Spuneți la revedere programelor informatice lente și neperformante

Treceți la LiveAgent și migrați-vă datele din Intercom astăzi.

  • ✓ Fără tarif de configurare
  • ✓ Asistență pentru clienți 24/7
  • ✓ Nu este necesar cardul bancar
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Părăsiți Intercom?

Migrați-vă datele din Intercom în LiveAgent și bucurați-vă de acces la un sistem multicanal complet de birou de asistență. Obțineți acces la poștă electronică, conversații directe, centru de apeluri, rețele sociale, bază de cunoștințe și portal pentru clienți la un preț corect.

  • Badge for front runner in real estate CRM software

Comparație între Intercom și LiveAgent

Caracteristici LiveAgent
Încercați cea mai bună alternativă de servicii de asistență pentru clienți! Nu este necesar cardul bancar.
Intercom
Sistem de gestionare a tichetelor
Dispune de un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările aferente serviciilor pentru clienți.
LiveAgent oferă sistem de gestionare a tichetelor.
Intercom oferă sistem de gestionare a tichetelor.
Conversații directe
O interfață de conversații directe care poate fi implementată pe oricare pagină de internet.
LiveAgent oferă conversații.
Intercom oferă conversații.
Centru de apeluri
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri prin folosirea distribuirii automate a apelurilor.
LiveAgent oferă centru de apeluri.
Intercom nu oferă centru de apeluri.
Autoservire
O caracteristică care permite construirea unui portal de clienți la care clienții se pot înregistra în vederea accesării tichetelor anterioare și conținutului bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portal de autoservire.
Intercom oferă portal de autoservire.
Facebook
O integrare pentru Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook.
Intercom oferă integrare pentru Facebook.
Twitter
O integrare pentru Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la mesajele Tweet direct din programul informatic.
LiveAgent oferă integrare pentru Twitter.
Intercom oferă integrare pentru Twitter.
Instagram
O integrare pentru Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
Intercom nu oferă integrare pentru Instagram.
Viber
O integrare pentru Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din programul de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
Intercom nu oferă integrare pentru Viber.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de îndrumare.
LiveAgent oferă bază de cunoștințe.
Intercom oferă bază de cunoștințe.
Forum pentru clienți
Un forum virtual pentru clienți integrat direct în baza de cunoștințe.
LiveAgent oferă forum pentru clienți.
Intercom oferă forum pentru clienți.
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru care pot fi automatizate pentru eliminarea activităților repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli.
Intercom oferă automatizare și reguli.
API
Un set de funcții care permit funcționarea concomitentă a diferitor aplicații.
LiveAgent oferă funcții API.
Intercom oferă funcții API.
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a discuta cu un operator uman.
LiveAgent oferă caracteristici IVR.
Intercom nu oferă caracteristici IVR.
Apeluri video
Un tip de apel cu semnal video integrat, asemănător cu apelurile pe Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
Intercom nu oferă apeluri video.
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră sau nu sunt șterse și pot fi vizualizate oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat.
Intercom nu oferă istoric nelimitat.
Pagini de internet nelimitate
Programul informatic poate fi utilizat pe un număr nelimitat de pagini de internet.
LiveAgent oferă pagini de internet nelimitate.
Intercom oferă pagini de internet nelimitate.
Butoane de conversații nelimitate
Pe paginile de internet pot fi implementate butoane nelimitate pentru conversații.
LiveAgent oferă butoane nelimitate pentru conversații.
Intercom nu oferă butoane nelimitate pentru conversații.
Mesaje/tichete nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de mesaje prin poștă electronică și tichete.
LiveAgent oferă mesaje/tichete nelimitate.
Intercom oferă mesaje/tichete nelimitate.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând.
LiveAgent oferă opțiunea de înregistrare nelimitată a apelurilor.
Intercom nu oferă opțiunea de înregistrare nelimitată a apelurilor.
Asistență 24/7
Asistența pentru clienți este disponibilă 24/7, fără limitarea numărului de solicitări care pot fi trimise.
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7.
Intercom oferă asistență nelimitată 24/7.
Data migration from one solution to another

Migrați la LiveAgent

Navigați pe pagina noastră de internet pentru a obține toate informațiile relevante despre sistemul de birou de asistență LiveAgent și vedeți de ce ne-au ales birourile de asistență la nivel mondial. Începeți-vă perioada de încercare gratuită astăzi și familiarizați-vă imediat cu soluția noastră de asistență pentru clienți. Fără obligații și fără nevoia de a folosi cardul bancar.

Solicitați o extensie încorporată de migrare

Dacă doriți să vă migrați pe cont propriu datele din Intercom în LiveAgent, puteți face acest lucru oricând. Dezvoltatorii noștri lucrează la crearea de extensii de migrare pentru o multitudine de soluții de birou de asistență. Intercom nu este încă pe listă, dar dacă v-ați dori să fie, pur și simplu spuneți-ne!

Migrate data to LiveAgent on your own

Ce fel de date pot migra din Intercom?

Persoane

Migrați cu ușurință agenți, administratori, utilizatori finali și clienți.

Etichete

Migrați-vă toate etichetele pentru departamente și tichete.

Tichete

Migrați tichete, anexe, câmpuri de utilizatori și câmpuri de tichete.

Sunteți gata să migrați de la Intercom?

Mai jos am subliniat beneficiile-cheie de care se bucură clienții noștri odată ce își migrează datele din Intercom în LiveAgent.

Customer providing review for service on mobile phone

Servicii pentru clienți extraordinare

Agenții noștri sunt gata să vă ofere asistență 24/7 pentru orice fel de probleme.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Soluție completă de birou de asistență

Programul nostru oferă peste 179 de caracteristici de birou de asistență, complementate de peste 40 de integrări.

Person collecting papers into the net

Rentabilitate a investițiilor și economii semnificative

LiveAgent oferă un plan permanent gratuit, precum și alte trei planuri la preț de chilipir.

Multilingual support in LiveAgent

Mai multe limbi acceptate

LiveAgent este disponibil în 43 de limbi diferite (cu traduceri parțiale în unele cazuri) și oferă compatibilitate pentru elemente grafice de control adaptabile în funcție de limbă.

Migrați-vă astăzi datele din Intercom

LiveAgent este cel mai recenzat program informatic de asistență și evaluat ca numărul 1 pentru IMM-uri în 2019 și 2020. Alăturați-vă companiilor precum Huawei, BMW, Yamaha și Universității Oxford și începeți să oferiți clienților servicii de asistență de talie mondială.

$9 lună

Small de afaceri

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 adrese de e-mail
  • 3 formulare de contact
  • 1 cheie API
$29 lună

Medium de afaceri

  • Totul din Small, plus
  • 10 adrese de e-mail
  • 3 butoane de chat live
  • Managementul departamentelor
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 formular de contact

Migrați de la un alt program?

Migrați-vă chiar astăzi datele de la oricare dintre furnizorii de soluții de asistență enumerați mai jos. Ne vom ocupa de toate.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Articole legate deMigrare de la Intercom
Clienții care folosesc găzduirea dvs. au nevoie de ajutor mai bun? Oferiți-le cu software-ul potrivit. Încercați LiveAgent, 14 zile gratuit, fără alte obligații atașate.

Software de asistență pentru industria de găzduire web

LiveAgent oferă soluții CRM, centru de apel și gestionare a proiectelor, îmbunătățind experiența clienților. Rapoartele detaliate ajută la îmbunătățirea satisfacției și eficienței agenților. Serviciul de chat permite comunicare rapidă și eficientă.

Camera de conversații web sau canalele de conversații sunt termeni care descriu un loc virtual pentru comunicarea pe internet între utilizatorii cu un subiect comun.

Camera de conversații web

Camera de conversații web este o software pentru serviciul clienților, oferind caracteristici precum chat live, gestionare e-mailuri și reclamații, suport VoIP și centre de apeluri primite. LiveAgent este o platformă populară pentru serviciul clienților.

Colaboratorul în cadrul programului de suport este ca un agent normal, cu o singură diferență. Colaboratorii pot comunica doar cu ceilalți agenți și nu cu clienții.

Colaboratori

LiveAgent offers a wide range of digital marketing services to help businesses achieve their goals. It provides live chat for e-commerce and services, facilitating communication with customers and increasing their satisfaction. LiveAgent also offers web chat rooms, where users with a common topic can communicate. Collaborators in LiveAgent are agents with different rights who can interact internally, but not with customers. They can add comments and view customer information, but cannot communicate directly with customers.

Alegeți o metodă de direcționare și distribuire a conversațiilor, cum ar fi atribuirea aleatorie, apel către toți sau utilizare maximă. Citiți și aflați mai multe despre acestea în prezentul articol.

Distribuirea conversațiilor

Agenții disponibili sunt echilibrat încărcați cu conversații concurente, maximizând volumul de muncă. Există setări și funcții disponibile pentru optimizarea experienței clienților.

Obțineți un raport privind canalele de comunicație și vedeți care este cel mai popular mod prin care sunteți contactat de către clienți. LiveAgent vă oferă infomații detaliate referitoare la orice canal de comunicare.

Raportul privind canalele de comunicație

Platforma LiveAgent oferă soluții eficiente pentru gestionarea comunicării cu clienții, inclusiv chat live, apeluri și rapoarte detaliate pentru departamente. Integrarea ușoară și caracteristicile avansate fac din LiveAgent o opțiune populară pentru întreprinderile de afaceri.

Cum puteți contacta serviciul clienți Moovit prin intermediul serviciilor de email, live chat, telefon, rețele de socializare și centru de auto-suport.

Canalele de comunicare ale Moovit

Moovit, un furnizor de soluții MaaS, oferă suport clienților prin email, rețele sociale și auto-asistență. Nu oferă suport prin live chat sau telefon. Pentru detalii, accesați https://moovit.com/developers/.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x