Încercare gratuită

Șabloane de e-mail de feedback

Feedback-ul este o informație valoroasă pe care o puteți folosi pentru a lua decizii importante în afaceri. Fie că provine de la clienți, angajați sau potențiali clienți, feedback-ul vă poate ajuta să măsurați satisfacția, tendințele sau comportamentul. De asemenea, feedback-ul poate ajuta afacerile să se mențină pe drumul cel bun și poate oferi o perspectivă asupra modului în care ceilalți percep performanța lor.

Companiile care doresc să se diferențieze de concurenții lor nu ar trebui să considere sintagma „a ieși în evidență față de competiție” doar ca pe o frază de efect, ci ca pe o abordare realistă.

Dacă veți crea un portal pentru clienți și doriți să le oferiți utilizatorilor dvs. cea mai bună experiență posibilă, trebuie să le colectați opiniile și să acționați în consecință. Cel mai bun mod de a aduna aceste informații este să le trimiteți un e-mail clienților dvs. și să le cereți feedback.

Ce este un e-mail de feedback? 

Un e-mail de feedback este un e-mail care este trimis unui anumit grup de destinatari pentru a le cere părerea despre un produs sau un serviciu. În acest caz, ați folosi un e-mail pentru a întreba utilizatorii ce părere au despre portalul pentru clienți pe care îl folosesc. 

Puteți face acest lucru în diferite moduri:

  • Solicitând utilizatorilor să răspundă la un e-mail și să își împărtășescă gândurile
  • Trimițând un formular cu întrebări deschise sau cu răspunsuri cu alegere multiplă
  • Incluzând un sondaj de tip NPS cu o scală de la 1 la 5 sau de la 1 la 10 
  • Cerând să evalueze anumite caracteristici sau module ale portalului dvs. pentru clienți
șablon de e-mail de feedback
LiveAgent oferă o integrare cu NiceReply, care vă permite să colectați feedback-ul clienților prin e-mail

Acestea sunt doar câteva exemple de modalități de a facilita evaluarea de către clienții dvs. a portalului pentru clienți pe care îl folosesc.

De asemenea, este recomandabil să le oferiți un stimulent suplimentar sub forma unei reduceri sau a unui voucher, astfel încât să fie mai motivați să investească ceva timp și să vă ofere feedback.

Exemple de subiecte de e-mail de feedback

  • Ne-ar plăcea să aflăm părerea dvs. despre [portalul pentru clienți].
  • Ce părere aveți despre [portalul pentru clienți]?
  • Trebuie să vorbim despre [portalul pentru clienți], [nume]…
  • Evaluați experiența dvs. cu [portalul pentru clienți]
  • Împărtășiți feedback-ul dvs. pe [portalul pentru clienți]
  • Împărtășiți opiniile dvs. despre [portalul pentru clienți]
  • Vrem să cunoaștem punctul de vedere al utilizatorilor noștri despre [portalul pentru clienți]
  • Vă mulțumim că sunteți activ pe [portalul pentru clienți]. Vă place?
  • Cum este experiența dvs. cu [portalul pentru clienți]? 
  • Vrem să îmbunătățim [portalul pentru clienți]. Avem nevoie de ajutorul dvs.!
  • Cum putem îmbunătăți [portalul pentru clienți]?

Idei de e-mail de feedback

Șablon de e-mail de feedback 1 


Șablon de e-mail de feedback 2


Șablon de e-mail de feedback 3


Șablon de e-mail de feedback 4


Șablon de e-mail de feedback 5


Șablon de e-mail de feedback 6


Șablon de e-mail de feedback 7


Șablon de e-mail de feedback 8


Șablon de e-mail de feedback 9

Șablon de e-mail de feedback – Întrebări frecvente

Timp de rezolvare

Când ar trebui să trimiteți un e-mail de solicitare a feedback-ului?

Depinde foarte mult de modul în care clienții utilizează portalul pentru clienți. Cu toate acestea, nu așteptați prea mult timp înainte de a le cere părerea utilizatorilor. Dacă așteptați prea mult, utilizatorul nu își va putea aminti prima experiență și prima impresie și, prin urmare, nu va putea oferi un feedback precis.

Vă sugerăm să trimiteți un e-mail de feedback în termen de cel mult 10 zile de la data la care clientul a început să utilizeze portalul pentru clienți.

Câte urmări pentru un e-mail de solicitarea a feedback-ului ar trebui să trimit?

Șabloane de e-mail de feedback

Două mesaje de urmare trimise în decurs de o săptămână sunt mai mult decât suficiente. Cu toate acestea, nu uitați să nu fiți prea insistent și să observați reacțiile destinatarilor. Dacă aceștia vă cer să nu le mai trimiteți mesaje, faceți acest lucru.

Nu vindeți nimic, ci cereți o favoare. Este bunăvoința clientului dvs. de a petrece câteva minute pentru a-și împărtăși opiniile despre experiența cu compania dvs., așa că țineți cont de acest lucru.

Cât de lung ar trebui să fie e-mailul meu de solicitare a feedback-ului?

Șabloane de e-mail de feedback

E-mailul dvs. trebuie să fie scurt, să poată fi scanat și prezentat în bucăți mici. Nu există o regulă generală, dar nu scrieți un mesaj mai lung de 130 de cuvinte.

Nu uitați că, în zilele noastre, oamenii petrec doar câteva secunde parcurgând e-mailurile, reținând cuvinte-cheie și subiecte generale. Trebuie să treceți direct la subiect cât mai repede posibil și să fiți foarte convingător pentru a-i determina să își împărtășească feedback-ul.

Ready to put your feedback request templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Când ar trebui să trimiteți un e-mail de solicitare de feedback?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Vă sugerăm să trimiteți un e-mail de feedback în termen de cel mult 10 zile de la data la care clientul a început să utilizeze portalul pentru clienți.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Câte urmări pentru un e-mail de cerere de feedback ar trebui să trimit?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Două urmări trimise în decurs de o săptămână sunt mai mult decât bune. Totuși, nu uitați să nu fiți prea insistent și să observați reacțiile destinatarilor. Dacă aceștia vă cer să nu le mai trimiteți mesaje, atunci faceți asta.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cât de lung ar trebui să fie e-mailul meu de solicitare a feedback-ului?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “E-mailul dvs. trebuie să fie scurt, scanabil și prezentat în bucăți mici. Nu există o regulă generală, dar nu scrieți un mesaj mai lung de 130 de cuvinte.” } }] }

Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație