Cine este un agent nerestricționat?
Agentul nerestricționat este un rol de agent, care oferă agenților acces deplin la toate tichetele. Aceștia pot gestiona totul fără nicio restricție, deoarece nu sunt limitați la un anumit grup sau organizație. În LiveAgent se numește Administrator. Un administrator poate gestiona totul și, de asemenea, poate configura sistemul.
Frequently asked questions
Cum se definește un agent nerestricționat?
Un agent nerestricționat este un agent care are acces la toate tichetele disponibile în software-ul de servicii pentru clienți. Acest lucru înseamnă că agenții pot accesa toate tichetele. Orice grupuri specifice de tichete pot fi ascunse.
Ce permisiuni are un agent nerestricționat?
Agentul nerestricționat are acces la toate tichetele, adică nu există restricții. Astfel de agenți sunt utili în special la crearea de declanșatoare.
Puteți seta un agent nerestricționat în LiveAgent?
Agentul nerestricționat este disponibil în LiveAgent. Acest rol este vândut sub numele administratorului. Administratorul poate, printre altele, să gestioneze toate tichetele, precum și să configureze sistemul. Nu există restricții limitate doar la un anumit grup de tichete.
Instruirea personalului de serviciu pentru clienți este cheia dezvoltării unui serviciu impecabil de suport clienți și a creșterii satisfacției și loialității clienților. LiveAgent oferă soluții complete și eficiente pentru servicii de asistență, inclusiv un birou de asistență de calitate și o varietate de produse software pentru serviciul clienților. În plus, un manager de servicii pentru clienți și un supervizor al serviciului pot ajuta la îmbunătățirea experienței clienților și creșterea veniturilor companiei.
Agentii sunt persoane care ofera asistenta pentru clienti in companii si sunt capabili sa gestioneze si configureze sistemele. LiveAgent este o platforma de gestionare a serviciului pentru clienti care poate fi benefica pentru orice companie. Disponibile sunt si demo-uri si apeluri unu-la-unu pentru a descoperi cum poate ajuta LiveAgent afacerea dumneavoastra.
Software-ul de autoservire va ajunge la o valoare de 18,12 miliarde USD până în 2024, contribuind la îmbunătățirea eficienței și productivității și la reducerea costurilor de asistență. LiveAgent este o platformă unică pentru suportul clienților și oferă o perioadă gratuită de probă de 14 zile, precum și o integrare cu Nicereply și o opțiune de migrare de la Genesys.
LiveAgent este un sistem CRM care poate fi integrat pentru a sprijini activitatea de gestionare a relației cu clienții. Această tehnologie colectează informații din mai multe canale pentru a îmbunătăți satisfacția clienților. Există mai multe tipuri de sisteme CRM, cum ar fi sistemul colaborativ, analitic și strategic, care sunt utilizate pentru a sprijini interacțiunile cu clienții și echipa de suport. LiveAgent oferă integrări, suport și alte caracteristici.