Nenumărate modalități de îmbunătățire cu
un singur instrument

Beneficiați de cutia poștală partajată cu ajutorul LiveAgent.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Asistență clienți 24/7    
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Cea mai bună cutie poștală partajată

Monitorizarea mai multor conturi de e-mail pentru solicitările clienților este epuizantă și adesea contraproductivă. Solicitările se pierd, se uită sau rămân fără răspuns deoarece sunt împrăștiate în mai multe conturi de e-mail ale diferiților agenți de servicii.

Pentru a obține o imagine de ansamblu completă a solicitărilor serviciului pentru clienți prin e-mail, mai multe persoane au nevoie de acces la un e-mail și acolo este utilă o cutie poștală partajată.

Conectați-vă toate e-mailurile de la servicii precum Microsoft Outlook, Office 365, Gmail sau un server de e-mail personalizat și beneficiați de o cutie poștală partajată.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Create Ticket in LiveAgent

Ce este o cutie poștală partajată?

O căsuță poștală comună face parte din biroul nostru de asistență și sistemul de tichete. Gândiți-vă la aceasta ca la o versiune mai inteligentă a Gmail.

Fiecare dintre agenții dvs. de asistență are propriile date de conectare unice, însă, odată ce se conectează la căsuța de e-mail, toată lumea are acces la același tablou de bord. Toată lumea poate vizualiza toate tichetele intrate, cine răspunde la ce anume și ce trebuie abordat imediat.

Căsuța de e-mail organizează automat toate solicitările în departamente, comandă tichete în funcție de priorități și atribuie responsabilități agenților individuali.

Cum poate îmbunătăți conversia o cutie poștală partajată?

Satisfacția clienților este strâns corelată cu implicarea clienților, ratele de conversie și veniturile. Cu cât clienții dvs. sunt mai mulțumiți, cu atât afacerea dvs. va fi mai bine. Oferind clienților dvs. servicii rapide, personalizate și informate, veți îmbunătăți implicarea clienților, veniturile și ratele de conversie.

Shared inbox improving the conversion rates

Avantajele unei căsuțe poștale comune

Favorizează colaborarea

Permite agenților dvs. de asistență să lucreze împreună la solicitări complicate. Un agent poate prelua de unde a rămas altul, deoarece toate progresele sunt salvate, iar agenții își pot lăsa reciproc note interne, chat-uri sau chiar pot efectua apeluri interne.

Îmbunătățește productivitatea

Deoarece agenții dvs. nu vor trebui să-și piardă timpul prețios monitorizând diferite conturi și comutând între dispozitive, aceștia pot petrece mai mult timp oferind servicii personalizate și informate clienților dvs.

Web icon

Păstrează datele în siguranță

Deoarece fiecare agent are propriile date de conectare unice și este eliminată necesitatea de a monitoriza mai multe conturi, o căsuță poștală partajată este cea mai sigură soluție pentru afacerea și clienții dvs.

Problematic sharing of information

Problema: Partajarea informațiilor

Pe măsură ce afacerea dvs. crește, aceasta generează mai mult profit, dar și mai multe solicitări de asistență, întrebări despre produse și întrebări generale. Înainte se întâmpla ca o persoană să fie responsabilă de a răspunde la e-mailurile organizației dvs. și, atunci când pleca în vacanță, datele de conectare erau pur și simplu date agentului care ținea locul. Cu toate acestea, se ajungea la confuzii și neînțelegeri din cauza lipsei de context și transparență.

Sună cunoscut? Avem o soluție!

Soluția: O singură căsuță poștală partajată

LiveAgent oferă caracteristici avansate încorporate care vă ajută să gestionați cererile clienților dintr-un singur tablou de bord într-un mod rapid și eficient.

LiveAgent vă oferă acces la un istoric nelimitat de comunicare, iar CRM-ul nostru încorporat ușurează partajarea tichetelor de asistență și a actualizărilor lor de stare cu colegii dvs.

Solution lies in shared inbox
Ready to switch to LiveAgent

Căutați o cutie poștală mai bună și partajată?

LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru IMM-uri în 2020. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.

Motive pentru care companiile trec la LiveAgent

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

Ce face ca software-ul nostru de asistență să fie alegerea corectă?

Most reviewed and number 1

Cel mai recenzat și cel mai bine evaluat

LiveAgent a fost cel mai recenzat și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru întreprinderile mici în 2019-2020.

Preferred by 21k businesses

Preferat de 21.000 de companii

Peste 21.000 de companii din diferite industrii au ales LiveAgent pentru nevoile lor de asistență pentru clienți.

Packed with features

Plin de peste 180 de caracteristici

Cu peste 180 de caracteristici, peste 40 de integrări și personalizări infinite, instrumentul se adaptează cu ușurință cerințelor afacerii dvs.

Cloud based and secure help desk

Bazat pe cloud si securizat

Complet bazat pe cloud, securizat, ușor de configurat și de utilizat. Începeți cu LiveAgent în câteva minute.

Prețuri transparente și rezonabile

Obțineți soluția noastră de asistență profesională la un preț fix lunar, fără taxe ascunse sau angajamente pe termen lung. Înscrieți-vă pentru o perioadă de încercare gratuită de 14 zile pentru a obține acces complet la toate caracteristicile disponibile.

Ce mai așteptați? Încercați cutia noastră poștală partajată astăzi!

$9 lună

Small de afaceri

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 adrese de e-mail
  • 3 formulare de contact
  • 1 cheie API
$29 lună

Medium de afaceri

  • Totul din Small, plus
  • 10 adrese de e-mail
  • 3 butoane de chat live
  • Managementul departamentelor
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 formular de contact

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Articole legate deCutie poștală partajată
Aflați cum puteți reduce cantitatea tichetelor cu software-ul de birou de asistență LiveAgent care oferă peste 180 de caracteristici și integrări ale biroului de asistență.

Copleşit? Reduceți cantitatea tichetelor cu LiveAgent!

Oferind servicii de e-mail și bază de cunoștințe, LiveAgent îmbunătățește relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Te oferă opțiuni variate pentru comunicare și gestionarea clienților.

LiveAgent oferă o migrare gratuită a datelor Desk.com către LiveAgent. Bucurați-vă de peste 179 de funcții de asistență și peste 40 de integrări în LiveAgent.

Migrați de la Desk.com?

Cu LiveAgent, veți avea asistență excelentă pentru clienți și o soluție completă pentru biroul de asistență, cu peste 179 de caracteristici și peste 40 de integrări disponibile.

Doriți să vă migrați datele de la Helprace la o altă soluție? Aruncați o privire la LiveAgent și vedeți avantajele. Începeți trialul gratuit astăzi.

Migrați de la Helprace?

LiveAgent este o soluție rentabilă și eficientă pentru a gestiona asistența clienților, oferind răspunsuri prompte și soluții rapide de implementat.

Doriți să vă migrați datele de la Extindeți la o altă soluție? Aruncați o privire la LiveAgent și vedeți avantajele. Începeți încercarea gratuită astăzi.

Treceți de la Extend la LiveAgent?

LiveAgent este software-ul de asistență pentru IMM-uri cel mai apreciat în 2019 și 2020, fiind folosit de companii precum Huawei și BMW.

LiveAgent permite integrarea tuturor canalelor de comunicare în unul singur. Îmbunătățiți-vă afacerea valutară cu un model de comunicații mai raționalizat.

Software de asistență pentru afaceri valutare

Cu software-ul de asistență LiveAgent, puteți oferi asistență 24/7 în peste 40 de limbi, depășind barierele lingvistice și facând comerț confortabil la nivel global. Asistență omnicanală pentru a răspunde rapid cerințelor comercianților. Consolidarea canalelor de comunicare și gestionarea eficientă a tichetelor.

Vă gândiți să migrați de la LiveChat la LiveAgent? Alăturați-vă companiilor precum Huawei, BMW, Yamaha și O2 în vederea oferirii clienților dvs. servicii de suport de înaltă clasă.

Doriți să treceți de la LiveChat la LiveAgent?

Optimizați suportul clienților cu LiveAgent: soluție de suport cu 175+ funcții și 40+ integrări, cu suport 24/7 și opțiuni de traducere.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație