Învățați cu webinariile LiveAgent
În acest webinar, se explică elementele de bază ale tabloului de bord LiveAgent, încurajând utilizatorii să înceapă cu cele mai importante caracteristici și setări. Comunicarea simplificată prin tichete este cheia acestei platforme și poate ajuta la creșterea productivității. LiveAgent permite contactul direct cu clienții prin software-ul de chat live sau invitații de chat proactive, iar Multi KB permite separarea cunoștințelor în funcție de limbă, produs sau marcă.
Software de centru de apeluri de intrare
Chiar dacă sunteți în căutarea unui software gratuit pentru centru de apeluri, este important să vă concentrați pe funcționalitățile critice, cum ar fi IVR sau rutarea apelurilor. LiveAgent oferă o soluție completă și transparentă, fără costuri suplimentare.
Vă mutați de la Vision la LiveAgent?
Obțineți servicii excelente pentru clienți și o soluție de asistență finală cu LiveAgent. Alegeți-vă limba și creșteți economiile și randamentul investițiilor cu planurile noastre. #marketing #asistențăclienti
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date