Reatribuire

Ce înseamnă reatribuirea?

Tichetele pot fi reatribuite (transferate) de la un agent la altul în timpul ciclului lor de viață. Motivele pentru aceasta pot fi diverse, cum ar fi agentul lipsit de experiență într-un anumit domeniu, solicitarea de către client a unui alt agent, indisponibilitatea agentului și multe altele.

Reatribuirea tichetelor nu este recomandată deoarece poate fi destul de consumatoare de timp pentru agenți. De asemenea, clienții ar putea fi nemulțumiți că sunt transferați între agenți. În cazul prea multor reatribuiri al aceluiași tichet.

Frequently asked questions

Cum definiți termenul de reatribuire?

Reatribuirea este rescrierea unui tichet de la un agent la altul pe durata de viață a tichetului. Acest lucru poate fi cauzat, de exemplu, de lipsa de cunoștințe a agentului, de experiență, într-un anumit subiect, de indisponibilitatea agentului sau de o solicitare de schimbare a agenților.

 

Care sunt avantajele utilizării opțiunii de reatribuire?

Avantajul este obținerea de către client a unui răspuns rapid la un subiect deranjant. Cu toate acestea, nu ar trebui să faceți acest lucru de mai multe ori cu un tichet, deoarece poate fi nemulțumitor pentru clienți și, de asemenea, poate fi împovărător pentru agenți. 

 

Puteți utiliza funcția de reatribuire în LiveAgent?

Puteți utiliza funcția de reatribuire în LiveAgent. Puteți transfera tichetul cu ușurință de la un agent la altul.

 

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație