Ce este un rol de agent?
Când se adaugă un agent nou în LiveAgent, este necesar să-i definim rolul. Rolul agentului reprezintă și determină posibilitățile și responsabilitățile agentului într-un birou de asistență. Există opțiunea de a alege între două roluri în LiveAgent. Cu rolul de administrator, agentul poate controla și gestiona setările unui sistem. Cu rolul de agent, agenții pot răspunde la tichete și rezolva problemele unui client, dar nu pot supraveghea sistemul. Este mai organizat și mai clar prin crearea rolului unui agent.
LiveAgent oferă asistență IT și serviciul de asistență online, incluzând funcții video call chat, chat cu clienții și integrare chat cu CRM pentru satisfacția clienților. Agenții de birou de asistență sunt reprezentanți de servicii pentru clienți care oferă asistență tehnică și răspund la întrebările clienților. LiveAgent permite invitatia unui numar nelimitat de agenti si ofera un trial gratuit de 30 de zile.
Definirea atribuțiilor agenților
Textul descrie soluții de marketing și telecomunicații, inclusiv interacțiunea cu clienții, oferirea de asistență personalizată și transformarea traficului web în venituri crescute. LiveAgent oferă software pentru serviciul clienților, sisteme VoIP și multe altele, cu posibilitatea de parteneriat.