Nicereply integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Nicereply Politică de confidențialitate
Pentru a integra Nicereply cu LiveAgent, vă rugăm să urmați ghidul de integrare de mai jos.
- Asigurați-vă că aveți drepturi de administrator atât pentru contul LiveAgent, cât și pentru contul Nicereply
- Manualul de integrare complet, aici: https://support.nicereply.com/article/99-getting-started-with-liveagent-integration
Măsurați Satisfacția Clienților
Măsurați satisfacția clienților cu Nicereply – instrument de sondaj CSAT creat pentru LiveAgent. Analizați-vă clienții direct din LiveAgent. Vedeți datele de satisfacție ale clienților transmise către tichetele LiveAgent fără a fi nevoie să părăsiți aplicația.
Încercați-l gratuit timp de 14 zile.
Dacă aveți întrebări despre Nicereply pentru LiveAgent, adresați-le la contact@nicereply.com.
Cum funcționează?
Măsurați satisfacția clienților printr-un sondaj din partea de jos a fiecărui email sau declanșați-l după rezolvarea unui tichet sau a unui chat. Alegeți dintre măsurarea Satisfacției Clienților, Scorul Net al Promotorului, sau Scorul Efortului Clientului. Răspunsurile sunt aduse înapoi în LiveAgent sub forma comentariilor și valorilor de câmp personalizate.
Caracteristici cheie:
- Măsurați valorile importante. Alegeți dintre CSAT, NPS și CES. Se amestecă și se potrivesc dacă este necesar.
- Personalizați aspectul sondajelor. Schimbați schema de culori, adăugați o siglă, puneți întrebări suplimentare.
- Alegeți o scară de evaluare care vi se potrivește – stele, fețe zâmbitoare, degetele mari – dvs. decideți.
- Decideți când să vă chestionați clienții. După fiecare interacțiune? Odată ce a fost rezolvat tichetul? Cât de curând? Instantaneu, după o oră sau a doua zi? Totul depinde de tine.
- Vedeți performanța diferiților agenți, echipe și departamente.
- Descoperiți mai multe informații cu ajutorul analizelor care conțin clasamente, histograme, diagrame de tendințe și multe altele
- Vedeți toate feedback-urile legate de un tichet chiar în LiveAgent.
- Nu plătiți pentru sondajele fără răspuns. Plătiți doar pentru rezultate reale – răspunsuri la sondaj. Nicereply este recunoscut de sute de companii:
Aflați mai multe despre integrarea LiveAgent cu Nicereply. Începeți testarea gratuită de 14 zile.
Frequently Asked Questions
Ce este NiceReply?
NiceReply este o platformă de management al clienților care vă ajută să măsurați Satisfacția Clienților, Scorul Net al Promotorului, precum și Scorul de Efort al Clienților prin colectarea de feedback.
Cum puteți integra NiceReply cu LiveAgent?
Primul pas este să aveți un cont atât la NiceReply, cât și la LiveAgent. Al doilea pas este integrarea efectivă. Iată un ghid detaliat pentru integrarea NiceReply.
Telus LiveAgent este un software versatil pentru gestionarea serviciilor clienților, inclusiv apeluri, reclamații, e-mailuri și portalul clienților. Sendy E-mailul este un instrument puternic pentru promovarea afacerii, dar utilizatorii pot întâmpina probleme de funcționalitate și curba de învățare. Aplicația call center LiveAgent oferă integrări și caracteristici variate pentru serviciul clienților.
LiveAgent oferă asistență IT și online, incluzând funcții video call chat, chat cu clienții și integrare chat cu CRM. Implementarea unui program de fidelizare a clienților poate economisi bani și colecta date valoroase pentru personalizarea experiențelor clienților. Integrarea cu CommuniGate Pro poate oferi un sistem complet funcțional pentru gestionarea e-mailurilor și a comunicării cu clienții.