Kwik Charger
Încărcătorul Kwik s-a născut inițial în New York, când noile descoperiri tehnice din industria mobilă au făcut posibilă încărcarea noilor iPhone-uri într-un ritm rapid.
După mii de ore de cercetare, dezvoltare și certificare – am reușit să dăm viață încărcătorului Kwik pentru toți cei interesați de o încărcare mai rapidă. În 2014, produsul nostru a trecut în sfârșit de gama riguroasă de teste pentru a fi certificat internațional la fiecare nivel.
“Este foarte plăcut să aflăm că personalului de asistență îi place să lucreze cu LiveAgent și că nu există plângeri majore în ceea ce privește folosirea și experiența generală cu soluția noastră.”
Acest produs este dedicat tuturor persoanelor care își dau seama că bateria este descărcată și apoi așteaptă cu nerăbdare ca telefonul lor să se încarce 1% odată. Sperăm că acest produs face aceeași diferență în viața dvs. ca și în a noastră. Vă rugăm să nu ezitați să ne contactați dacă aveți comentarii, întrebări sau povești de succes despre utilizarea lui!
Tânăra companie de startup și-a dat seama rapid că Gmail pur și simplu nu mai e suficient și are nevoie să-și îmbunătățească serviciile pentru clienți. Din fericire, LiveAgent a fost acolo să pună la dispoziție tot ceea ce Kwickcharger avea nevoie pentru a oferi excelență. În martie 2016, a fost luată decizia – să mergem înainte și să implementăm o soluție de asistență de top.
Utilizarea LiveAgent a dus Serviciul Nostru de Asistență pentru Clienți la Nivelul Următor
Asistența rapidă, accesibilă și plăcută pentru clienți este o necesitate absolută. Această afirmație rezonează și mai mult dacă afacerea dvs. de bază este construită în jurul ecosistemului produsului Apple, o companie care oferă, fără îndoială, cea mai bună experiență pentru clienți din lume. Clienții pur și simplu așteaptă același nivel de calitate chiar și de la producătorii de accesorii precum Kwikcharger.
Kwikcharger are în prezent 38 agenți care lucrează la asistență și deservesc peste 46.000 de clienți din 127 de țări (!). Ceea ce este și mai impresionant este numărul imens de tichete pe care reprezentanții Kwikcharger e gestionează în fiecare lună – aproape 15,000… ceea ce este uimitor. E-mailul este în continuare canalul lor principal de asistență, totuși ei profită din plin de funcția noastră de call center, cu peste 1.300 de apeluri în fiecare lună.
Chat-ul live este o altă sursă de solicitări în curs de dezvoltare, cu peste 600 de sesiuni de chat în fiecare lună.
Gestionarea unei afaceri de comerț electronic la scară globală este o adevărată provocare. Totuși, conform sistemului de clasificare încorporat LiveAgent, Kwikcharger a atins niveluri de satisfacție a clienților de exact 73,22%. De asemenea, să nu uităm de faptul că echipa de asistență Kwikcharger funcționează non-stop; 24/7.
Am întrebat Kwikcharger ce s-a schimbat după implementarea LiveAgent. “Ne-a ajutat să ne îmbunătățim serviciile și fluxul de lucru. Putem fi mai organizați și totuși să avem o imagine de ansamblu completă asupra performanței fiecărui agent. În plus, păstrează toate solicitările într-un singur loc. Și să nu uităm de analizele avansate.” A spus Min Chou. “Când vine vorba de funcții, ne place să folosim etichete, să putem defini clar responsabilitățile și apoi să facem rapoarte complexe.” a adăugat Min Chou.
Este minunat deocamdată, dar cum rămâne cu provocările viitoare? Kwikcharger nu face rabat de la nimic și își stabilește obiective provocatoare, dar clare, pentru asistența companiei. Ce urmează în continuare?
“Obiectivul nostru este să implementăm o experiență de asistență pentru clienți mai rapidă și mai bună, care să poată răspunde în câteva ore de la primirea solicitării și să aibă, de asemenea, o acoperire completă 24/7 pe Telefoane & Chat-uri, nu doar tichete.”
Vă dorim tot norocul din lume! Aveți toate instrumentele de care aveți nevoie pentru a realiza ceea ce vă doriți.