Partener
Ce este Intercom?
Intercom este o platformă de mesagerie utilizată de companii pentru a comunica cu clienții. Mesageria poate fi utilizată pentru a colecta și filtra date pentru a crea mesaje vizate.
Cum îl puteți folosi?
Utilizați această integrare pentru a urmări și gestiona mesajele sau utilizatorii. Puteți adăuga evenimente, note, crea utilizatori, gestiona etichete, actualiza companii, trimite mesaje și multe altele. Integrarea Intercom vă va anunța, de asemenea, despre știri, actualizări și noi clienți.
Avantaje
- Țineți evidența mesajelor dvs. de afaceri
- Colectați date și gestionați clienții
- Nu este necesar să treceți de la o aplicație la alta
Frequently Asked Questions
Ce este Intercom?
Intercom este o platformă de relații conversaționale în care puteți gestiona și stoca date încă din 2011.
Cum puteți utiliza integrarea Intercom în LiveAgent?
Prin integrarea Intercom, puteți: - răspunde clienților dvs. din LiveAgent - crea utilizatori, actualiza companii, adăuga etichete - colecta date din mesagerie - îmbunătăți fluxul de lucru al serviciului pentru clienți
Chat live pentru întreprinderi de afaceri
Sistemul hibrid de tichete și invitațiile de chat proactivă sunt caractristici esențiale pentru creșterea afacerilor și mai personală pentru clienți. Agenții sunt ghidați de liniile directoare și regulile etichetei chat-ului, pentru a oferi servicii excelente. Integrarea chat-ului live pe site nu necesită experiență de codificare.
Sunteți în căutarea unei alternative pentru LeadDesk?
LiveAgent oferă asistență excelentă și caracteristici mobile, fiind o alternativă populară la Jira. Este o soluție completă pentru suportul clienților, cu șabloane de răspuns adaptate și soluții de asistență pe rețelele sociale.
Software de asistență pentru industria de găzduire web
LiveAgent este o soluție populară pentru suportul clienților, oferind soluții adaptate și demo-uri gratuite, precum și asistență pe rețelele sociale.