Șabloanele de e-mail de feedback sunt instrumente folosite pentru a colecta opinii de la clienți, angajați sau potențiali clienți pentru a ajuta afacerile să ia decizii importante și să îmbunătățească experiența utilizatorilor. Articolele și sfaturile despre feedback-ul clienților și cum să se creeze un panou de feedback sunt incluse pe această pagină.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Feedback-ul este o informație valoroasă pe care o puteți folosi pentru a lua decizii importante în afaceri. Fie că provine de la clienți, angajați sau potențiali clienți, feedback-ul vă poate ajuta să măsurați satisfacția, tendințele sau comportamentul. De asemenea, feedback-ul poate ajuta afacerile să se mențină pe drumul cel bun și poate oferi o perspectivă asupra modului în care ceilalți percep performanța lor.
Companiile care doresc să se diferențieze de concurenții lor nu ar trebui să considere sintagma „a ieși în evidență față de competiție” doar ca pe o frază de efect, ci ca pe o abordare realistă.
Dacă veți crea un portal pentru clienți și doriți să le oferiți utilizatorilor dvs. cea mai bună experiență posibilă, trebuie să le colectați opiniile și să acționați în consecință. Cel mai bun mod de a aduna aceste informații este să le trimiteți un e-mail clienților dvs. și să le cereți feedback.
Un e-mail de feedback este un e-mail care este trimis unui anumit grup de destinatari pentru a le cere părerea despre un produs sau un serviciu. În acest caz, ați folosi un e-mail pentru a întreba utilizatorii ce părere au despre portalul pentru clienți pe care îl folosesc.
Puteți face acest lucru în diferite moduri:
Acestea sunt doar câteva exemple de modalități de a facilita evaluarea de către clienții dvs. a portalului pentru clienți pe care îl folosesc.
De asemenea, este recomandabil să le oferiți un stimulent suplimentar sub forma unei reduceri sau a unui voucher, astfel încât să fie mai motivați să investească ceva timp și să vă ofere feedback.
We hope you enjoy [customer portal] and that you find it’s insightful and easy to use.
We’re constantly striving to provide excellent service for those who are active on [customer portal]. We’d love to get your feedback through a brief customer survey.
[TAKE OUR SURVEY]
Thank you for your time. We really appreciate it!
Thank you for giving [customer portal] a try!
We strive to provide the highest quality service and care deeply about how our work affects customers like you.
We would love it if you could send us an email and tell us what we can do to make [customer portal] better.
Thank you for taking the time out of your day. We really appreciate it!
Best, the [customer portal] team
Thanks for registering and actively using [customer portal].
I wanted to reach out personally and ask for your opinion.
What’s your experience like? (e.g., amazing, terrible, etc.)
We want to be better, and your feedback helps us accomplish that. If you’re willing, it only takes a minute or two.
Share your review here [link]
Thanks for your trust,
[Customer portal team member’s name]
[X] days ago, you created an account at [customer portal], and you’ve been an active user ever since.
We’d love to get your feedback on the platform! Click one of the stars below to start a review of the portal:
[Stars]
Kind regards,
The [customer portal] team
Please tell us about your experience in this 30-second survey. Your feedback helps us create a better experience for yourself and other [customer portal] users.
Thanks,
– The [customer portal] team
As one of our preferred customers, your feedback is very important to us. We are constantly striving to provide a flawless experience for our customers, and your input helps us do so.
That being said, if you could take a minute to share your feedback, we would really appreciate it.
We hope to see you soon at [customer portal]
Best regards, [customer portal team member’s name]
Your feedback is very important to us and will help us make the portal better, so we hope you will take the time to fill it out.
[CTA]
We appreciate your time and feedback!
The [customer portal] team
A thank you gift awaits you afterward!
Start here
We hope you’re having a nice day.
You’ve been chosen as one of the few people who are able to review their experience as a [customer portal] user.
If you have a moment to spare, would you be willing to answer a few questions? We’d truly appreciate your feedback.
Our short survey takes about [x] minutes:
Share your feedback
Thanks for your help!
Cheers,
The [customer portal] team at [company]
Depinde foarte mult de modul în care clienții utilizează portalul pentru clienți. Cu toate acestea, nu așteptați prea mult timp înainte de a le cere părerea utilizatorilor. Dacă așteptați prea mult, utilizatorul nu își va putea aminti prima experiență și prima impresie și, prin urmare, nu va putea oferi un feedback precis.
Vă sugerăm să trimiteți un e-mail de feedback în termen de cel mult 10 zile de la data la care clientul a început să utilizeze portalul pentru clienți.
Două mesaje de urmare trimise în decurs de o săptămână sunt mai mult decât suficiente. Cu toate acestea, nu uitați să nu fiți prea insistent și să observați reacțiile destinatarilor. Dacă aceștia vă cer să nu le mai trimiteți mesaje, faceți acest lucru.
Nu vindeți nimic, ci cereți o favoare. Este bunăvoința clientului dvs. de a petrece câteva minute pentru a-și împărtăși opiniile despre experiența cu compania dvs., așa că țineți cont de acest lucru.
E-mailul dvs. trebuie să fie scurt, să poată fi scanat și prezentat în bucăți mici. Nu există o regulă generală, dar nu scrieți un mesaj mai lung de 130 de cuvinte.
Nu uitați că, în zilele noastre, oamenii petrec doar câteva secunde parcurgând e-mailurile, reținând cuvinte-cheie și subiecte generale. Trebuie să treceți direct la subiect cât mai repede posibil și să fiți foarte convingător pentru a-i determina să își împărtășească feedback-ul.
Ready to put your feedback request templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Șabloane de e-mail de întâmpinare a clienților
Backlink-urile atrag trafic și cresc profilul mărcii. Intâmpinarea clienților este importantă pentru a îndruma utilizarea produselor și serviciilor. Pentru marketing digital eficient, e-mailurile personalizate joaca un rol crucial.
Șabloane de răspuns la feedback pozitiv în social media
Sprijinirea deciziilor de afaceri bazate pe feedback-ul clienților și răspunsul la feedback-ul pozitiv sunt strategii importante pentru a crește atașamentul clienților și a îmbunătăți experiența acestora. Oferirea unor răspunsuri personalizate și recunoașterea satisfacției clienților poate crește imaginea și reputația unei companii.
Cum se Creează Panoul De Feedback și Sugestii
Companiile pot obține feedback utilizabil al clienților prin intermediul unui panou de sugestii, care este mai puțin solicitant și mai eficient decât alte metode precum formularele pe site sau apelurile telefonice. Colectarea feedback-ului într-un singur loc simplifică procesul și economisește timp, permițând afacerii să se dezvolte mai rapid. Personalizarea panoului de feedback cu imaginea și marca proprie adaugă un plus de autenticitate.
Șabloane de e-mailuri informative
Formatarea corectă a e-mailurilor este esențială pentru a livra informații clare și concise. Subiectele informative ar trebui să fie bine structurate și să stimuleze interesul destinatarilor.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date