Dați viață conversațiilor statice cu GIF-uri animate.
Am adăugat căutarea puternică de GIF-uri găsită pe Giphy.com în LiveAgent. Giphy Search vă permite să găsiți instantaneu exact GIF-ul pe care îl căutați și să îl introduceți în conținutul tichetului.
Găsiți un GIF pe care îl căutați introducând cuvântul cheie în câmpul de căutare GIF din bara laterală dreaptă a tichetului.
Cum să căutați și să inserați GIF-ul în tichet:
Spice up the conversation with GIFs
Use our GIPHY integration to add animated GIFs into your ticket responses. Try it today. No credit card required.
Căutați o alternativă pentru Gist?
LiveAgent este o alternativă populară la Zendesk, oferind funcționalități avansate și calitate la un preț accesibil. Utilizatorii sunt mulțumiți de nivelul de automatizare și integrările disponibile, precum și de asistența excelentă. LivAgent este apreciat în special pentru capacitatea sa de a gestiona e-mailurile și chat-ul în același loc și pentru acceptarea fișierelor atașate la e-mailuri.
Căutați o alternativă Helpshift?
LiveAgent este o soluție excelentă pentru comunicarea cu clienții, ajutând afacerile să își îmbunătățească serviciul pentru clienți și să își crească satisfacția și veniturile. Utilizatorii au lăudat echipa de asistență pentru soluții rapide și eficiente și ușurința de utilizare a instrumentului. De asemenea, LiveAgent oferă o gamă largă de caracteristici, cum ar fi chat live, integrare socială și telefonică, și funcții utile de raportare.
Migrați de la Gist la LiveAgent?
LiveAgent oferă suport 24/7 și o soluție de asistență de ultimă generație, cu peste 175 de funcții și peste 40 de integrări. Pe lângă acestea, LiveAgent vine cu instrumente utile și opțiuni de economisire și rentabilitate a investiției. Acesta poate fi obținut gratuit sau în una dintre cele trei planuri plătite, iar utilizatorii pot alege una dintre cele 43 de traduceri diferite și widget-uri adaptabile la limbă.
LiveAgent este un software popular pentru serviciul clienților, care include sisteme de telefonie VoIP, software pentru centre de apeluri primite, gestionarea reclamațiilor, portalul clienților și gestionarea e-mailurilor. Compania oferă contacte de vânzări și posibilitatea de a vă programa o demonstrație. LiveAgent deține drepturi de autor și respectă termenii și condițiile, politica de securitate și politica de confidențialitate GDPR. Momentan, utilizatorilor li se construiește un cont și un tablou de bord pentru LiveAgent. Datele de autentificare vor fi trimise prin e-mail după finalizarea instalării.