Încercare gratuită

Jira

Ce este Jira?

Jira este un software de urmărire a erorilor, problemelor și proiectelor. Astăzi, acesta a evoluat într-unul dintre cele mai puternice instrumente de gestionare a muncii disponibile pe piață și este utilizat de echipe din întreaga lume care se concentrează pe managementul produselor, managementul proiectelor, agile, dezvoltarea de software, urmărirea erorilor și gestionarea sarcinilor.

Cum îl puteți utiliza?

Jira are scopuri multiple și oferă diverse soluții pentru fluxul de lucru. Jira Software Cloud vă poate ajuta la vânzări, la monitorizarea problemelor, la urmărirea sau gestionarea actualizărilor, a notelor, a recenziilor utilizatorilor sau multe altele. Depinde de dvs. cum veți utiliza acest software de urmărire. 

Urmărirea și gestionarea problemelor

Jira vă permite să creați sarcini, să le atribuiți persoanelor și echipelor, să stabiliți priorități și să urmăriți progresul acestora. De asemenea, vă permite să mutați sarcinile între etapele de dezvoltare pentru o transparență maximă a fluxului de lucru.

Raportare

Cu Jira, puteți crea rapoarte cuprinzătoare pentru a înțelege mai bine progresul proiectelor specifice. De exemplu, Jira poate urmări cât de mult cheltuiți pentru fiecare proiect pentru a adapta fluxul de lucru la bugetul dvs.

Scrum și Kanban

Jira oferă panouri scrum și kanban gata de utilizare. Aceste panouri servesc drept centre de gestionare a sarcinilor care găzduiesc diferite sarcini în cadrul unui proiect. Prin utilizarea acestor panouri, puteți oferi mai multă transparență fluxului de lucru al diferitelor echipe.

Avantaje

Atunci când conectați Jira cu contul dvs. LiveAgent, veți putea:

  • Vizualizați tichete conectate la sarcini Jira în LiveAgent
  • Îmbinați sarcini cu tichete de la anumiți clienți
  • Căutați tichete Jira direct în LiveAgent

Cum să integrați Jira cu LiveAgent

LiveAgent include un plugin de integrare nativ pentru Jira, astfel încât puteți conecta cu ușurință cele două aplicații din configurația biroului de asistență.  Nu aveți nevoie de abilități de codificare, trebuie doar să urmați acest ghid pentru a învăța cum să integrați Jira cu LiveAgent.

Primul pas este să mergeți la configurația LiveAgent. Mergeți la secțiunea de plugin-uri și găsiți Jira. Faceți click pe comutatorul de activare pentru a activa plugin-ul. LiveAgent va trebui să se reîncarce după acest pas. 

Unde se găsește plugin-ul Jira în setările LiveAgent
Secțiunea plugin-ului LiveAgent

Găsiți plugin-ul Jira activ și faceți click pe roata de configurare pentru a vă configura integrarea. 

Plugin Jira activat în LiveAgent cu opțiunea de configurare disponibilă
Configurarea plugin-ului Jira

Acum trebuie să introduceți datele dvs. Primul câmp trebuie să includă URL-ul dvs. Jira. Apoi, introduceți adresa dvs. de e-mail în cel de-al doilea câmp. Folosiți adresa de e-mail pe care ați folosit-o la configurarea contului Jira. Ultimul câmp necesită un token API.

Fereastra de configurare a plugin-ului Jira în setările LiveAgent
Configurarea plugin-ului Jira

Puteți găsi un link sub câmp. Faceți click pe el și generați token-ul API, apoi copiați-l și lipiți-l în câmpul token-ului API din LiveAgent.

Unde să creați token-uri API în Jira
Crearea token-ului API

Nu uitați să dați click pe Salvare atunci când ați terminat.

Un plugin Jira configurat cu succes în LiveAgent
Succes

Acum, integrarea Jira este configurată. Pentru a vedea cum funcționează, deschideți tichete de e-mail sau orice altceva, la alegere, și priviți panoul din dreapta. Aici puteți vedea pictogramele integrărilor dvs. (dacă aveți deja vreuna activă). Căutați logo-ul Jira într-un tichet deschis.

Logo-ul Jira în vizualizarea unui tichet
Logo-ul Jira în extrema dreaptă

Atunci când faceți click pe el, puteți crea cu ușurință o problemă direct din vizualizarea tichetului. După ce faceți click pe butonul Creare, se va deschide o nouă fereastră Jira, în care puteți seta detaliile specifice ale tichetului. 

O nouă fereastră Jira cu crearea și descrierea noii probleme.
Problema nouă în Jira

Cum să integrați Jira Software Cloud cu LiveAgent prin Zapier

Integrarea prin Zapier durează doar câteva minute. Este foarte simplu. Zapier conectează două funcții din două aplicații diferite. În acest caz, aplicațiile vor fi Jira Software Cloud și software-ul de asistență pentru clienți LiveAgent. Nu este nevoie de experiență de codificare pentru a le face să funcționeze împreună, trebuie doar să urmați acest ghid simplu sau să încercați să faceți asta singur din Zapier. 

În primul rând, veți avea nevoie de un cont Zapier. Dacă nu aveți unul, l-ați putea crea aici. După ce vă conectați, continuați la pagina Integrarea în cloud a software-ului Jira + LiveAgent .

Pagina de integrare LiveAgent și Jira pe Zapier
Integrarea LiveAgent + Jira pe Zapier

Derulați în jos pe pagină până când vedeți secțiunea Conectați LiveAgent + Jira Software Cloud în câteva minute. Aici puteți selecta un declanșator și o acțiune. Un declanșator dintr-o aplicație activează o acțiune în cealaltă, creând o integrare. Alegeți-le pe cele care se potrivesc nevoilor dvs.

Ca un exemplu, vă vom arăta integrarea cu declanșatorul Jira, Subiect Nou și acțiunea LiveAgent, Creare Conversație. După ce le-ați selectat, continuați făcând click pe butonul albastru.

Conectați LiveAgent și Jira din Zapier după ce ați ales un declanșator și o acțiune ca în imagine
Conectați Jira cu LiveAgent

În această secțiune, trebuie să configurați declanșatorul Jira Software Cloud. Conectați-vă la contul dvs. Atlassian/Jira și continuați cu configurarea. Va trebui să acordați permisiuni Zapier pentru a vă gestiona datele. 

Configurarea declanșatorului Jira în Zapier
Configurarea declanșatorului Jira

Click pe Salvare și Continuare atunci când ați terminat.

Finalizarea configurării unui declanșator Jira
Finalizarea configurării declanșatorului Jira

Ultimul pas în configurarea declanșatorului este testarea acestuia. Puteți sări peste acest pas, dar vă recomandăm să treceți prin test. Durează doar câteva secunde. În cazul în care întâmpinați probleme, Zapier vă va oferi un ghid de depanare la îndemână pentru a vă ajuta. 

Test de declanșare Jira
Test de declanșare

Acum trebuie să configurați acțiunea LiveAgent. Procesul este la fel ca înainte, cu excepția faptului că trebuie să completați câteva câmpuri suplimentare, în cazul nostru pentru a specifica conversația care va fi creată. Completați e-mailul expeditorului, e-mailul destinatarului, subiectul și mesajul. În cazul în care doriți să specificați mai mult acțiunea, puteți completa și câmpurile care nu sunt obligatorii. 

Configurare acțiune LiveAgent în Zapier
Configurare acțiune LiveAgent

După ce ați terminat, faceți un ultim test de integrare.

Test de integrare Jira și LiveAgent în Zapier
Test de integrare

După un test reușit, treceți la LiveAgent și consultați secțiunea de ticketing. De fiecare dată când o nouă problemă este creată în Jira Software Cloud, veți primi un tichet cu informații.

Un exemplu de integrare reușită în vizualizarea tichetelor LiveAgent
Un exemplu de tichet

Asta e! Ați integrat cu succes Jira Software Cloud cu sistemul de ticketing LiveAgent.

Întrebări frecvente

Ce este Jira?

Jira este un software de gestionare a proiectelor care vă permite să gestionați sarcini, proiecte și produse. În plus, acesta indică posibilele erori care trebuie remediate. 

Care sunt beneficiile utilizării Jira?

- personalizabil

- plugin-uri utile

- ușor de utilizat

- crește eficiența fluxului de lucru

 

Înapoi la integrări Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație