Software de asistență pentru industria de găzduire web
LiveAgent oferă soluții CRM, centru de apel și gestionare a proiectelor, îmbunătățind experiența clienților. Rapoartele detaliate ajută la îmbunătățirea satisfacției și eficienței agenților. Serviciul de chat permite comunicare rapidă și eficientă.
LiveAgent offers a wide range of digital marketing services to help businesses achieve their goals. It provides live chat for e-commerce and services, facilitating communication with customers and increasing their satisfaction. LiveAgent also offers web chat rooms, where users with a common topic can communicate. Collaborators in LiveAgent are agents with different rights who can interact internally, but not with customers. They can add comments and view customer information, but cannot communicate directly with customers.
Raportul privind canalele de comunicație
Platforma LiveAgent oferă soluții eficiente pentru gestionarea comunicării cu clienții, inclusiv chat live, apeluri și rapoarte detaliate pentru departamente. Integrarea ușoară și caracteristicile avansate fac din LiveAgent o opțiune populară pentru întreprinderile de afaceri.
Canalele de comunicare ale Moovit
Moovit, un furnizor de soluții MaaS, oferă suport clienților prin email, rețele sociale și auto-asistență. Nu oferă suport prin live chat sau telefon. Pentru detalii, accesați https://moovit.com/developers/.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.