Dați viață conversațiilor statice cu GIF-uri animate.
Am adăugat căutarea puternică de GIF-uri găsită pe Giphy.com în LiveAgent. Giphy Search vă permite să găsiți instantaneu exact GIF-ul pe care îl căutați și să îl introduceți în conținutul tichetului.
Găsiți un GIF pe care îl căutați introducând cuvântul cheie în câmpul de căutare GIF din bara laterală dreaptă a tichetului.
Cum să căutați și să inserați GIF-ul în tichet:
Spice up the conversation with GIFs
Use our GIPHY integration to add animated GIFs into your ticket responses. Try it today. No credit card required.
Căutați o alternativă pentru Gist?
LiveAgent este un serviciu de asistență și suport pentru clienți, care are o serie de funcții utile, inclusiv formulare de contact, chat live, integrare cu rețelele sociale și baze de date. Mulți utilizatori care au trecut la acest serviciu afirmă că este mai bun decât alte servicii, cum ar fi ZenDesk, datorită prețului, caracteristicilor și asistenței bune pentru clienți. LiveAgent are, de asemenea, o echipă de asistență excelentă și acceptă foi de calcul în e-mailurile sale.
Migrați de la Gist la LiveAgent?
LiveAgent este un software de birou de asistență pentru IMM-uri cu o varietate de planuri disponibile pentru a răspunde nevoilor companiilor, începând de la planul gratuit cu istoricul tichetelor timp de 7 zile până la cel mai popular plan ce include 40 de adrese de email, 10 butoane de chat live și suport pentru WhatsApp. Acesta este utilizat de companii precum Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford pentru a furniza asistență de clasă mondială clienților lor.
Software-ul de autoservire va ajunge la o valoare de 18,12 miliarde USD până în 2024, contribuind la îmbunătățirea eficienței și productivității și la reducerea costurilor de asistență. LiveAgent este o platformă unică pentru suportul clienților și oferă o perioadă gratuită de probă de 14 zile, precum și o integrare cu Nicereply și o opțiune de migrare de la Genesys.
LiveAgent este un instrument avansat pentru gestionarea poștei electronice, care ajută la gestionarea unui volum mare de mesaje prin intermediul sistemului de gestionare a tichetelor și a opțiunilor de automatizare. Acesta oferă, de asemenea, caracteristici de colaborare în echipă și gestionarea apelurilor telefonice de pe mai multe dispozitive și înregistrează apelurile VoIP. Cei interesați ar trebui să noteze cerințele și să efectueze cercetări pentru a găsi cel mai potrivit program de gestionare a poștei electronice.