Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Rolul de agent

Ce este un rol de agent?

Când se adaugă un agent nou în LiveAgent, este necesar să-i definim rolul. Rolul agentului reprezintă și determină posibilitățile și responsabilitățile agentului într-un birou de asistență. Există opțiunea de a alege între două roluri în LiveAgent. Cu rolul de administrator, agentul poate controla și gestiona setările unui sistem. Cu rolul de agent, agenții pot răspunde la tichete și rezolva problemele unui client, dar nu pot supraveghea sistemul. Este mai organizat și mai clar prin crearea rolului unui agent.

rol_agent
Rolul de agent în LiveAgent
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Întrebare”, “name”: “Ce înseamnă rolul de agent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Un agent este cineva care face parte din echipa de asistență pentru clienți. El este cel care are grijă de clienți și le oferă serviciul de asistență. Sarcinile agentului includ sprijinirea clientului în soluționarea problemei sale, răspunzând la apeluri telefonice și mesaje, sau pe chat. Agenții care activează ca administratori au acces la rapoarte și pot gestiona alți utilizatori. Agenții pot activa și ca proprietar în LiveAgent și pot avea apoi acces la informații comerciale și facturi.” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Ce competențe include rolul de agent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Agentul este cel mai important element al serviciului pentru clienți al companiei. Ei au abilitățile necesare pentru a oferi cea mai bună asistență pentru clienți. Agentul asistă și rezolvă probleme și, dacă activează ca administrator, poate supraveghea și configura sistemul. Agentul ar trebui să aibă cunoștințe excelente despre problemele legate de companie care ar putea fi de interes pentru client (în aria produselor, serviciilor, vânzărilor, marketingului etc.).” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Cum se atribuie roluri de agent în LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Pentru a atribui un rol agenților în LiveAgent trebuie să: 1. Accesați fila Configurare și apoi selectați opțiunea Agenți. 2. Apoi faceți clic pe Creare agent – aici trebuie să-l numiți, să specificați adresa de e-mail și sexul. 3. Alegeți un rol – aici îi oferiți agentului un rol: agent, administrator sau proprietar.” } }] }

FAQ

Ce înseamnă rolul de agent?

Un agent este cineva care face parte din echipa de asistență pentru clienți. El este cel care are grijă de clienți și le oferă serviciul de asistență. Sarcinile agentului includ sprijinirea clientului în soluționarea problemei sale, răspunzând la apeluri telefonice și mesaje, sau pe chat. Agenții care activează ca administratori au acces la rapoarte și pot gestiona alți utilizatori. Agenții pot activa și ca proprietar în LiveAgent și pot avea apoi acces la informații comerciale și facturi.

Ce competențe include rolul de agent?

Agentul este cel mai important element al serviciului pentru clienți al companiei. Ei au abilitățile necesare pentru a oferi cea mai bună asistență pentru clienți. Agentul asistă și rezolvă probleme și, dacă activează ca administrator, poate supraveghea și configura sistemul. Agentul ar trebui să aibă cunoștințe excelente despre problemele legate de companie care ar putea fi de interes pentru client (în aria produselor, serviciilor, vânzărilor, marketingului etc.).

Cum se atribuie roluri de agent în LiveAgent?

Pentru a atribui un rol agenților în LiveAgent trebuie să: 1. Accesați fila Configurare și apoi selectați opțiunea Agenți. 2. Apoi faceți clic pe Creare agent – aici trebuie să-l numiți, să specificați adresa de e-mail și sexul. 3. Alegeți un rol – aici îi oferiți agentului un rol: agent, administrator sau proprietar.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație