Intercom integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Ce este Intercom?
Intercom este o platformă de mesagerie utilizată de companii pentru a comunica cu clienții. Mesageria poate fi utilizată pentru a colecta și filtra date pentru a crea mesaje vizate.
Cum îl puteți folosi?
Utilizați această integrare pentru a urmări și gestiona mesajele sau utilizatorii. Puteți adăuga evenimente, note, crea utilizatori, gestiona etichete, actualiza companii, trimite mesaje și multe altele. Integrarea Intercom vă va anunța, de asemenea, despre știri, actualizări și noi clienți.
Avantaje
- Țineți evidența mesajelor dvs. de afaceri
- Colectați date și gestionați clienții
- Nu este necesar să treceți de la o aplicație la alta
Frequently Asked Questions
Ce este Intercom?
Intercom este o platformă de relații conversaționale în care puteți gestiona și stoca date încă din 2011.
Cum puteți utiliza integrarea Intercom în LiveAgent?
Prin integrarea Intercom, puteți: - răspunde clienților dvs. din LiveAgent - crea utilizatori, actualiza companii, adăuga etichete - colecta date din mesagerie - îmbunătăți fluxul de lucru al serviciului pentru clienți
MultiTEL este un furnizor global de servicii VoIP eficiente din punct de vedere al costurilor, oferind soluții analitice pentru urmărirea apelurilor și volumelor de mesaje text, și compatibil cu programul de asistență LiveAgent. Integrarea este gratuită, iar beneficiile includ acoperire globală, numere de telefon globale și instrumente de analiză pentru apeluri și mesaje text. MultiTEL poate fi integrat cu LiveAgent pentru a oferi suport telefonic mai bun și gratuit.
LiveAgent oferă asistență IT și online, incluzând funcții video call chat, chat cu clienții și integrare chat cu CRM. Implementarea unui program de fidelizare a clienților poate economisi bani și colecta date valoroase pentru personalizarea experiențelor clienților. Integrarea cu CommuniGate Pro poate oferi un sistem complet funcțional pentru gestionarea e-mailurilor și a comunicării cu clienții.
LiveAgent oferă chat online gratuit în Română pentru a crește productivitatea serviciului clienți prin comunicare rapidă și funcții complete de helpdesk și call center. Contacte pentru biroul de asistență Bose în Română: Conversații directe, Centru de Apeluri, Rețele sociale, Bază de Cunoștințe. Detalii de contact: https://www.bose.com/ro_eu/contactați-ne.html. De asemenea, se oferă integrare cu Actio, un operator polonez VoIP, pentru a oferi soluții de telecomunicații pentru clienți casnici și de afaceri. Acest lucru poate fi realizat fără costuri suplimentare și oferă o serie de avantaje, inclusiv rentabilitate, fiabilitate și accesibilitate mare.