Nenumărate modalități de îmbunătățire cu
un singur instrument

Beneficiați de cutia poștală partajată cu ajutorul LiveAgent.

  • ✓ Fără taxă de instalare
  • ✓ Asistență clienți 24/7
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Cea mai bună cutie poștală partajată

Monitorizarea mai multor conturi de e-mail pentru solicitările clienților este epuizantă și adesea contraproductivă. Solicitările se pierd, se uită sau rămân fără răspuns deoarece sunt împrăștiate în mai multe conturi de e-mail ale diferiților agenți de servicii.

Pentru a obține o imagine de ansamblu completă a solicitărilor serviciului pentru clienți prin e-mail, mai multe persoane au nevoie de acces la un e-mail și acolo este utilă o cutie poștală partajată.

Conectați-vă toate e-mailurile de la servicii precum Microsoft Outlook, Office 365, Gmail sau un server de e-mail personalizat și beneficiați de o cutie poștală partajată.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Create Ticket in LiveAgent

Ce este o cutie poștală partajată?

O căsuță poștală comună face parte din biroul nostru de asistență și sistemul de tichete. Gândiți-vă la aceasta ca la o versiune mai inteligentă a Gmail.

Fiecare dintre agenții dvs. de asistență are propriile date de conectare unice, însă, odată ce se conectează la căsuța de e-mail, toată lumea are acces la același tablou de bord. Toată lumea poate vizualiza toate tichetele intrate, cine răspunde la ce anume și ce trebuie abordat imediat.

Căsuța de e-mail organizează automat toate solicitările în departamente, comandă tichete în funcție de priorități și atribuie responsabilități agenților individuali.

Cum poate îmbunătăți conversia o cutie poștală partajată?

Satisfacția clienților este strâns corelată cu implicarea clienților, ratele de conversie și veniturile. Cu cât clienții dvs. sunt mai mulțumiți, cu atât afacerea dvs. va fi mai bine. Oferind clienților dvs. servicii rapide, personalizate și informate, veți îmbunătăți implicarea clienților, veniturile și ratele de conversie.

Shared inbox improving the conversion rates

Avantajele unei căsuțe poștale comune

Favorizează colaborarea

Permite agenților dvs. de asistență să lucreze împreună la solicitări complicate. Un agent poate prelua de unde a rămas altul, deoarece toate progresele sunt salvate, iar agenții își pot lăsa reciproc note interne, chat-uri sau chiar pot efectua apeluri interne.

Îmbunătățește productivitatea

Deoarece agenții dvs. nu vor trebui să-și piardă timpul prețios monitorizând diferite conturi și comutând între dispozitive, aceștia pot petrece mai mult timp oferind servicii personalizate și informate clienților dvs.

Web icon

Păstrează datele în siguranță

Deoarece fiecare agent are propriile date de conectare unice și este eliminată necesitatea de a monitoriza mai multe conturi, o căsuță poștală partajată este cea mai sigură soluție pentru afacerea și clienții dvs.

Problematic sharing of information

Problema: Partajarea informațiilor

Pe măsură ce afacerea dvs. crește, aceasta generează mai mult profit, dar și mai multe solicitări de asistență, întrebări despre produse și întrebări generale. Înainte se întâmpla ca o persoană să fie responsabilă de a răspunde la e-mailurile organizației dvs. și, atunci când pleca în vacanță, datele de conectare erau pur și simplu date agentului care ținea locul. Cu toate acestea, se ajungea la confuzii și neînțelegeri din cauza lipsei de context și transparență.

Sună cunoscut? Avem o soluție!

Soluția: O singură căsuță poștală partajată

LiveAgent oferă caracteristici avansate încorporate care vă ajută să gestionați cererile clienților dintr-un singur tablou de bord într-un mod rapid și eficient.

LiveAgent vă oferă acces la un istoric nelimitat de comunicare, iar CRM-ul nostru încorporat ușurează partajarea tichetelor de asistență și a actualizărilor lor de stare cu colegii dvs.

Solution lies in shared inbox
Ready to switch to LiveAgent

Căutați o cutie poștală mai bună și partajată?

LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru IMM-uri în 2020. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.

Motive pentru care companiile trec la LiveAgent

Ce face ca software-ul nostru de asistență să fie alegerea corectă?

Most reviewed and number 1

Cel mai recenzat și cel mai bine evaluat

LiveAgent a fost cel mai recenzat și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru întreprinderile mici în 2019-2020.

Preferred by 21k businesses

Preferat de 21.000 de companii

Peste 21.000 de companii din diferite industrii au ales LiveAgent pentru nevoile lor de asistență pentru clienți.

Packed with features

Plin de peste 180 de caracteristici

Cu peste 180 de caracteristici, peste 40 de integrări și personalizări infinite, instrumentul se adaptează cu ușurință cerințelor afacerii dvs.

Cloud based and secure help desk

Bazat pe cloud si securizat

Complet bazat pe cloud, securizat, ușor de configurat și de utilizat. Începeți cu LiveAgent în câteva minute.

Prețuri transparente și rezonabile

Obțineți soluția noastră de asistență profesională la un preț fix lunar, fără taxe ascunse sau angajamente pe termen lung. Înscrieți-vă pentru o perioadă de încercare gratuită de 14 zile pentru a obține acces complet la toate caracteristicile disponibile.

Ce mai așteptați? Încercați cutia noastră poștală partajată astăzi!

$9 lună

Small de afaceri

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 adrese de e-mail
  • 3 formulare de contact
  • 1 cheie API
$29 lună

Medium de afaceri

  • Totul din Small, plus
  • 10 adrese de e-mail
  • 3 butoane de chat live
  • Managementul departamentelor
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 formular de contact
Articole legate deCutie poștală partajată
API este o abreviere de la Application Programming Interface (Interfață de Programare a Aplicației) care combină instrumente și coduri. Software-urile folosesc API pentru a integra alte aplicații.

Interfață de Programare a Aplicației

Importanța marketingului în zilele noastre și utilizarea tehnologiei și a mediilor sociale în marketing sunt evidențiate. API-ul este esențial pentru comunicarea între segmentele de software. Există trei politici de lansare a API-urilor - Private, Public și Partner. LiveAgent folosește API pentru integrare.

Instrumentele de colaborare permit membrilor echipei să comunice, să rezolve probleme, să partajeze și să lucreze împreună cu mai multă ușurință și eficiență.

Instrumente de colaborare

Serviciul online pentru clienți oferă comunicare rapidă și eficientă, gestionare a reclamațiilor și integrare cu CRM-ul. LiveAgent oferă soluții complete pentru serviciul clienților, inclusiv chatbot 24/7. Integrarea cu diverse aplicații și software-uri este posibilă.

Anexați fișiere la articolele din baza de cunoștințe. Încercați funcția LiveAgent de adăugare de anexe în articole. Citiți mai multe în prezentul articol.

Anexe în articole

Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Programați o demonstrație

LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.

Personalizați-vă biblioteca de sunete și obțineți alerte particularizate pentru noi tichete, apeluri, mesaje din sistemul de conversații, conexiuni și multe altele.

Sunete

Filtrele LiveAgent facilitează căutarea și gestionarea tichetelor, iar sistemul permite gestionarea eficientă a situațiilor provocatoare ale clienților. LiveAgent oferă peste 175 de caracteristici și 40 de integrări, fiind prezentat ca o soluție ideală pentru nevoile de cunoștințe și asistență pentru clienți. De asemenea, permite personalizarea și dezactivarea sunetelor de notificare.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x