Spuneți la revedere programelor informatice lente și neperformante

Treceți la LiveAgent și migrați-vă datele din Intercom astăzi.

  • ✓ Fără tarif de configurare    
  • ✓ Asistență pentru clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul bancar    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Părăsiți Intercom?

Migrați-vă datele din Intercom în LiveAgent și bucurați-vă de acces la un sistem multicanal complet de birou de asistență. Obțineți acces la poștă electronică, conversații directe, centru de apeluri, rețele sociale, bază de cunoștințe și portal pentru clienți la un preț corect.

  • Părăsiți Intercom? - Produse - Liveagent - Review Uri
  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • Părăsiți Intercom? - Accounting Software AI Video Generation AI Writer Appointment Scheduling Software Behavior Analytics Tool Business Management Software Cloud Storage Services Content Marketing CRM Customer Portal Software Data Integration Software Electronic Signature Email Finder Email Marketing Software Email Tracking Software Form Builder Graphic Design Software Help Desk Landing Page Builder Lead Enrichment Lifetime Deal Platform Live Chat Loyalty Program Software Marketing Automation Meeting Transcription Software Mind Mapping Software Online Course Platform Password Management Software Podcast Hosting Popup Builder Project Management Software Push-to-talk Refer
  • sourceforge customers love us award for liveagent

Comparație între Intercom și LiveAgent

Caracteristici LiveAgent Intercom
Sistem de gestionare a tichetelor
Dispune de un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările aferente serviciilor pentru clienți.
LiveAgent oferă sistem de gestionare a tichetelor.
Intercom oferă sistem de gestionare a tichetelor.
Conversații directe
O interfață de conversații directe care poate fi implementată pe oricare pagină de internet.
LiveAgent oferă conversații.
Intercom oferă conversații.
Centru de apeluri
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri prin folosirea distribuirii automate a apelurilor.
LiveAgent oferă centru de apeluri.
Intercom nu oferă centru de apeluri.
Autoservire
O caracteristică care permite construirea unui portal de clienți la care clienții se pot înregistra în vederea accesării tichetelor anterioare și conținutului bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portal de autoservire.
Intercom oferă portal de autoservire.
Facebook
O integrare pentru Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook.
Intercom oferă integrare pentru Facebook.
Twitter
O integrare pentru Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la mesajele Tweet direct din programul informatic.
LiveAgent oferă integrare pentru Twitter.
Intercom oferă integrare pentru Twitter.
Instagram
O integrare pentru Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
Intercom nu oferă integrare pentru Instagram.
Viber
O integrare pentru Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din programul de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
Intercom nu oferă integrare pentru Viber.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de îndrumare.
LiveAgent oferă bază de cunoștințe.
Intercom oferă bază de cunoștințe.
Forum pentru clienți
Un forum virtual pentru clienți integrat direct în baza de cunoștințe.
LiveAgent oferă forum pentru clienți.
Intercom oferă forum pentru clienți.
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru care pot fi automatizate pentru eliminarea activităților repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli.
Intercom oferă automatizare și reguli.
API
Un set de funcții care permit funcționarea concomitentă a diferitor aplicații.
LiveAgent oferă funcții API.
Intercom oferă funcții API.
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a discuta cu un operator uman.
LiveAgent oferă caracteristici IVR.
Intercom nu oferă caracteristici IVR.
Apeluri video
Un tip de apel cu semnal video integrat, asemănător cu apelurile pe Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
Intercom nu oferă apeluri video.
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră sau nu sunt șterse și pot fi vizualizate oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat.
Intercom nu oferă istoric nelimitat.
Pagini de internet nelimitate
Programul informatic poate fi utilizat pe un număr nelimitat de pagini de internet.
LiveAgent oferă pagini de internet nelimitate.
Intercom oferă pagini de internet nelimitate.
Butoane de conversații nelimitate
Pe paginile de internet pot fi implementate butoane nelimitate pentru conversații.
LiveAgent oferă butoane nelimitate pentru conversații.
Intercom nu oferă butoane nelimitate pentru conversații.
Mesaje/tichete nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de mesaje prin poștă electronică și tichete.
LiveAgent oferă mesaje/tichete nelimitate.
Intercom oferă mesaje/tichete nelimitate.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând.
LiveAgent oferă opțiunea de înregistrare nelimitată a apelurilor.
Intercom nu oferă opțiunea de înregistrare nelimitată a apelurilor.
Asistență 24/7
Asistența pentru clienți este disponibilă 24/7, fără limitarea numărului de solicitări care pot fi trimise.
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7.
Intercom oferă asistență nelimitată 24/7.
Data migration from one solution to another

Migrați la LiveAgent

Navigați pe pagina noastră de internet pentru a obține toate informațiile relevante despre sistemul de birou de asistență LiveAgent și vedeți de ce ne-au ales birourile de asistență la nivel mondial. Începeți-vă perioada de încercare gratuită astăzi și familiarizați-vă imediat cu soluția noastră de asistență pentru clienți. Fără obligații și fără nevoia de a folosi cardul bancar.

Solicitați o extensie încorporată de migrare

Dacă doriți să vă migrați pe cont propriu datele din Intercom în LiveAgent, puteți face acest lucru oricând. Dezvoltatorii noștri lucrează la crearea de extensii de migrare pentru o multitudine de soluții de birou de asistență. Intercom nu este încă pe listă, dar dacă v-ați dori să fie, pur și simplu spuneți-ne!

Migrate data to LiveAgent on your own

Ce fel de date pot migra din Intercom?

Ce fel de date pot migra din Intercom?

Persoane

Migrați cu ușurință agenți, administratori, utilizatori finali și clienți.

Persoane

Etichete

Migrați-vă toate etichetele pentru departamente și tichete.

Etichete

Tichete

Migrați tichete, anexe, câmpuri de utilizatori și câmpuri de tichete.

Sunteți gata să migrați de la Intercom?

Mai jos am subliniat beneficiile-cheie de care se bucură clienții noștri odată ce își migrează datele din Intercom în LiveAgent.

Customer providing review for service on mobile phone

Servicii pentru clienți extraordinare

Agenții noștri sunt gata să vă ofere asistență 24/7 pentru orice fel de probleme.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Soluție completă de birou de asistență

Programul nostru oferă peste 179 de caracteristici de birou de asistență, complementate de peste 40 de integrări.

Person collecting papers into the net

Rentabilitate a investițiilor și economii semnificative

LiveAgent oferă un plan permanent gratuit, precum și alte trei planuri la preț de chilipir.

Multilingual support in LiveAgent

Mai multe limbi acceptate

LiveAgent este disponibil în 43 de limbi diferite (cu traduceri parțiale în unele cazuri) și oferă compatibilitate pentru elemente grafice de control adaptabile în funcție de limbă.

Migrați-vă astăzi datele din Intercom

LiveAgent este cel mai recenzat program informatic de asistență și evaluat ca numărul 1 pentru IMM-uri în 2019 și 2020. Alăturați-vă companiilor precum Huawei, BMW, Yamaha și Universității Oxford și începeți să oferiți clienților servicii de asistență de talie mondială.

$15 lună

Tichet

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • Adrese de e-mail nelimitate
  • Rapoarte avansate
  • Portal pentru clienți + forum
$29 lună

Ticket+chat

  • Tot ce este în Ticket, plus:
  • Butoane de chat nelimitate
  • Managementul feedback-ului
  • Monitorizare în timp real a vizitatorilor
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 buton de chat
  • 1 număr de telefon
  • 1 adresă de e-mail

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

Ce date pot fi migrate din Intercom în LiveAgent?

Pentru afacerea dumneavoastră pot fi migrate date precum tichete, administratori, agenți, informații despre clienți, etichete, anexe și multe altele din Intercom în LiveAgent.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație