Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Lungimea maximă a cozii de așteptare

Vă confruntați deseori cu un volum excesiv de solicitări ale clienților? Sunt clienții adesea nemulțumiți de serviciul de asistență din cauza timpului de așteptare?

Satisfacția clienților nu a fost niciodată mai importantă. Clienții satisfăcuți pot deveni clienți fideli, lucru care reprezintă obiectivul suprem. Chiar și un factor precum timpul de așteptare pentru conversații directe poate contribui la satisfacția generală. Dacă nu acordați atenție, puteți pierde cu ușurință clienți în favoarea concurenței.

Aproximativ 73% dintre clienți spun că prețuirea timpului lor este cel mai important lucru pe care companiile îl pot face pentru a oferi servicii bune pentru clienți.

Să recunoaștem. Nimeni nu vrea să stea la coadă. Prin urmare, LiveAgent a creat o funcție de conversații directe numită lungimea maximă a cozii de așteptare pentru a îmbunătăți satisfacția clienților. În plus, compania dumneavoastră poate gestiona cu ușurință turele agenților, precum și fluxul de lucru zilnic al acestora.

Beneficii pentru afacere:

  • Economie de timp
  • Flux de lucru eficient
  • Îmbunătățirea satisfacției clienților
  • Experiență mai bună a clienților
  • Economie de bani

Cum funcționeazã?

Puteți stabili cu ușurință limita maximă a cozii de așteptare în setările butonului de conversații directe.

Când este atinsă limita de clienți în așteptare, butonul de conversații se modifică automat  la inactiv sau este complet ascuns de pe pagina de internet.

Bineînțeles, atunci când numărul de clienți în așteptare este înapoi la limită, butonul de conversații directe apare din nou cu starea activă.

După cum am menționat, sistemul de conversații directe poate acționa ca un buton inactiv în situația în care sunt prea mulți vizitatori/clienți în coada de așteptare pentru conversații. Această funcție elimină frustrarea clienților atunci când numărul de persoane în așteptare este prea mare.

Dacă configurați un buton inactiv pentru conversații, vizitatorilor le este afișat un formular de preconversație. Prin urmare, aceștia vă pot contacta în continuare prin trimiterea adresei lor de poștă electronică, ceea ce vă oferă posibilitatea de a îi contacta mai târziu.

Această abordare creează așteptări adecvate și economisește timp atât pentru companie, cât și pentru clienți. 

Sfaturi bonus:

Creați mai multe butoane de conversații

LiveAgent vă permite să creați butoane active pentru conversații pentru departamente specifice, cum ar fi serviciul de asistență pentru clienți. În plus, puteți configura butoanele pentru adrese URL specifice. La crearea acestora, puteți stabili diferite lungimi maxime ale cozilor de așteptare pentru fiecare buton, astfel că veți crea un flux de lucru eficient și veți oferi clienților o experiență excelentă.

Dacă doriți să aflați mai multe, citiți LiveAgent – Conversații directe.

Lăsați agenții experimentați să se ocupe de conversațiile dificile

Pentru a economisi timpul și resursele companiei și clienților dumneavoastră, trebuie să dați dovadă de eficiență. Evitați ca clienții să aștepte prea mult timp la coadă. Este optim să le oferiți unora dintre agenți opțiunea de a transfera discuțiile dificile către agenți cu experiență. Ca urmare, puteți aloca eficient timpul agenților și puteți îmbunătăți timpul de așteptare.

Folosiți replici planificate

Dacă decideți să încercați LiveAgent, cu siguranță ar trebui să utilizați replicile planificate pentru a îmbunătăți timpul de așteptare al unei cozi. Acestea pot economisi mult timp pentru agenții dumneavoastră, în special în cazul solicitărilor repetitive. Cu toate acestea, folosiți-le cu înțelepciune și nu abuzați de ele. Încercați să le personalizați. Nimeni nu vrea să discute cu un robot.

Dacă doriți să aflați mai multe, citiți LiveAgent – Replici planificate.

Resurse din baza de cunoștințe

Doriți să aflați cum să implementați un buton de conversații directe pentru pagina dumneavoastră de internet?

Citiți despre cum puteți cu ușurință crea un buton de conversații directe în LiveAgent.

Doriți să implementați un timp de așteptare în LiveAgent?

Iată un ghid pas cu pas pentru configurarea unei lungimi maxime a cozii de așteptare în LiveAgent.

Ready to give it a go?

Start improving your customer service right away with a 14-day free trial and test all the available features of LiveAgent.

FREE TRIAL
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație