Partener
Pentru a integra Nicereply cu LiveAgent, vă rugăm să urmați ghidul de integrare de mai jos.
- Asigurați-vă că aveți drepturi de administrator atât pentru contul LiveAgent, cât și pentru contul Nicereply
- Manualul de integrare complet, aici: https://support.nicereply.com/article/99-getting-started-with-liveagent-integration
Măsurați Satisfacția Clienților
Măsurați satisfacția clienților cu Nicereply – instrument de sondaj CSAT creat pentru LiveAgent. Analizați-vă clienții direct din LiveAgent. Vedeți datele de satisfacție ale clienților transmise către tichetele LiveAgent fără a fi nevoie să părăsiți aplicația.
Încercați-l gratuit timp de 14 zile.
Dacă aveți întrebări despre Nicereply pentru LiveAgent, adresați-le la contact@nicereply.com.
Cum funcționează?
Măsurați satisfacția clienților printr-un sondaj din partea de jos a fiecărui email sau declanșați-l după rezolvarea unui tichet sau a unui chat. Alegeți dintre măsurarea Satisfacției Clienților, Scorul Net al Promotorului, sau Scorul Efortului Clientului. Răspunsurile sunt aduse înapoi în LiveAgent sub forma comentariilor și valorilor de câmp personalizate.
Caracteristici cheie:
- Măsurați valorile importante. Alegeți dintre CSAT, NPS și CES. Se amestecă și se potrivesc dacă este necesar.

- Personalizați aspectul sondajelor. Schimbați schema de culori, adăugați o siglă, puneți întrebări suplimentare.
- Alegeți o scară de evaluare care vi se potrivește – stele, fețe zâmbitoare, degetele mari – dvs. decideți.

- Decideți când să vă chestionați clienții. După fiecare interacțiune? Odată ce a fost rezolvat tichetul? Cât de curând? Instantaneu, după o oră sau a doua zi? Totul depinde de tine.
- Vedeți performanța diferiților agenți, echipe și departamente.
- Descoperiți mai multe informații cu ajutorul analizelor care conțin clasamente, histograme, diagrame de tendințe și multe altele
- Vedeți toate feedback-urile legate de un tichet chiar în LiveAgent.
- Nu plătiți pentru sondajele fără răspuns. Plătiți doar pentru rezultate reale – răspunsuri la sondaj. Nicereply este recunoscut de sute de companii:

Aflați mai multe despre integrarea LiveAgent cu Nicereply. Începeți testarea gratuită de 14 zile.
Frequently asked questions
Ce este NiceReply?
NiceReply este o platformă de management al clienților care vă ajută să măsurați Satisfacția Clienților, Scorul Net al Promotorului, precum și Scorul de Efort al Clienților prin colectarea de feedback.
Cum puteți integra NiceReply cu LiveAgent?
Primul pas este să aveți un cont atât la NiceReply, cât și la LiveAgent. Al doilea pas este integrarea efectivă. Iată un ghid detaliat pentru integrarea NiceReply.
Treceți datele de pe HappyFox?
Tichet și Tichet+Chat sunt ideale pentru întreprinderile mici și mijlocii, cu costuri lunare de 15 și 29 de dolari. LiveAgent este un software de comunicare recomandat de companii precum Huawei, BMW și O2, iar utilizarea sa este gratuită și nu necesită card de credit. Acesta poate fi integrat cu o serie de alte soluții software pentru gestionarea relației cu clienții. De asemenea, oferă posibilitatea de migrare a datelor din alte soluții software.
Sunteți în căutarea unei alternative pentru LeadDesk?
LiveAgent oferă clienților dvs. multiple opțiuni pentru comunicare, incluzând asistență prin email, chat live, baza de cunoștințe, call center sau medii de socializare, comparativ cu asistența telefonică oferită de LeadDesk. De asemenea, aveți cea mai rapidă viteză de chat live de pe piață, ceea ce va reduce timpul de așteptare al clienților.
Migrați de la Freshcaller la LiveAgent?
LiveAgent oferă o soluție de asistență completă, cu mai mult de 175 de funcții și peste 40 de integrări. Serviciile excelente pentru clienți, asistența 24/7 de la agenții și widget-urile adaptabile lingvistic sunt doar câteva dintre avantajele acestui instrument de asistență de ultimă generație. De asemenea, puteți alege între cele trei planuri plătite sau obțineți LiveAgent gratuit pentru totdeauna.
Treceți de la Crisp la LiveAgent?
LiveAgent este un software de asistență pentru IMM-uri cel mai recenzat și cel mai bine evaluat în 2020, alături de companii precum Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford. Prin intermediul său, puteți oferi asistență de clasă mondială clienților dvs. Există două pachete de abonament disponibile, pentru întreprinderile mici și specialiști în marketing. Încercați-l acum cu un preț lunar de 15 $ pentru Tichet și 29 $ pentru Tichet+chat.