Cine este un agent nerestricționat?
Agentul nerestricționat este un rol de agent, care oferă agenților acces deplin la toate tichetele. Aceștia pot gestiona totul fără nicio restricție, deoarece nu sunt limitați la un anumit grup sau organizație. În LiveAgent se numește Administrator. Un administrator poate gestiona totul și, de asemenea, poate configura sistemul.
Frequently Asked Questions
Cum se definește un agent nerestricționat?
Un agent nerestricționat este un agent care are acces la toate tichetele disponibile în software-ul de servicii pentru clienți. Acest lucru înseamnă că agenții pot accesa toate tichetele. Orice grupuri specifice de tichete pot fi ascunse.
Ce permisiuni are un agent nerestricționat?
Agentul nerestricționat are acces la toate tichetele, adică nu există restricții. Astfel de agenți sunt utili în special la crearea de declanșatoare.
Puteți seta un agent nerestricționat în LiveAgent?
Agentul nerestricționat este disponibil în LiveAgent. Acest rol este vândut sub numele administratorului. Administratorul poate, printre altele, să gestioneze toate tichetele, precum și să configureze sistemul. Nu există restricții limitate doar la un anumit grup de tichete.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.