Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Tichete divizate

V-ați întrebat vreodată cum să vă ocupați de un tichet în care un client trebuie să rezolve mai multe probleme adecvate diferiților agenți / departamente? Cu funcția Tichet Divizat , puteți rezolva ambele probleme mai rapid și mai eficient decât oricând.

Cum funcționează?

Când primiți un Tichet în care un client trebuie să rezolve două sau mai multe probleme diferite, trebuie doar să dați click pe butonul Divizare. Aceasta va crea o copie a tichetului original cu un nou număr de referință și îl puteți utiliza ca un tichet normal, valoros, cu toate caracteristicile ca de obicei. Să vedem o schemă despre cum funcționează acest lucru:

Exemplu

Clientul dvs. David se întreabă cum să instaleze și să configureze adresa sa de e-mail implicită pentru comunicarea prin e-mail cu clienții și, de asemenea, dacă există posibilitatea de a personaliza butoanele de chat de către designerii noștri. Putem vedea clar că acesta este un caz potrivit pentru două departamente diferite, iar agentul dvs. de asistență pentru clienți va folosi acum funcția Tichet Divizat pentru a împărți și atribui tichetul altor agenți / departamente mai potrivite.

Butonul Divizare va duplica pur și simplu tichetul cu un nou număr de referință, iar agentul îl poate atribui Departamentului potrivit.

Comunicarea în Tichetul A , referitoare la instalarea și configurarea unei adrese de e-mail, va continua în tichetul original. Comunicarea cu privire la posibilitățile de proiectare va fi gestionată în Tichetul B , cu un nou număr de referință și un cesionar.

Solve problems more efficiently

Split tickets that contain multiple requests into two to ensure faster problem resolution. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Resurse din baza de cunoștințe

Aflați mai multe detalii

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație