Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Serviciu clienți live

Ce este serviciul clienți live?

Serviciul clienți live poate oferi ajutor clienților în timp real. Acesta este condus de o firmă care dorește să ofere utilizatorilor produselor sau vizitatorilor web un sfat și un sprijin adecvat. Nu contează dacă doriți să folosiți un apel telefonic, un chat live sau un chat video. Serviciul de asistență pentru clienți poate coopera cu dvs. așa cum doriți.

Întrebări frecvente

Ce este serviciul clienți live?

Serviciul clienți live este un serviciu care poate oferi asistență în timp real. Acesta este gestionat de companii care doresc să le ofere clienților lor cea mai bună experiență de cumpărare, precum și un sprijin adecvat și posibilitatea de a oferi sfaturi despre produse și servicii. Are un impact uriaș asupra percepției companiei și a nivelului de serviciu pentru clienți.

 

Care sunt cele mai importante caracteristici ale serviciului clienți live?

Cele mai importante caracteristici ale serviciului clienți live sunt viteza de răspuns și valoarea substanțială a răspunsului. Comunicând prin intermediul canalelor de comunicare care îi permit să contacteze live, clientul se așteaptă la un răspuns rapid și la asistență rapidă. Accesul ușor la acest comunicator este, de asemenea, extrem de important. Acest lucru poate fi ajutat, de exemplu, de un buton de transfer către un agent pe fiecare subpagină.

 

Cum să oferiți serviciu live pentru clienți?

Pentru a asigura servicii pentru clienți, în primul rând, trebuie să creați o echipă bună de servicii și să le oferiți instrumentele necesare pentru a gestiona acest serviciu la un nivel ridicat. Serviciul clienți live este posibil, printre altele, datorită posibilității de contact prin chat live și videochat live. Permiteți clientului să acceseze cu ușurință aceste canale de comunicare. De asemenea, angajații trebuie să aibă cunoștințe de fond adecvate și să comunice eficient cu clientul.

 

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație