Clienții noștri

Alăturați-vă miilor de clienți satisfăcuți care folosesc LiveAgent. Creați o experiență mai bună pentru clienți cu ajutorul soluției omnicanal.

  • ✓ Fără tarif de configurare    
  • ✓ Servicii de asistență pentru clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul bancar    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
  • Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să folosim, activ, LiveAgent.

  • Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

Happy male customer

Utilizați LiveAgent pentru...

LiveAgent se adaptează industriei și dimensiunii companiei dumneavoastră. Oferim ajutor organizațiilor de toate dimensiunile și tipurile. Încercați gratuit. Configurarea durează mai puțin de 5 minute.

Soluții pentru întreprinderi

Afaceri incipiente și IMM-uri Corporații Guverne Instituții de învățământ și ONG-uri …și altele

Soluții pentru industrii

Comerț electronic și servicii Călătorit și hoteluri Marketing și telecomunicații Divertisment …și altele
  • Partly testimonial

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • HostingAdvice.com

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • HEWO

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • Webmaster deals testimonial

    WebMaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să folosim, activ, LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Lucky Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm rapid!

  • Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Articole legate deClienți
Căutați un software gratuit de gestionare a clienților? Aruncați o privire asupra beneficiilor LiveAgent și aflați dacă vi se potrivește sau înscrieți-vă pentru un cont gratuit.

Căutați un software gratuit de gestionare a clienților?

Un sistem CRM este util pentru o afacere mică deoarece permite segmentarea clienților și vizualizarea informațiilor anterioare, ceea ce facilitează comunicarea cu clienții și oferă un avantaj față de concurenți. Un software gratuit excelent de gestionare a clienților unifică mai multe funcții, inclusiv e-mailul, apelurile, portalul clienților și chat-ul live, și permite fuzionarea și împărțirea tichetelor, precum și oferă rapoarte privind performanța serviciului și istoric tichetelor.

Extindeți capacitățile de asistență cu ajutorul biroului de asistență LiveAgent și a software-ului de autoservire. Permiteți clienților să rezolve singuri problemele - 24/7.

Software de autoservire

LiveAgent offers direct conversations, community forums, and self-service options to improve customer service and reduce cart abandonment. The software also includes a complaint management system and integrates with social media. Benefits of using LiveAgent include improved agent productivity, increased customer satisfaction, and lower support costs. The platform includes features such as ticket management, voice and video calls, and real-time chat. The solution is flexible, rich in features, and competitively priced. Overall, LiveAgent provides a comprehensive customer support solution.

Webinarul LiveAgent de asistență pentru clienți se concentrează pe soluția de asistență pe canale multiple. Chatul live, software-ul de tichete, call center-ul încorporat și multe altele sunt incluse. Încercarea gratuită LiveAgent este disponibilă pentru o perioadă limitată.

Învățați cu webinariile LiveAgent

În acest webinar, se explică elementele de bază ale tabloului de bord LiveAgent, încurajând utilizatorii să înceapă cu cele mai importante caracteristici și setări. Comunicarea simplificată prin tichete este cheia acestei platforme și poate ajuta la creșterea productivității. LiveAgent permite contactul direct cu clienții prin software-ul de chat live sau invitații de chat proactive, iar Multi KB permite separarea cunoștințelor în funcție de limbă, produs sau marcă.

Cercetările arată că 39% dintre consumatori preferă asistența prin telefon față de alte canale de comunicare. Cu Liveagent puteți configura un centru de apel virtual chiar în biroul dvs. de asistență. Gestionați cu ușurință comunicările de intrare cu clienții, îmbunătățiți performanțele echipei de asistență și generați mai multe vânzări de intrare.

Software de centru de apeluri de intrare

LiveAgent is a customer experience management software that offers a hybrid ticket flow, complete customer information, and powerful self-service tools. It also provides a system for managing customer complaints, with features such as routing calls, intelligent IVR, and unlimited call recordings. The software is great for generating more sales and is part of a multichannel communication platform. A fixed monthly fee is charged without additional charges or contracts. LiveAgent is recommended for companies with specific requirements and research in the sector.

O selecție de programe informatice pentru servicii clienți a celor mai utilizate platforme de pe piață. Alegeți-o pe cea ideală și îmbunătățiți-vă exponențial serviciile pentru clienți.

Program informatic de servicii pentru clienți

LiveAgent este un software de asistență pentru afaceri valutare care permite organizarea mesajelor primite prin diferite canale de comunicare. Soluția omnicanală concentră eforturile pe furnizarea de asistență completă și atentă pentru fiecare client, iar rapoartele pot fi generate pentru anumite etichete. Un centru de servicii pentru clienți este vital pentru orice afacere și alegerea unei soluții CRM integrate este esențială pentru succes, iar agenții ar trebui să fie flexibili și să aibă abilități de comunicare.

LiveAgent este capabil să îndeplinească cerințele mai multor sfere de afaceri. Vedeți cum LiveAgent se poate potrivi cerințelor dvs. și vă poate îmbunătăți asistența pentru clienți.

O soluție de asistență pentru diferite industrii

Textul se concentrează pe modul în care se poate îmbunătăți campania de marketing, cum să interacționați cu clienții și să transformați traficul web în venituri crescute, precum și instrumente și tehnologii pentru a oferi asistență personalizată pentru clienți. Software-ul ca serviciu și utilizarea etichetelor sunt prezentate ca modalități de a spori loialitatea clienților și de a identifica probleme recurente.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație