Simplesat integration
Partner website
Aflați mai multe
Partner Privacy Policy
Simplesat Politică de confidențialitate
Ce este Simplesat?
Simplesat este un program informatic pentru gestionarea părerilor și reacțiilor clienților. Întreprinderile îl utilizează pentru a colecta și analiza părerile clienților. Simplesat vă permite să creați și personalizați sondaje NPS și CSAT în sistemele deja existente pe care le utilizați.
Cum poate fi utilizat Simplesat?
Sondajele eficiente ar trebui să fie realizate în scopuri specifice. Soluțiile de sondaj universale sunt mult mai puțin eficiente. Simplesat pot fi utilizat pentru a crea sondaje NPS și CSAT personalizate pentru a obține păreri și reacții relevante din partea clienților.
Puteți utiliza aceste date pentru a vă îmbunătăți afacerea, produsele și serviciile și, cel mai important, serviciul pentru clienți. Pentru a beneficia din plin de Simplesat, îl puteți utiliza pentru a vă încorpora sondajele NPS și CSAT în tichete LiveAgent.
Utilizabilitatea datelor din păreri și reacții vă pot fi benefice în mai multe feluri. Puteți utiliza datele adunate pentru vă îmbunătăți biroul de asistență, învăța ce le place sau displace clienților, care canale de comunicare preferă sau multe altele.
Care sunt beneficiile utilizării Simplesat?
- Sondaje NPS și CSAT eficiente și personalizate
- Implementare ușoară cu tichete LiveAgent
- Personalizarea sondajelor și inscripționarea mărcii în acestea
- Notificări personalizate pentru sondaje
Ready to provide better customer support?
Try LiveAgent with our free 14-day trial and get access to our multi-channel help desk
Cum se integrează Simplesat cu LiveAgent?
Este simplu. Odată ce începeți să utilizați Simplesat, puteți crea un sondaj personalizat pentru persoanele de contact din LiveAgent. Pe urmă, trebuie doar să îl încorporați în șabloanele dumneavoastră de tichete și să îl trimiteți persoanelor de contact din lista dumneavoastră. Citiți ghidul de mai jos pentru instrucțiuni în acest sens
- Accesați pagina de internet Simplesat și începeți-vă perioada de încercare gratuită. Odată ce contul este creat, creați un sondaj în tabloul de bord. Puteți alege din sondaje NPS sau CSAT pentru a măsura satisfacția clienților sau fidelitatea clienților.
- Simplesat vă permite să personalizați totul, cum ar fi întrebarea introductivă, setul de pictograme și opțiunile de răspuns. Puteți, de asemenea, alege o întrebare de urmărire și alege dacă este obligatoriu de oferit un răspuns la întrebare. Când sunteți gata, treceți la fila Configurare.
- Aici puteți alege limba sondajului, îl puteți denumi sau alege o marcă personalizată în funcție de compania dumneavoastră. De asemenea, puteți adăuga butoane de apel la acțiune și puteți adăuga un URL către biroul dumneavoastră de asistență LiveAgent pentru a colecta părerile și reacțiile. Când ați terminat, dați clic pe fila Publicare.
- Selectați Integrare cu alt instrument > Încorporare generică. De asemenea, există mai multe opțiuni cu privire la pictograma de evaluare și ordinea de afișare. Puteți alege și dimensiunea pictogramelor. Când ați terminat, dați clic pe Generare cod de încorporare.
- Se va deschide o nouă fereastră. Dați clic pe fila HTML și Copiere sondaj. Pe urmă, treceți la contul LiveAgent și mergeți la Configurare > Poștă electronică > Șabloane personalizate și selectați Tichet soluționat din listă. Alternativ, puteți alege o opțiune diferită.
- Atunci când alegeți o opțiune, puteți modifica conținutul șabloanelor de poștă electronică pentru clienții dumneavoastră. Așadar, scrieți un text despre colectarea părerilor și apoi dați clic pe Sursă. Lipiți sondajul în câmp la poziția dorită. Dați clic pe Salvare și ați terminat. Puteți, de asemenea, să testați șablonul și să îl trimiteți în căsuța de mesaje pentru a vedea cum arată.
Integrarea cu Simplesat este finalizată și puteți începe să adunați păreri și reacții din partea clienților. Doriți să aflați cum să colectați recenzii sau testimoniale? Accesați academia LiveAgent unde avem articole despre mai multe subiecte cu privire la părerile și reacțiile clienților.
Frequently Asked Questions
Ce este Simplesat?
Simplesat este o aplicație care vă ajută să creați sondaje NPS și CSAT personalizate. Vă pot ajuta să adunați păreri mai relevante din partea clienților.
Poate fi integrat Simplesat cu LiveAgent?
Sondajele Simplesat pot fi încorporate în șabloanele de poștă electronică ale LiveAgent. Clienții pot pur și simpla da clic pe pictogramele de opinie, iar părerile adunate vor fi furnizate biroului dumneavoastră de asistență.
Șabloane de e-mailuri informative
E-mailurile informative sunt esențiale pentru a informa clienții despre modificări, evenimente și situații importante fără a include elemente de marketing. Ele sunt scurte, concise și mențin o relație bună cu clienții.
Contacte de Asistență Squarespace
Squarespace oferă software pentru crearea de site-uri web, inclusiv asistență prin e-mail și social media, dar nu are asistență telefonică sau chat live.
Șabloane pentru e-mail de reamintire
Șabloanele pentru e-mail de reamintire sunt esențiale în marketingul prin e-mail, creând angajament și determinând acțiuni specifice. Mai jos sunt exemple de șabloane potrivite pentru diferite situații.