Nutricia
  • Scenarii de caz de utilizare
  • Nutricia

Nutricia

Indiferent cât de mare sau mică este compania dvs., satisfacția clienților ar trebui să fie prioritatea dvs. numărul 1. Pentru a oferi excelență, aveți nevoie de instrumentele potrivite la îndemână. Datorită gamei largi de produse și a raportului strălucit performanță / preț, LiveAgent ar putea fi chiar soluția pe care ați căutat-o. Cu soluția noastră de serviciu de asistență vă puteți îmbunătăți și puteți trece la o ligă complet diferită în arii precum rata de satisfacție a clienților, eficacitatea agenților de asistență și puteți chiar economisi costuri operaționale.

Nu este nevoie să angajați zeci de agenți pentru a fi cel mai bun în ceea ce faceți. Implementarea soluției corecte ar putea face diferența, dar nu ne credeți pe cuvânt. Vă vom arăta cum LiveAgent vă poate schimba afacerea pe exemple reale. Citiți în continuare și veți afla cum compania numită Nutricia le arată celorlalți ce înseamnă cu adevărat o asistență excelentă.

Despre Nutricia

Comunicarea pe linia de asistență este gestionată de terapeuți în nutriție, consilieri în alăptare, asistente medicale și alți experți din domeniul îngrijirii copiilor. Suntem mândri de faptul că au încredere în LiveAgent ca biroul lor de asistență. În prezent Nutricia folosește LiveAgent pentru a oferi asistență sofisticată și educată în 2 țări utilizatorilor site-urilor lor Nutriklub și Klub maminek.

Timpurile se schimbă

Nutricia folosește LiveAgent din primăvara anului 2014. Înainte se bazau doar pe soluția internă de e-mail și pe una dintre ofertele gratuite de software de chat live. Compania și-a dat seama repede că aceasta nu este calea bună de a merge mai departe și că trebuie să evolueze.

„Software-ul pe care l-am folosit înainte de LiveAgent nu mai este potrivit pentru noi. Aveam nevoie de funcții precum atribuiri de chat, rutare automată și analize complexe. Soluția noastră gratuită nu era pregătită pentru domeniul de activitate și volumul de solicitări pe care le primeam ”, a spus Lukas Mitas de la Nutricia. Căutam un instrument cu un preț rezonabil / rată de performanță și opțiuni de scalare care să poată face față volumului nostru de muncă ”, a adăugat Lukas Mitas.

„Alegerea LiveAgent a ajutat compania să avanseze în domenii precum eficacitatea și îndeosebi satisfacția clienților.”

Ceea ce este de asemenea important – utilizarea asistenței online îi ajută să economisească costuri, deoarece au redus efectiv volumul de lucru al call center-ului, ceea ce este mult mai scump în comparație cu soluțiile de asistență online.

Nutricia folosește în prezent LiveAgent în 2 țări. Ei angajează „doar” 5 experți de nivel superior din domeniul nutriției pe asistența lor live.

Creșterea eficacității nu presupune neapărat scăderea calității serviciilor. Satisfacția clienților Nutricia a fost, fără îndoială, în crestere. Rețineți că serviciul lor de asistență este foarte specific – este în joc sănătatea copiilor noștri, deci nu există loc pentru compromisuri.

Curbă de învățare? Ce curbă de învățare?

În ciuda setului complex de caracteristici, LiveAgent este totuși simplu de folosit.

„Obișnuirea cu LiveAgent a fost floare la ureche.”

„Agenții noștri au învățat foarte repede cum să folosească software-ul. Învățarea altor persoane care au acces la LiveAgent a fost, de asemenea, absolut fără probleme ”, a spus Lukas Mitas. „Lucrând ca administrator, trebuie să subliniez caracteristicile analitice excelente și cuprinzătoare pe care LiveAgent le poate oferi ”, a adăugat el.

Lukas Mitas – Specialist Digital @ Nutricia

Verificați restul poveștilor

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x