The #1 free knowledge base software

Discover how easy it is to create professional knowledge bases with ease.

  • ✓ No setup fee
  • ✓ Customer service 24/7
Used by
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base software by LiveAgent

Căutați un software gratuit cu bază de cunoștințe?

O bază de cunoștințe gratuită personalizabilă vă facilitează munca agenților și vă încurajează clienții să se ajute reciproc.

LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai evaluat software de asistență pentru IMM-uri în 2021. Rămâneți aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai repede cu LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Ce este software-ul gratuit cu bază de cunoștințe?

O bază de cunoștințe este o bază de date online cu autoservire care poate fi utilizată de oricine caută informații despre compania sau produsele dvs. Acest software vă permite să stocați, să partajați și să gestionați informații și date importante într-un singur loc, unde este ușor accesibil. În esență, instrumentele bazei de cunoștințe vă pot economisi resurse valoroase, cum ar fi timpul și banii, deoarece vă permit permit să oferiți asistență clienților chiar și atunci când agenții dvs. nu sunt online.

De ce software gratuit cu bază de cunoștințe?

Creați un loc în care agenții dvs. își pot împărtăși cunoștințele și unde clienții dvs. își pot rezolva problemele.

Clienți mai fericiți

Creați articole detaliate pentru baza de cunoștințe pentru a oferi asistență rapidă clienților dvs.

Asistență 24/7

Construindu-vă baza de cunoștințe, vă asigurați că clienții dvs. au acces la informații importante 24/7/365.

Scăderea volumului de tichete

Oferiți clienților dvs. posibilitatea să găsească informații în mod independent și permiteți agenților dvs. să se concentreze pe probleme mai urgente.

4 pași pentru a crea o bază de cunoștințe gratuită

Creați un loc în care agenții dvs. își pot împărtăși cunoștințele și unde clienții dvs. își pot rezolva problemele.

Alegeți dintre 3 modele predefinite

Instrumentul bazei de cunoștințe LiveAgent vă permite să alegeți dintre modele de baze de cunoștințe predefinite. Chiar dacă nu oferim o temă personalizată, desenele sunt ajustabile din punct de vedere al culorii și pot fi personalizate cu antetul/subsolul HTML. După alegerea designului, puteți începe să vă umpleți baza de cunoștințe cu conținut relevant atât pentru clienți, cât și pentru întreaga dvs. echipă.

Peter Komornik

LiveAgent combină chat-ul live excelent, ticketing-ul și automatizarea care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.

black Slido logo

Software corect și gratuit cu bază de cunoștințe

Planul gratuit al LiveAgent este o soluție excelentă pentru start-up-uri. Cu toate acestea, planurile plătite oferă diverse caracteristici de asistență care vă ușurează fluxul de lucru și vă oferă mai multe opțiuni pentru furnizarea de asistență pentru clienți.

Free help desk software migration icon

Cont gratuit

Gratuit

Istoric al tichetelor de asistență pentru clienți de 7 zile

Integrări limitate

Fără conturi de socializare

Funcții lipsă

Free Live Chat-icon

Cont plătit

de la 15 $/lună

Fără limitări

O mulțime de caracteristici utile

Conturi de socializare

Istoricul complet al mesajelor

și mult mai multe…

book lover - illustration

Asistență gratuită pentru clienți

Știați că majorității clienților le place să caute soluții independent înainte de a contacta asistența pentru clienți? Construindu-vă baza de cunoștințe, le puteți oferi informații valoroase și puteți economisi timp echipei de asistență pentru clienți, timp pe care l-ar petrece pentru a face față cererilor repetitive. Cu software-ul gratuit cu bază de cunoștințe, se pot concentra în schimb pe probleme critice.

Bază de cunoștințe internă

Software-ul cu bază de cunoștințe open-source al LiveAgent permite companiei dvs. să creeze conținut în baza de cunoștințe pentru agenții și clienții dvs. Instrumentul intern de gestionare a cunoștințelor poate fi o singură sursă care stochează informații despre companie.

Software-ul cu bază de cunoștințe online a LiveAgent are un cod de motor de căutare care permite agenților dvs. să caute cu ușurință informațiile necesare printr-o casetă de căutare. În general, o bază de cunoștințe privată îmbunătățește fluxul de lucru al angajaților, ceea ce îi face pe agenți și clienți fericiți.

Customer portal software settings in LiveAgent

Editor practic WYSIWYG

Aducerea cunoștințelor către clienții dvs. este simplă! Creați categorii specifice și faceți-vă baza de cunoștințe mai ușor de navigat. Ulterior, veți umple categoriile cu conținut util folosind editorul de text bogat încorporat WYSIWYG pentru articole. Vă puteți personaliza și stiliza conținutul cu titluri, culori, stiluri diferite, precum și imagini.

WYSIWYG editor in Help desk software - LiveAgent
Attachments in articles in LiveAgent

Adăugați atașamente de fișiere la articole

Soluția cu bază de cunoștințe a LiveAgent este un instrument puternic care vă permite, de asemenea, să atașați fișiere la articole. Această opțiune de autoservire reduce solicitările inutile ale clienților și îmbunătățește comunicarea generală a clienților, deoarece clienții pot accesa informații independent.

Peste 21.000 de companii nu pot greși

Vedeți poveștile noastre de succes și mărturiile noastre și aflați cum LiveAgent vă poate optimiza asistența pentru clienți și crește fericirea partenerilor dvs. de afaceri.

De ce software-ul cu bază de cunoștințe?

70% dintre clienți ar prefera să găsească singuri răspunsurile la întrebările lor înainte de a contacta serviciul pentru clienți. LiveAgent vă permite să configurați cu ușurință o bază de cunoștințe cu doar câteva click-uri. Puteți crea categorii, articole și le puteți adapta la designul companiei dvs. fără a introduce măcar o singură linie de cod.

Business bag - icon

Beneficii comerciale

Oferiți ajutor offline

Servicii și îngrijire pentru clienți fiabile

Cunoștințe interne în cadrul companiei

Handshake icon

Avantajele clienților

Disponibil 24/7/365

Clienții pot primi răspunsuri pe cont propriu

Cea mai rapidă asistență pentru clienți

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit … LiveAgent!

Încercați acum gratuit Nu Este Necesar Cardul De Credit
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Articole legate deSoftware gratuit cu bază de cunoștințe
677682 Custom Roles Available Permissions

Custom roles available permissions

LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.

415713 How To Setup And Create Contacts In LiveAgent

How to setup and create Contacts in LiveAgent

LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.

485115 How To Create Contact Groups In LiveAgent

How to create Contact groups in LiveAgent

Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.

752568 Using Contact Groups To Answer VIP Customers Faster

Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster

Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Noticias

El uso de WhatsApp para el servicio al cliente es una excelente manera de crear un canal de comunicación directa. Los programas de CRM pueden mejorar la satisfacción del cliente. Zendesk y ServiceNow son opciones destacadas. Los sistemas de tickets de problemas son esenciales para brindar soporte al cliente. LiveAgent ofrece una variedad de características y alternativas para el servicio al cliente.

Get better overview about your support service. Track time spent by each agent supporting customers automatically by LiveAgent’s function - Time tracking.

Time tracking

Time tracking in LiveAgent allows for automatic tracking of time spent by agents on customer support tickets. It also provides the option to force agents to manually input time and add notes. The tracking stops if the agent switches to another ticket or browser tab, ensuring accurate time tracking.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x