Ce este domeniul tichetului agentului?
De obicei, în companiile mai mici, fiecare agent este capabil să vadă toate informațile. Pe de altă parte, în marile corporații există multe informații secrete. Instrumentul numit domeniul tichetului agentului ajută la a defini ce tichete și informații sunt capabili să vadă agenții. Fiecare agent este atribuit unui domeniu al tichetelor, cu accesuri diferite. Unii agenți pot vedea totul, unii doar informațiile care le sunt atribuite. Administratorii pot defini la ce departamente va avea acces un agent.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce este domeniul tichetului agentului?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Domeniul tichetului determină ce tichet poate vedea un agent. Dacă afacerea este mică, de obicei agentul poate vedea toate informațiile. Opusul se aplică în întreprinderile mari, unde unele informațiii sunt mai degrabă confidențiale. Utilizând acest instrument puteți defini ce informații și tichete pot vedea agenții dvs. Agenții au domenii de solicitare diferite, cu accesuri diferite și, datorită acestei funcționalități, puteți vedea în general care este acest domeniu. Administratorul decide la ce departamente are acces agentul.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum să verificați domeniul tichetului agentului în LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Gama de tichete a agentului poate fi verificată de administrator sau de proprietar (chiar dacă aceștia nu sunt adăugați la un anumit departament), accesând „Configurări” și apoi dând click pe „Departamente”.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum se setează domeniul tichetului agentului în LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pentru a seta domeniul tichetelor de agent, accesați fila „Configurare” și apoi dați click pe „Departamente” sau direct în fereastra „Editați agent” după ce ați dat click pe Tichet, Chaturi, Conexiuni. Utilizatorii cu autoritate „agenți” pot vizualiza și răspunde numai cererile din partea departamentului la care au fost adăugați. Administratorii pot vedea întregul departament chiar dacă nu sunt adăugați la el. În mod similar și proprietarii, cu diferența că au și opțiunea de a porni direct un chat sau de a apela un departament de care nu aparțin. ” } }] }Întrebări frecvente
Ce este domeniul tichetului agentului?
Domeniul tichetului determină ce tichet poate vedea un agent. Dacă afacerea este mică, de obicei agentul poate vedea toate informațiile. Opusul se aplică în întreprinderile mari, unde unele informațiii sunt mai degrabă confidențiale. Utilizând acest instrument puteți defini ce informații și tichete pot vedea agenții dvs. Agenții au domenii de solicitare diferite, cu accesuri diferite și, datorită acestei funcționalități, puteți vedea în general care este acest domeniu. Administratorul decide la ce departamente are acces agentul.
Cum să verificați domeniul tichetului agentului în LiveAgent?
Gama de tichete a agentului poate fi verificată de administrator sau de proprietar (chiar dacă aceștia nu sunt adăugați la un anumit departament), accesând „Configurări” și apoi dând click pe „Departamente”.
Cum se setează domeniul tichetului agentului în LiveAgent?
Pentru a seta domeniul tichetelor de agent, accesați fila „Configurare” și apoi dați click pe „Departamente” sau direct în fereastra „Editați agent” după ce ați dat click pe Tichet, Chaturi, Conexiuni. Utilizatorii cu autoritate „agenți” pot vizualiza și răspunde numai cererile din partea departamentului la care au fost adăugați. Administratorii pot vedea întregul departament chiar dacă nu sunt adăugați la el. În mod similar și proprietarii, cu diferența că au și opțiunea de a porni direct un chat sau de a apela un departament de care nu aparțin.
Notă de expert
Domeniul tichetului agentului determină ce informații pot vedea agenții în funcție de atribuirea acestora la un domeniu specific. Acest lucru poate fi util în gestionarea accesului, în special în companiile mari.

LiveAgent este un software care ajută companiile să gestioneze volumul mare de cereri ale clienților și să îmbunătățească satisfacția acestora. Are caracteristici multiple precum jurnale de conversații, forumuri comunitare și integrare cu social media, ceea ce poate reduce rata abandonării coșului de cumpărături și poate atrage potențiali clienți. LiveAgent oferă un sistem de bilete hibrid cu o interfață intuitivă care combină toate canalele de comunicare pentru a oferi agenților o încărcătură optimă de lucru și informații cuprinzătoare despre clienți. Este o soluție rentabilă, care a primit recenzii excelente de la întreprinderi mici, medii și mari, inclusiv companii renumite precum BMW, Huawei, Yamaha și Universitatea Oxford. Oricine poate încerca gratuit LiveAgent timp de șapte zile și poate migra datele de la SupportBee fără dificultate.