Încercare gratuită

Nicereply

Pentru a integra Nicereply cu LiveAgent, vă rugăm să urmați ghidul de integrare de mai jos.

Măsurați Satisfacția Clienților

Măsurați satisfacția clienților cu Nicereply – instrument de sondaj CSAT creat pentru LiveAgent. Analizați-vă clienții direct din LiveAgent. Vedeți datele de satisfacție ale clienților transmise către tichetele LiveAgent fără a fi nevoie să părăsiți aplicația.

Încercați-l gratuit timp de 14 zile.

Dacă aveți întrebări despre Nicereply pentru LiveAgent, adresați-le la contact@nicereply.com.

Cum funcționează?

Măsurați satisfacția clienților printr-un sondaj din partea de jos a fiecărui email sau declanșați-l după rezolvarea unui tichet sau a unui chat. Alegeți dintre măsurarea Satisfacției Clienților, Scorul Net al Promotorului, sau Scorul Efortului Clientului. Răspunsurile sunt aduse înapoi în LiveAgent sub forma comentariilor și valorilor de câmp personalizate.

Caracteristici cheie:

  • Măsurați valorile importante. Alegeți dintre CSAT, NPS și CES. Se amestecă și se potrivesc dacă este necesar.
Nicereply
  • Personalizați aspectul sondajelor. Schimbați schema de culori, adăugați o siglă, puneți întrebări suplimentare.
  • Alegeți o scară de evaluare care vi se potrivește – stele, fețe zâmbitoare, degetele mari – dvs. decideți.
Nicereply
  • Decideți când să vă chestionați clienții. După fiecare interacțiune? Odată ce a fost rezolvat tichetul? Cât de curând? Instantaneu, după o oră sau a doua zi? Totul depinde de tine.
  • Vedeți performanța diferiților agenți, echipe și departamente.
  • Descoperiți mai multe informații cu ajutorul analizelor care conțin clasamente, histograme, diagrame de tendințe și multe altele
  • Vedeți toate feedback-urile legate de un tichet chiar în LiveAgent.
  • Nu plătiți pentru sondajele fără răspuns. Plătiți doar pentru rezultate reale – răspunsuri la sondaj. Nicereply este recunoscut de sute de companii:
Nicereply

Aflați mai multe despre integrarea LiveAgent cu Nicereply. Începeți testarea gratuită de 14 zile.

Întrebări frecvente

Ce este NiceReply?

NiceReply este o platformă de management al clienților care vă ajută să măsurați Satisfacția Clienților, Scorul Net al Promotorului, precum și Scorul de Efort al Clienților prin colectarea de feedback.

Cum puteți integra NiceReply cu LiveAgent?

Primul pas este să aveți un cont atât la NiceReply, cât și la LiveAgent. Al doilea pas este integrarea efectivă. Iată un ghid detaliat pentru integrarea NiceReply. 

Înapoi la integrări Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație