Ce este un rol de agent?
Când se adaugă un agent nou în LiveAgent, este necesar să-i definim rolul. Rolul agentului reprezintă și determină posibilitățile și responsabilitățile agentului într-un birou de asistență. Există opțiunea de a alege între două roluri în LiveAgent. Cu rolul de administrator, agentul poate controla și gestiona setările unui sistem. Cu rolul de agent, agenții pot răspunde la tichete și rezolva problemele unui client, dar nu pot supraveghea sistemul. Este mai organizat și mai clar prin crearea rolului unui agent.

Expert note
Rolul de agent reprezintă și determină posibilitățile și responsabilitățile agentului într-un birou de asistență.

LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.
Sunteți în căutarea unei alternative pentru LeadDesk?
LiveAgent oferă clienților dvs. multiple opțiuni pentru comunicare, incluzând asistență prin email, chat live, baza de cunoștințe, call center sau medii de socializare, comparativ cu asistența telefonică oferită de LeadDesk. De asemenea, aveți cea mai rapidă viteză de chat live de pe piață, ceea ce va reduce timpul de așteptare al clienților.
Detectarea coliziunii dintre agenți
LiveAgent este o platformă de servicii clienți care oferă o gamă largă de caracteristici, integrări și alternative. Compania oferă servicii de asistență, migrare de date și jurnal de modificări. De asemenea, există blog, glosar și șabloane pentru a ajuta utilizatorii să învețe mai multe despre platformă. LiveAgent oferă, de asemenea, softuri pentru serviciul clienți, sisteme de telefonie VoIP și sistem de gestionare a reclamațiilor. Compania dezvoltatoare oferă o gamă largă de funcții și oferte, inclusiv abonamente și demo-uri noastre pentru clienți.
LiveAgent este o platformă de servicii clienți, oferind multiple resurse relevante pentru teme, inclusiv diferite șabloane, glosar și program de afiliere. Platforma oferă posibilitatea creării de mai multe șabloane și poate fi integrată cu alte programe. Site-ul include informații despre companie, blog și contacte de vânzare.