Software de asistență pentru industria de turism

Ajutați să creați amintiri extraordinare în întreaga lume cu LiveAgent. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai repede.

Oferiți asistență 24/7/365 prin crearea de hub-uri complete de autoservire pline de întrebări frecvente, forumuri comunitare, articole și ghiduri.

Monitorizați comportamentul vizitatorului site-ului dvs. web sau examinați datele CRM pentru a crea recomandări de călătorie personalizate.

Utilizați funcții avansate de securitate, cum ar fi mascarea cardurilor de credit și criptarea, pentru a vă asigura că datele clienților dvs. sunt întotdeauna protejate.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Rezolvați problemele în timp real

Știm cu toții că problemele au loc în cel mai rău moment, în cel mai rău loc. Însă puteți rezolva obstacolele mai ușor oferind asistență pentru clienți remarcabilă și rapidă utilizând software-ul de chat live instantaneu. Faceți-vă clienții fericiți și încântați de alegerea agenției dvs. de călătorie!

travellling-searching location-illustration
woman travelling with suitcase-illustration

Prezentați oferte personalizabile

A avea clienți mai curioși care au nevoie de ajutor dintr-o dată nu mai trebuie să fie o problemă. Folosirea LiveAgent pentru a oferi răspunsuri la diferite întrebări ale clienților dvs. poate fi distractivă acum. Este ca și cum ați discuta simultan cu prietenii dvs. pe rețelele de socializare – sună ușor, nu? Făceți-vă viața mai ușoară și clienții mai fericiți cu LiveAgent!

Țineți legătura 24/7

Unii clienți au nevoie de o îngrijire specială sau se află doar în fusul orar diferit. Nu numai că nu trebuie să fiți închis în birou 24/7 pentru a oferi un serviciu clienți fără probleme, mai mult, puteți răspunde la întrebări chiar de pe canapeaua dvs. confortabilă. Treceți acum la software-ul de asistență high-end și facilitați-vă munca imediat – clienții dvs. vor fi liniștiți!

woman on camel in Egypt-illustration

Nu pot greși peste 21.000 de companii

Vedeți poveștile de succes și mărturiile noastre și descoperiți impactul pozitiv al implementării software-ului de asistență asupra turismului și cazării.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Articole legate deTurism Cazare
Arhivarea ca instrument este cu adevărat necesară. Arhivând, vă optimizați și curățați biroul de asistență. Arhivarea rulează automat. Vă puteți arhiva toate mesajele.

Arhivare

Software-ul de chat live este o soluție eficientă și rentabilă pentru comunicarea cu clienții. LiveAgent oferă această soluție cu mai multe canale și alte beneficii, precum timp redus de așteptare și implicare crescută.

Extindeți capacitățile de asistență cu ajutorul biroului de asistență LiveAgent și a software-ului de autoservire. Permiteți clienților să rezolve singuri problemele - 24/7.

Software de autoservire

Ghișeu unic pentru servicii clienți cu LiveAgent, soluție bogată în caracteristici, integrări și prețuri transparente, beneficii și opțiuni personalizabile.

Webinarul LiveAgent de asistență pentru clienți se concentrează pe soluția de asistență pe canale multiple. Chatul live, software-ul de tichete, call center-ul încorporat și multe altele sunt incluse. Încercarea gratuită LiveAgent este disponibilă pentru o perioadă limitată.

Învățați cu webinariile LiveAgent

În acest webinar, se explică elementele de bază ale tabloului de bord LiveAgent, încurajând utilizatorii să înceapă cu cele mai importante caracteristici și setări. Comunicarea simplificată prin tichete este cheia acestei platforme și poate ajuta la creșterea productivității. LiveAgent permite contactul direct cu clienții prin software-ul de chat live sau invitații de chat proactive, iar Multi KB permite separarea cunoștințelor în funcție de limbă, produs sau marcă.

Cercetările arată că 39% dintre consumatori preferă asistența prin telefon față de alte canale de comunicare. Cu Liveagent puteți configura un centru de apel virtual chiar în biroul dvs. de asistență. Gestionați cu ușurință comunicările de intrare cu clienții, îmbunătățiți performanțele echipei de asistență și generați mai multe vânzări de intrare.

Software de centru de apeluri de intrare

Chiar dacă sunteți în căutarea unui software gratuit pentru centru de apeluri, este important să vă concentrați pe funcționalitățile critice, cum ar fi IVR sau rutarea apelurilor. LiveAgent oferă o soluție completă și transparentă, fără costuri suplimentare.

LiveAgent vă poate oferi un cont gratuit pentru a vă ajuta să oferiți asistență pentru clienți. Aflați despre avantajele și dezavantajele unui software gratuit de birou de asistență.

Software de asistență gratuit

LiveAgent este apreciat pentru accesibilitatea prețului și suportul său util. Utilizatorii au trecut de la ZenDesk și au apreciat nivelul avansat de automatizare și integrare.

Liveagent este cel mai revizuit și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru întreprinderile mici și mijlocii, în 2019 și 2020. Alăturați-vă companiilor precum huawei, bmw, yamaha, o2 și universitatea oxford, pentru a oferi suport de clasă mondială. Liveagent este gratuit pentru totdeauna, sau puteți alege unul dintre cele trei planuri plătite.

Vă mutați de la Vision la LiveAgent?

Obțineți servicii excelente pentru clienți și o soluție de asistență finală cu LiveAgent. Alegeți-vă limba și creșteți economiile și randamentul investițiilor cu planurile noastre. #marketing #asistențăclienti

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație