Încercare gratuită
  • Șabloane
  • Șablon de e-mail de solicitare de feedback

Șablon de e-mail de solicitare de feedback

În era digitală de astăzi, trebuie să vă tratați clienții ca și cum ar fi partenerii dvs. Nu pierdeți prea mult timp cu discuțiile mărunte, ascultați-vă mai degrabă clienții! Clienții dvs. actuali și potențiali vă pot oferi o mulțime de informații care vă vor ajuta să creșteți vânzările, să generați mai multe lead-uri de înaltă calitate și, pur și simplu, să îmbunătățiți loialitatea clienților.

Pentru a face acest lucru, puteți utiliza unul dintre cele mai de bază și mai eficiente canale de comunicare – și anume e-mailul. 

Șablon de e-mail de solicitare de feedback
LiveAgent vă permite să trimiteți e-mailuri și mesaje predefinite

S-ar putea să vă gândiți: „Ei bine, facem deja o treabă bună cu marketingul prin e-mail”. Este posibil, dar întotdeauna este loc de îmbunătățiri. De ce să nu folosiți e-mailurile pentru a vă consolida relația cu contactele din lista dvs. astfel încât acestea să rămână loiale mai mult timp și să devină mai active? Există un anumit tip de e-mail numit e-mail de solicitare de feedback care vă poate ajuta să interacționați și să construiți conexiuni semnificative cu clienții potențiali și existenți.

Un e-mail de solicitare a feedback-ului este o modalitate simplă și creativă de a atrage clienții și de a obține feedback-ul lor, ceea ce vă poate ajuta să vă îmbunătățiți viitoarele mesaje de marketing, precum și produsul dvs.

Ce este un e-mail de solicitare de feedback? De ce este important?

Înainte de a intra în detalii, este necesar să explicăm de ce este atât de importantă colectarea feedback-ului de la clienții dvs. Pentru o lungă perioadă de timp, companiile nu au investit timp sau resurse pentru a-și cunoaște clienții.

Aceasta este o greșeală, deoarece, dacă le cereți părerea clienților, veți afla mai multe despre persoanele care sunt dispuse să vă cumpere produsele. De exemplu, acest lucru include care sunt nevoile lor și cum pot fi satisfăcute.

Prin urmare, ideea principală din spatele solicitării de feedback este de a obține informații valoroase, de primă mână, care vă vor ajuta să vă îmbunătățiți și să vă dezvoltați afacerea, produsele sau serviciile în continuare.

Solicitându-le feedback-ul clienților dvs. actuali, puteți afla dacă sunt mulțumiți, ce se poate îmbunătăți și care dintre nevoile lor nu sunt satisfăcute.

Șablon de e-mail de solicitare de feedback
LiveAgent se integrează cu NiceReply și vă permite să colectați feedback cu fiecare e-mail pe care îl trimiteți.

Analizând toate aceste informații și trăgând concluzii inteligente vă va permite să:

  • Înțelegeți-vă clienții. Ascultarea proactivă a clienților dvs. vă va permite să îi cunoașteți mai bine și să îi înțelegeți ca și consumatori. Veți putea afla ce așteptări au de la serviciile dvs. și le veți putea investiga nevoile. Nu este vorba doar de a asculta plângerile sau întrebările.
  • Păstrați clienții existenți. Cei care se simt ascultați și apreciați sunt mult mai predispuși să rămână loiali afacerii dvs. Faceți-i pe clienți să se simtă astfel cerându-le părerea în mod regulat și, ori de câte ori este posibil, introducând îmbunătățirile pe care aceștia le propun.
  • Creșteți loialitatea clienților existenți. Îmbunătățirea experienței unui client prin ascultarea și răspunsul la nevoile sale va contribui la creșterea nivelului de satisfacție al acestuia față de afacerea dvs. Prin creșterea loialității clienților în acest fel, puteți câștiga ambasadori ai mărcii care vă vor recomanda serviciile și altora.

Deci, cum ar trebui să le cereți feedback clienților dvs.? Prin intermediul vechiului și bunului e-mail.

Exemple de linii de subiect pentru șabloanele de e-mail de solicitare de feedback

  • Ne-ar plăcea să aflăm părerea dvs. despre [produs/serviciu]
  • Cum ne-am descurcat, [nume]?
  • Împărtășiți opiniile dvs. despre [produs/serviciu/companie]
  • Vă mulțumim că ați cumpărat [produs/serviciu]. Cum a fost serviciul dvs.?
  • Trebuie să vorbim, [nume]…
  • Cum a fost experiența dvs.?
  • Deci, ce părere aveți?
  • Evaluați experiența dvs. cu [companie]
  • Aveți la dispoziție [timp] pentru a vă împărtăși opiniile despre [produs/serviciu].

Idei de șabloane de e-mail de solicitare de feedback

Șablon de e-mail de solicitare feedback – în urma unui proiect comun

Șablon de e-mail de solicitare feedback de tip „Cum ne-am descurcat”

Șablon de e-mail de solicitare feedback pentru evaluarea produselor cumpărate

Șablon de e-mail de solicitare feedback de mulțumire pentru un proiect comun

Șablon de e-mail de solicitare feedback de împărtășire a gândurilor prin video

Șablon de e-mail de solicitare feedback – sfaturi & cele mai bune practici de urmat

Puneți bazele pentru sinceritate

Înainte de a începe să puneți întrebări, explicați cât de important este pentru dvs. să adăugați valoare produsului sau serviciului dvs. Spuneți-le clienților dvs. că doriți să învățați din experiența lor, astfel încât să puteți continua să vă îmbunătățiți și să asigurați servicii bune în viitor. 

Exprimați-vă aprecierea în avans și transmiteți-le clienților dvs. că înțelegeți că timpul lor este prețios, motiv pentru care veți aprecia cu adevărat orice feedback pe care vi-l transmit.

Întrebați clienții care elemente/caracteristici le plac

Răspunsurile la această întrebare vă vor ajuta să identificați toate lucrurile „bune” pe care le faceți.

Întrebați clienții ce ar dori să eliminați

Acest punct este crucial. Este vorba de a vă întreba clienții ce părți ale experienței de cumpărături/servicii nu le-au plăcut. 

Acordați o atenție deosebită acestor răspunsuri. Dacă nu dați curs sfaturilor, nu veți avea nicio scuză dacă ceva similar se va întâmpla din nou cu alți clienți.

E-mail de solicitare feedback – Întrebări frecvente 

Când ar trebui să trimiteți un e-mail de solicitare de feedback?

Timp de rezolvare

Depinde cu adevărat de specificul produsului sau serviciului dvs. Totuși, nu așteptați prea mult timp, deoarece clienții dvs. vor uita probabil experiența pe care au avut-o cu compania dvs. (cu excepția cazului în care aceasta a fost deosebit de negativă). Trimiterea unui e-mail de solicitare a feedback-ului până la 5 zile după o achiziție este o idee bună.

Ar trebui să trimit un e-mail de solicitare a feedback-ului chiar dacă știu că un anumit client este nemulțumit de produsul/serviciul meu?

Rată de dezabonare față tristă

Da, ar trebui să vă pese de experiența tuturor clienților dvs. și să nu-i ignorați pe cei care și-au exprimat o opinie negativă despre produsul sau serviciul dvs. Orice feedback negativ ar trebui analizat cu atenție și trebuie să se acționeze în consecință pentru a vă ajuta să vă îmbunătățiți produsele și serviciile.

Ready to put our feedback request templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Când ar trebui să trimiteți un e-mail de solicitare de feedback?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Se recomandă să trimiteți un e-mail de solicitare a feedback-ului până la 5 zile de la cumpărare. Astfel, clienții nu uită de interacțiunea cu compania dvs. Cu toate acestea, depinde de specificul produsului sau serviciului dvs. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar trebui să trimit un e-mail de solicitare de feedback unui client nemulțumit?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Da, acordați atenție tuturor clienților dvs. și nu îi ignorați pe cei care și-au exprimat o opinie negativă despre produsul sau serviciul dvs. Orice feedback negativ ar trebui analizat cu atenție și trebuie să se acționeze în consecință pentru a vă ajuta să vă îmbunătățiți produsele și serviciile.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce ar trebui să scrieți într-un e-mail de solicitare de feedback?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Exprimați-vă aprecierea în avans și transmiteți-le clienților dvs. că înțelegeți că timpul lor este prețios, motiv pentru care veți aprecia orice feedback pe care vi-l împărtășesc.” } }] }

Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație