Huawei
  • Scenarii de caz de utilizare
  • Huawei

Huawei

Huawei este o companie multinațională de origine chineză, ce oferă echipamente de telecomunicații și rețelistică, dar și servicii pentru companii în 170 de țări și regiuni din toată lumea.

Servicii profesionale de asistență clienți încă de la început

Fiind lider mondial în furnizarea de soluții IT&C, Huawei a înțeles importanța relaționării în timp real cu clienții. A început să caute un instrument de suport care să conțină un sistem de ticketing care să ducă la creșterea eficienței personalului care oferă asistență clienților prin live chat. În urma documentărilor efectuate, mai tărziu, în anul 2013, au decis să apeleze la LiveAgent.

“Am adoptat cu ușurință o metodă de monitorizare și asistență a clienților, răspunzând solicitărilor acestora prin mai multe canale digitale.”

Live chat și invitații proactive la chat

Huawei utilizează, zi de zi, instrumentele de live chat și invitații la chat, care îi ajută să aibă o interacțiune proactivă cu clienții lor. Mai mult decât atât, au reușit să externalizeze un procent semnificativ de apeluri din contact center, ceea ce a dus la economisirea zilnică a timpului. (Poți gestiona de 3 ori mai mulți clienți prin live chat decât prin telefon.)

” Prin aderarea la un serviciu ce funcționează în timp real, am reușit să creștem satisfacția clienților cu 29%.”

Progresele înregistrate cu LiveAgent:

  • Îmbunătățirea experienței clienților în mediul online
  • Majorarea ratei de conversie prin utilizarea metodelor de cross selling și up selling
  • Reducerea și facilitarea efectuării apelurilor către Contact center și a tichetelor prin Email
  • Interacțiune în timp real în vederea creșterii încrederii și fidelizării brand-ului.

Satisfacția clienților și obiective

Huawei analizează și evaluează satisfacția clienților per ansamblu folosind intrumentele de feedback LiveAgent de recompesare/atenționare. Primirea feedback-ului atât pozitiv cât și negativ, duce la creșterea calității departamentului de suport Huawei. Le oferă supervizorilor o privire de ansamblu asupra agenților, dacă sunt competenți sau dacă au nevoie de instruire suplimentară. Primind un feedback pozitiv în urma unei discuții purtate pe chat este de asemenea un aspect motivant pentru angajați.

Datorită integrării pe Twitter și Facebook, Huawei poate monitoriza toate postările și nelămuririle consumatorilor direct în LiveAgent.

“Instrument excelent care sporește eficiența personalului din departamentul de suport.”

Gokulnaath Gopal – Solution Manager @Huawei

Verificați restul poveștilor

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x