Cine este un agent nerestricționat?
Agentul nerestricționat este un rol de agent, care oferă agenților acces deplin la toate tichetele. Aceștia pot gestiona totul fără nicio restricție, deoarece nu sunt limitați la un anumit grup sau organizație. În LiveAgent se numește Administrator. Un administrator poate gestiona totul și, de asemenea, poate configura sistemul.
Frequently Asked Questions
Cum se definește un agent nerestricționat?
Un agent nerestricționat este un agent care are acces la toate tichetele disponibile în software-ul de servicii pentru clienți. Acest lucru înseamnă că agenții pot accesa toate tichetele. Orice grupuri specifice de tichete pot fi ascunse.
Ce permisiuni are un agent nerestricționat?
Agentul nerestricționat are acces la toate tichetele, adică nu există restricții. Astfel de agenți sunt utili în special la crearea de declanșatoare.
Puteți seta un agent nerestricționat în LiveAgent?
Agentul nerestricționat este disponibil în LiveAgent. Acest rol este vândut sub numele administratorului. Administratorul poate, printre altele, să gestioneze toate tichetele, precum și să configureze sistemul. Nu există restricții limitate doar la un anumit grup de tichete.
Software de asistență pentru industria de găzduire web
LiveAgent este o soluție populară pentru suportul clienților, oferind soluții adaptate și demo-uri gratuite, precum și asistență pe rețelele sociale.
Sunteți în căutarea unei alternative pentru LeadDesk?
LiveAgent oferă asistență excelentă și caracteristici mobile, fiind o alternativă populară la Jira. Este o soluție completă pentru suportul clienților, cu șabloane de răspuns adaptate și soluții de asistență pe rețelele sociale.
Chat live pentru întreprinderi de afaceri
Invitațiile de chat proactiv și fluierul de lucru personalizabil ajută agenții să ofere un serviciu mai bun clienților. Integrarea chat-ului live pe un site web este ușoară și nu necesită cunoștințe de programare.
Este esențial să ai o bună gestionare a clienților pentru o afacere mică. LiveAgent reprezintă o alternativă populară la Jira, având un raport calitate-preț excelent, asistență excelentă și ușurință de utilizare, precum și caracteristici mobile și integrări utile. Învățarea și utilizarea software-ului pot fi efectuate prin portalul lor de asistență. Există și alte opțiuni populare de software pentru serviciul clienților, cum ar fi sistemele de telecomunicații VoIP și software-ul pentru gestionarea e-mailurilor.