Acesta este un șablon de e-mail de solicitare de feedback care poate fi folosit pentru a obține opinii valoroase de la clienți în vederea îmbunătățirii afacerii, produselor sau serviciilor oferite.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
În era digitală de astăzi, trebuie să vă tratați clienții ca și cum ar fi partenerii dvs. Nu pierdeți prea mult timp cu discuțiile mărunte, ascultați-vă mai degrabă clienții! Clienții dvs. actuali și potențiali vă pot oferi o mulțime de informații care vă vor ajuta să creșteți vânzările, să generați mai multe lead-uri de înaltă calitate și, pur și simplu, să îmbunătățiți loialitatea clienților.
Pentru a face acest lucru, puteți utiliza unul dintre cele mai de bază și mai eficiente canale de comunicare – și anume e-mailul.
S-ar putea să vă gândiți: „Ei bine, facem deja o treabă bună cu marketingul prin e-mail”. Este posibil, dar întotdeauna este loc de îmbunătățiri. De ce să nu folosiți e-mailurile pentru a vă consolida relația cu contactele din lista dvs. astfel încât acestea să rămână loiale mai mult timp și să devină mai active? Există un anumit tip de e-mail numit e-mail de solicitare de feedback care vă poate ajuta să interacționați și să construiți conexiuni semnificative cu clienții potențiali și existenți.
Un e-mail de solicitare a feedback-ului este o modalitate simplă și creativă de a atrage clienții și de a obține feedback-ul lor, ceea ce vă poate ajuta să vă îmbunătățiți viitoarele mesaje de marketing, precum și produsul dvs.
Înainte de a intra în detalii, este necesar să explicăm de ce este atât de importantă colectarea feedback-ului de la clienții dvs. Pentru o lungă perioadă de timp, companiile nu au investit timp sau resurse pentru a-și cunoaște clienții.
Aceasta este o greșeală, deoarece, dacă le cereți părerea clienților, veți afla mai multe despre persoanele care sunt dispuse să vă cumpere produsele. De exemplu, acest lucru include care sunt nevoile lor și cum pot fi satisfăcute.
Prin urmare, ideea principală din spatele solicitării de feedback este de a obține informații valoroase, de primă mână, care vă vor ajuta să vă îmbunătățiți și să vă dezvoltați afacerea, produsele sau serviciile în continuare.
Solicitându-le feedback-ul clienților dvs. actuali, puteți afla dacă sunt mulțumiți, ce se poate îmbunătăți și care dintre nevoile lor nu sunt satisfăcute.
Analizând toate aceste informații și trăgând concluzii inteligente vă va permite să:
Deci, cum ar trebui să le cereți feedback clienților dvs.? Prin intermediul vechiului și bunului e-mail.
I wanted to reach out to let you know that working with you on [project] has been a pleasure!
I was wondering if you’d be willing to share your thoughts on our recent project so we can get to know your opinion and act upon it.
If you want to help us improve our [product/service], follow this link [link to a feedback form] and share a few words about our project and your experience working with us.
Again, it’s been a pleasure working for you and your team.
Best,
[name & company]
Hey [name],
How would you rate the support you received from our customer service team?
Good, I’m satisfied
Bad, I’m unsatisfied
Here’s a reminder of what your ticket was about:
[ insert ticket]
We hope we did a good job!
Best,
[name & company]
We are constantly striving to improve, and we’d love to hear from you about the following [company] products:
Rate your [purchased product no. 1]
[a scale from 1 to 5]
Rate your [purchased product no. 2]
[a scale from 1 to 5]
Your feedback helps us improve and reach more great customers like you.
Always yours,
[company] team
Thanks for your time on [date], it was great working with you, and I’m glad we could complete your project.
When we complete projects with outstanding customers, we like to finish up by asking for their opinions and suggestions about how we, [company], can improve.
If you have a few minutes, we’d love to get feedback on your experience.
Follow this link to access the feedback form [link to a feedback form].
In the meantime, please reach out if you have any questions.
Best wishes,
[name & company]
Now that you’ve had a chance to try [product/service], we’d love to know what you think about it.
Follow this link to record some video feedback [link], or simply write a review.
Tell us about the features you enjoyed, how you use [product/service], and anything else that comes to mind!
We appreciate your help.
As always, feel free to reach out if you have any questions.
Best,
[name & company]
Înainte de a începe să puneți întrebări, explicați cât de important este pentru dvs. să adăugați valoare produsului sau serviciului dvs. Spuneți-le clienților dvs. că doriți să învățați din experiența lor, astfel încât să puteți continua să vă îmbunătățiți și să asigurați servicii bune în viitor.
Exprimați-vă aprecierea în avans și transmiteți-le clienților dvs. că înțelegeți că timpul lor este prețios, motiv pentru care veți aprecia cu adevărat orice feedback pe care vi-l transmit.
Răspunsurile la această întrebare vă vor ajuta să identificați toate lucrurile „bune” pe care le faceți.
Acest punct este crucial. Este vorba de a vă întreba clienții ce părți ale experienței de cumpărături/servicii nu le-au plăcut.
Acordați o atenție deosebită acestor răspunsuri. Dacă nu dați curs sfaturilor, nu veți avea nicio scuză dacă ceva similar se va întâmpla din nou cu alți clienți.
Ready to put our feedback request templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Teoria serviciului pentru clienți
Oferta unui serviciu pentru clienți de calitate, cu răspunsuri rapide și soluții adaptate, îmbunătățește relația și fidelitatea acestora. Este important să angajați și să motivați agenți cu abilități și instrumente adecvate. Ascultarea și feedback-ul angajaților sunt esențiale.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date