Ce înseamnă reatribuirea?
Tichetele pot fi reatribuite (transferate) de la un agent la altul în timpul ciclului lor de viață. Motivele pentru aceasta pot fi diverse, cum ar fi agentul lipsit de experiență într-un anumit domeniu, solicitarea de către client a unui alt agent, indisponibilitatea agentului și multe altele.
Reatribuirea tichetelor nu este recomandată deoarece poate fi destul de consumatoare de timp pentru agenți. De asemenea, clienții ar putea fi nemulțumiți că sunt transferați între agenți. În cazul prea multor reatribuiri al aceluiași tichet.
Frequently Asked Questions
Cum definiți termenul de reatribuire?
Reatribuirea este rescrierea unui tichet de la un agent la altul pe durata de viață a tichetului. Acest lucru poate fi cauzat, de exemplu, de lipsa de cunoștințe a agentului, de experiență, într-un anumit subiect, de indisponibilitatea agentului sau de o solicitare de schimbare a agenților.
Care sunt avantajele utilizării opțiunii de reatribuire?
Avantajul este obținerea de către client a unui răspuns rapid la un subiect deranjant. Cu toate acestea, nu ar trebui să faceți acest lucru de mai multe ori cu un tichet, deoarece poate fi nemulțumitor pentru clienți și, de asemenea, poate fi împovărător pentru agenți.
Puteți utiliza funcția de reatribuire în LiveAgent?
Puteți utiliza funcția de reatribuire în LiveAgent. Puteți transfera tichetul cu ușurință de la un agent la altul.
Expert’s note
Reatribuirea este esențială pentru a menține și consolida relația cu clienții. Oferindu-le atenție și suport de calitate, îi veți determina să se întoarcă la afacerea dumneavoastră și să o recomande și altora.
LiveAgent este un software pentru experiența clienților, cu caracteristici precum sistemul de tichete de asistență, software-ul de centru de apeluri de intrare, software-ul de autoservire și raportare și analiză pentru urmărirea succesului. Aceste instrumente pot îmbunătăți satisfacția clienților și reduce costurile de asistență. LiveAgent poate fi personalizat și instalat, iar utilizatorii primesc datele de autentificare prin e-mail după finalizarea instalării. Pagina de internet utilizează module cookie. Utilizatorii pot programa un apel pentru a vedea cum LiveAgent poate fi avantajos pentru afacerile lor.
Listă de verificare privind asigurarea calității call center-ului
Folosiți această listă de verificare privind asigurarea calității call center-ului pentru a vă asigura că agenții dvs. sunt capabili să gestioneze fiecare apel - fără excepție.