
Partly
Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.
Treceți datele de pe HappyFox?
Tichet și Tichet+Chat sunt ideale pentru întreprinderile mici și mijlocii, cu costuri lunare de 15 și 29 de dolari. LiveAgent este un software de comunicare recomandat de companii precum Huawei, BMW și O2, iar utilizarea sa este gratuită și nu necesită card de credit. Acesta poate fi integrat cu o serie de alte soluții software pentru gestionarea relației cu clienții. De asemenea, oferă posibilitatea de migrare a datelor din alte soluții software.
Textul descrie serviciile și produsele oferite de compania Quality Unit, LLC, inclusiv software pentru gestionarea reclamațiilor, e-mailurilor și serviciilor pentru clienți. De asemenea, compania oferă suport pentru migrarea datelor și un portal de asistență. Quality Unit, LLC este partener cu diverse companii și oferă un program de afiliere. În plus, compania oferă un blog și resurse educaționale, precum șabloane și seminarii web. LiveAgent este un produs oferit de companie și utilizatorii pot începe un trial gratuit.
Migrați de la Freshcaller la LiveAgent?
LiveAgent oferă o soluție de asistență completă, cu mai mult de 175 de funcții și peste 40 de integrări. Serviciile excelente pentru clienți, asistența 24/7 de la agenții și widget-urile adaptabile lingvistic sunt doar câteva dintre avantajele acestui instrument de asistență de ultimă generație. De asemenea, puteți alege între cele trei planuri plătite sau obțineți LiveAgent gratuit pentru totdeauna.
Treceți de la Crisp la LiveAgent?
LiveAgent este un software de asistență pentru IMM-uri cel mai recenzat și cel mai bine evaluat în 2020, alături de companii precum Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford. Prin intermediul său, puteți oferi asistență de clasă mondială clienților dvs. Există două pachete de abonament disponibile, pentru întreprinderile mici și specialiști în marketing. Încercați-l acum cu un preț lunar de 15 $ pentru Tichet și 29 $ pentru Tichet+chat.
LiveAgent este o platformă excelentă pentru comunicarea cu clienții și fiți atenți la preferințele acestora. Aceasta oferă o gamă largă de caracteristici și integrări pentru o administrare eficientă a unui serviciu de clienți. LiveAgent oferă, de asemenea, asistență de calitate prin portalul de asistență și un blog. Platforma este prezentată de o companie cu renume, Quality Unit, LLC.
Implementarea LiveAgent a reprezentat o schimbare importantă pentru Contrado Imaging Ltd, având ca principal obiectiv simplificarea contactului cu clienții și creșterea productivității agenților. Integrarea Facebook & Twitter a fost una dintre caracteristicile preferate de către personalul de asistență, împreună cu automatizarea puternică a regulilor SLA. Schimbarea a fost bine primită și adaptată rapid de întreaga echipă. LiveAgent a permis gestionarea chat-ului, e-mail-ului și apelurilor telefonice, precum și automatizarea sarcinilor.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date