Ce înseamnă reatribuirea?
Tichetele pot fi reatribuite (transferate) de la un agent la altul în timpul ciclului lor de viață. Motivele pentru aceasta pot fi diverse, cum ar fi agentul lipsit de experiență într-un anumit domeniu, solicitarea de către client a unui alt agent, indisponibilitatea agentului și multe altele.
Reatribuirea tichetelor nu este recomandată deoarece poate fi destul de consumatoare de timp pentru agenți. De asemenea, clienții ar putea fi nemulțumiți că sunt transferați între agenți. În cazul prea multor reatribuiri al aceluiași tichet.
Frequently Asked Questions
Cum definiți termenul de reatribuire?
Reatribuirea este rescrierea unui tichet de la un agent la altul pe durata de viață a tichetului. Acest lucru poate fi cauzat, de exemplu, de lipsa de cunoștințe a agentului, de experiență, într-un anumit subiect, de indisponibilitatea agentului sau de o solicitare de schimbare a agenților.
Care sunt avantajele utilizării opțiunii de reatribuire?
Avantajul este obținerea de către client a unui răspuns rapid la un subiect deranjant. Cu toate acestea, nu ar trebui să faceți acest lucru de mai multe ori cu un tichet, deoarece poate fi nemulțumitor pentru clienți și, de asemenea, poate fi împovărător pentru agenți.
Puteți utiliza funcția de reatribuire în LiveAgent?
Puteți utiliza funcția de reatribuire în LiveAgent. Puteți transfera tichetul cu ușurință de la un agent la altul.
Notă de expert
Reatribuirea este esențială pentru a menține și consolida relația cu clienții. Oferindu-le atenție și suport de calitate, îi veți determina să se întoarcă la afacerea dumneavoastră și să o recomande și altora.

Căutați un software gratuit de gestionare a clienților?
Creați o bază de cunoștințe gratuită și personalizabilă pentru clienții dvs., care să îi ajute în rezolvarea problemelor obișnuite și să economisiți timpul agenților de asistență.
LiveAgent este un software popular pentru serviciul clienților, care include sisteme de telefonie VoIP, software pentru centre de apeluri primite, gestionarea reclamațiilor, portalul clienților și gestionarea e-mailurilor. Compania oferă contacte de vânzări și posibilitatea de a vă programa o demonstrație. LiveAgent deține drepturi de autor și respectă termenii și condițiile, politica de securitate și politica de confidențialitate GDPR. Momentan, utilizatorilor li se construiește un cont și un tablou de bord pentru LiveAgent. Datele de autentificare vor fi trimise prin e-mail după finalizarea instalării.