Ce este domeniul tichetului agentului?
De obicei, în companiile mai mici, fiecare agent este capabil să vadă toate informațile. Pe de altă parte, în marile corporații există multe informații secrete. Instrumentul numit domeniul tichetului agentului ajută la a defini ce tichete și informații sunt capabili să vadă agenții. Fiecare agent este atribuit unui domeniu al tichetelor, cu accesuri diferite. Unii agenți pot vedea totul, unii doar informațiile care le sunt atribuite. Administratorii pot defini la ce departamente va avea acces un agent.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce este domeniul tichetului agentului?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Domeniul tichetului determină ce tichet poate vedea un agent. Dacă afacerea este mică, de obicei agentul poate vedea toate informațiile. Opusul se aplică în întreprinderile mari, unde unele informațiii sunt mai degrabă confidențiale. Utilizând acest instrument puteți defini ce informații și tichete pot vedea agenții dvs. Agenții au domenii de solicitare diferite, cu accesuri diferite și, datorită acestei funcționalități, puteți vedea în general care este acest domeniu. Administratorul decide la ce departamente are acces agentul.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum să verificați domeniul tichetului agentului în LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Gama de tichete a agentului poate fi verificată de administrator sau de proprietar (chiar dacă aceștia nu sunt adăugați la un anumit departament), accesând „Configurări” și apoi dând click pe „Departamente”.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum se setează domeniul tichetului agentului în LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pentru a seta domeniul tichetelor de agent, accesați fila „Configurare” și apoi dați click pe „Departamente” sau direct în fereastra „Editați agent” după ce ați dat click pe Tichet, Chaturi, Conexiuni. Utilizatorii cu autoritate „agenți” pot vizualiza și răspunde numai cererile din partea departamentului la care au fost adăugați. Administratorii pot vedea întregul departament chiar dacă nu sunt adăugați la el. În mod similar și proprietarii, cu diferența că au și opțiunea de a porni direct un chat sau de a apela un departament de care nu aparțin. ” } }] }Întrebări frecvente
Ce este domeniul tichetului agentului?
Domeniul tichetului determină ce tichet poate vedea un agent. Dacă afacerea este mică, de obicei agentul poate vedea toate informațiile. Opusul se aplică în întreprinderile mari, unde unele informațiii sunt mai degrabă confidențiale. Utilizând acest instrument puteți defini ce informații și tichete pot vedea agenții dvs. Agenții au domenii de solicitare diferite, cu accesuri diferite și, datorită acestei funcționalități, puteți vedea în general care este acest domeniu. Administratorul decide la ce departamente are acces agentul.
Cum să verificați domeniul tichetului agentului în LiveAgent?
Gama de tichete a agentului poate fi verificată de administrator sau de proprietar (chiar dacă aceștia nu sunt adăugați la un anumit departament), accesând „Configurări” și apoi dând click pe „Departamente”.
Cum se setează domeniul tichetului agentului în LiveAgent?
Pentru a seta domeniul tichetelor de agent, accesați fila „Configurare” și apoi dați click pe „Departamente” sau direct în fereastra „Editați agent” după ce ați dat click pe Tichet, Chaturi, Conexiuni. Utilizatorii cu autoritate „agenți” pot vizualiza și răspunde numai cererile din partea departamentului la care au fost adăugați. Administratorii pot vedea întregul departament chiar dacă nu sunt adăugați la el. În mod similar și proprietarii, cu diferența că au și opțiunea de a porni direct un chat sau de a apela un departament de care nu aparțin.
Expert’s note
Domeniul tichetului agentului determină ce informații pot vedea agenții în funcție de atribuirea acestora la un domeniu specific. Acest lucru poate fi util în gestionarea accesului, în special în companiile mari.
Gamificarea în Serviciul Clienți
Caracteristicile de gamificare vă pot motiva echipa de asistență să lucreze mai mult și mai inteligent. Permiteți agenților dvs. să câștige insigne și niveluri în timp.
Listă de verificare privind cunoaşterea clientului
Aflați cum să vă cunoașteți clienții pas cu pas cu ajutorul listei de verificare cuprinzătoare Cunoașteți-vă clienții destinată agenților de serviciu clienți.
Listă de verificare privind clientul nou
Desemnarea reprezentanților de vânzări și asistență clienți este crucială pentru a oferi suport și a menține relații solide cu clienții. Utilizați instrumente precum CRM-ul și e-mailul pentru a eficientiza acest proces. Validarea contractului și trimiterea unui e-mail de bun venit sunt, de asemenea, etape importante în integrarea clienților. Programarea unei întâlniri cu clientul este esențială pentru a clarifica detaliile contractului și a stabili așteptările.
LiveAgent oferă o sistem de gestionare a serviciilor pentru clienți, inclusiv tichete de asistență și soluții de migrare și telefonie. Tichetul de asistență permite clienților să trimită întrebări către organizație și este gestionat de un agent. Acesta stochează toate conversațiile într-un singur loc.