații precise

Întocmiți analize pentru a observa evoluția performanței, pentru a identifica problemele recurente și pentru a pune în aplicare idei și a perfecționa planuri.

icon lightbulb

Sporiți productivitatea

Oferiți suport imediat prin intermediul serviciilor de live chat, IVR (interactive voice response technology) și a perspectivelor unice din CRM.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Alocarea eficientă a resurselor

Gestionarea și alocarea corespunzătoare a resurselor sunt de o importanță majoră pentru asigurarea unei bune stări a companiei. LiveAgent vă dă posibilitatea de a adăuga sau elimina agenți în funcție de cerințele, sezonul și perioada din an. Nu adoptați reguli stricte. Cu LiveAgent aveți puterea de a decide cum și în ce fel să investiți timp și bani. Indicatorul ROI aferent implementării centrului de suport în cadrul companiilor se poate transpune într-un interval scurt de timp în creșterea loialității și satisfacției clienților.

Automatizarea avansată a funcțiilor

Activitățile și procesele repetitive devin repede plictisitoare și consumă timp și resurse. Agenții dvs. ar trebui să se concentreze pe interacțiunea cu clienții și pe oferirea suportului necesar acestora. Aceste mici sarcini, dar extrem de necesare pot fi realizate cu ajutorul funcțiilor automatizate cum ar fi mesajele predefinite, regulie de timp, răspunsuri predeterminate și chiar SLA-uri. Cu programul adecvat de suport, vă veți face viața mai ușoară în fiecare zi.

Person coding advanced features
Ultimate omni-channel help desk software experience

Soluționaea perfectă a solicitărilor clienților

Clienții se așteaptă ca problemele lor să fie rezolvate pe loc și fără a întâmpina dificultăți, indiferent de modalitatea de contact pe care o aleg pentru a intra în legătură cu compania. Oferirea unei experiențe fără cusur în cadrul tuturor canalelor digitale are un impact pozitiv asupra brand-ului și al afacerii în general. Permiteți programului nostru de suport să combine perfect toate metodele de contact într-un singur inbox universal astfel încât dvs. să vă focusați pe lucrurile importante. Puteți începe conversația în live chat, să o continuați printr-un email de tip follow up și să oferiți rezoluția finală prin telefon. Totul dintr-un singur loc.

Cea mai bună opțiune de pe piață

Cu planul gratuit de la LiveAgent aveți opțiunea creării gratuite a bazei de informații, dar beneficiați și de alte funcționalități. Cu planul tariar obțineți mai multe funcționalități la un preț mai mult decât accesibil.

Ticket+Chat

Ticket+Chat

Pentru IMM-uri, activități profesionale și agenții mari

$29/lună
Ticket+Chat

All-Inclusive

Pentru companii mari și corporații internaționale

$39/lună

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

Ce reprezintă un program de suport pentru companii?

Un program de suport pentru companii constă în asistența oferită de companii clienților săi. Solicitările clienților sunt de regulă gestionate prin intermediul programului de suport, care concentrează toate comunicațiile într-un singur loc. Ca atare, compania poate trata în mod eficient toate solicitările clienților.

Cum funcționează programul de suport în cazul companiilor?

Programul de suport pentru companii și întreprinderi colectează toate comunicațiile într-o singură platformă. De exemplu, email-urile, conversațiile prin live chat, mesajele de pe rețelele de socializare, apelurile telefonice și nu numai. Mai mult decât atât, programul poate automatiza multe sarcini pentru a crea un flux eficient de lucru pentru agenți. Funcționalitățile demne de menționat sunt SLA-urile, distribuția automata a tichetelor, interfața pentru clienți și răspunsurile predefinite.

Care sunt avantajele utilizării unui program de suport pentru companii?

Printre beneficiile utilizării unui program de suport pentru companii se numără creșterea vânzărilor, a gradului de satisfacție și retenție al clienților, eficientizarea fluxului de lucru pentru agenți, reducerea costurilor și timpi reduși de răspuns.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație