Monitorizarea mai multor conturi de e-mail pentru solicitările clienților este epuizantă și adesea contraproductivă. Solicitările se pierd, se uită sau rămân fără răspuns deoarece sunt împrăștiate în mai multe conturi de e-mail ale diferiților agenți de servicii.
Pentru a obține o imagine de ansamblu completă a solicitărilor serviciului pentru clienți prin e-mail, mai multe persoane au nevoie de acces la un e-mail și acolo este utilă o cutie poștală partajată.
Conectați-vă toate e-mailurile de la servicii precum Microsoft Outlook, Office 365, Gmail sau un server de e-mail personalizat și beneficiați de o cutie poștală partajată.
Datele sunt transmise prin mașină...
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
O căsuță poștală comună face parte din biroul nostru de asistență și sistemul de tichete. Gândiți-vă la aceasta ca la o versiune mai inteligentă a Gmail.
Fiecare dintre agenții dvs. de asistență are propriile date de conectare unice, însă, odată ce se conectează la căsuța de e-mail, toată lumea are acces la același tablou de bord. Toată lumea poate vizualiza toate tichetele intrate, cine răspunde la ce anume și ce trebuie abordat imediat.
Căsuța de e-mail organizează automat toate solicitările în departamente, comandă tichete în funcție de priorități și atribuie responsabilități agenților individuali.
Satisfacția clienților este strâns corelată cu implicarea clienților, ratele de conversie și veniturile. Cu cât clienții dvs. sunt mai mulțumiți, cu atât afacerea dvs. va fi mai bine. Oferind clienților dvs. servicii rapide, personalizate și informate, veți îmbunătăți implicarea clienților, veniturile și ratele de conversie.
Permite agenților dvs. de asistență să lucreze împreună la solicitări complicate. Un agent poate prelua de unde a rămas altul, deoarece toate progresele sunt salvate, iar agenții își pot lăsa reciproc note interne, chat-uri sau chiar pot efectua apeluri interne.
Deoarece agenții dvs. nu vor trebui să-și piardă timpul prețios monitorizând diferite conturi și comutând între dispozitive, aceștia pot petrece mai mult timp oferind servicii personalizate și informate clienților dvs.
Deoarece fiecare agent are propriile date de conectare unice și este eliminată necesitatea de a monitoriza mai multe conturi, o căsuță poștală partajată este cea mai sigură soluție pentru afacerea și clienții dvs.
Pe măsură ce afacerea dvs. crește, aceasta generează mai mult profit, dar și mai multe solicitări de asistență, întrebări despre produse și întrebări generale. Înainte se întâmpla ca o persoană să fie responsabilă de a răspunde la e-mailurile organizației dvs. și, atunci când pleca în vacanță, datele de conectare erau pur și simplu date agentului care ținea locul. Cu toate acestea, se ajungea la confuzii și neînțelegeri din cauza lipsei de context și transparență.
Sună cunoscut? Avem o soluție!
LiveAgent oferă caracteristici avansate încorporate care vă ajută să gestionați cererile clienților dintr-un singur tablou de bord într-un mod rapid și eficient.
LiveAgent vă oferă acces la un istoric nelimitat de comunicare, iar CRM-ul nostru încorporat ușurează partajarea tichetelor de asistență și a actualizărilor lor de stare cu colegii dvs.
LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru IMM-uri în 2020. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.
“Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert
Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik
„Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron
„Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam
„Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad
„Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga
“Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal
„Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison
LiveAgent a fost cel mai recenzat și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru întreprinderile mici în 2019-2020.
Peste 21.000 de companii din diferite industrii au ales LiveAgent pentru nevoile lor de asistență pentru clienți.
Cu peste 180 de caracteristici, peste 40 de integrări și personalizări infinite, instrumentul se adaptează cu ușurință cerințelor afacerii dvs.
Complet bazat pe cloud, securizat, ușor de configurat și de utilizat. Începeți cu LiveAgent în câteva minute.
Obțineți soluția noastră de asistență profesională la un preț fix lunar, fără taxe ascunse sau angajamente pe termen lung. Înscrieți-vă pentru o perioadă de încercare gratuită de 14 zile pentru a obține acces complet la toate caracteristicile disponibile.
Ce mai așteptați? Încercați cutia noastră poștală partajată astăzi!
Most Popular
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
O căsuță poștală partajată este o soluție excelentă pentru colaborare, asistență pentru clienți și monitorizare. Permite agenților să lucreze împreună într-un mediu în care pot vorbi între ei, împărtăși idei, rezolva probleme în timp real și monitoriza activitatea clienților.
O căsuță poștală partajată în LiveAgent permite mai multor agenți să lucreze din același tablou de bord. Ca urmare, crește satisfacția clienților, retenția clienților și îmbunătățește fluxul de lucru al agenților.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date