Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Șabloane
  • Șabloane de răspuns la feedback pozitiv în social media

Șabloane de răspuns la feedback pozitiv în social media

Un studiu recent realizat de Sitel Group a arătat că 49% dintre oameni sunt mai predispuși să împărtășească experiențele lor pozitive cu întreprinderile decât cele negative (30% dintre respondenți).

Indiferent dacă este pozitiv sau negativ, orice feedback este valoros, deoarece vă poate ajuta să vedeți ce faceți bine și ce poate fi îmbunătățit.

Ce este feedback-ul?

Într-un context de afaceri, feedback-ul se referă la un client care utilizează un produs sau un serviciu și comunică nivelul său de satisfacție cu privire la acesta. De multe ori, clienții fac și sugestii de îmbunătățire.

De exemplu, în cazul unui magazin online, o opinie ar putea fi împărtășită despre un produs cumpărat, despre serviciul oferit de reprezentanții de asistență, despre designul site-ului web sau despre prețul produsului, printre multe altele. În general, depinde de fiecare companie să identifice aspectele pentru care dorește să fie evaluată și să caute în mod activ feedback de la clienți. Clienții ar putea, de asemenea, să împărtășească feedback-ul lor fără să li se ceară acest lucru, caz în care acesta va fi și mai valoros.

De ce contează feedback-ul clienților?

Comentariile clienților sunt informații utile care vă pot ajuta să înțelegeți cât de mulțumiți sunt clienții dvs. de produsele și/sau serviciile dvs. Aceste informații oferă o idee generală despre modul în care clienții dvs. percep produsele și compania dvs.

 În plus, feedback-ul clienților:

Vă ajută să vă optimizați produsele și/sau serviciile.

Lansarea unui nou produs și/sau serviciu este, de obicei, susținută de o cercetare prealabilă a nevoilor și intereselor publicului țintă. Rezultatele unui astfel de studiu pot fi foarte încurajatoare și îmbucurătoare. Cu toate acestea, după ce publicul dvs. utilizează produsul și/sau serviciul, este posibil ca opinia sa reală să se schimbe.

Analizând feedback-ul clienților, puteți afla atât punctele forte, cât și punctele slabe ale ofertei dvs. Cel mai important, puteți înțelege și ce au experimentat clienții dvs. în timp ce vă foloseau produsele și/sau serviciile. Pe baza acestor informații, puteți optimiza ceea ce este necesar pentru a vă asigura că veți continua să oferiți o experiență de calitate clienților dvs.

Contribuie la măsurarea satisfacției clienților

Unul dintre cei mai importanți indicatori care vă ajută să aflați cât de reușite sunt produsele și/sau serviciile dvs. este satisfacția clienților. Trebuie să vă asigurați că clienții dvs. sunt mulțumiți de oferta dvs., chiar dacă acest lucru implică rezolvarea problemelor și satisfacerea nevoilor lor.

Clienții doresc ca mărcile lor preferate să ofere o experiență mai personală și mai puțin automatizată. Luând în considerare opiniile clienților dvs. , le arătați că vă pasă și că vă angajați să le oferiți serviciile pe care le așteaptă.

În plus, implicarea clienților în optimizarea strategiilor interne sporește atașamentul acestora față de afacere. 

Ca urmare, aceștia vor deveni ambasadorii mărcii dvs., răspândind informații despre produsele și serviciile dvs. într-un mod benefic, “prin viu grai”, fără ca măcar să li se ceară acest lucru.

Încurajează procesul de luare a deciziilor de afaceri

Luarea unor decizii de afaceri bazate exclusiv pe opiniile clienților are o consecință: declinul unei afaceri, fie pe termen scurt, fie pe termen lung. Pe piețele competitive, nu este profitabil să iei decizii importante pe baza opiniilor clienților.

Cu toate acestea, opiniile clienților pot furniza date valoroase pentru a sprijini dezvoltarea de strategii viitoare. 

Idei de șablon de răspuns la feedback-ul pozitiv din social media

Șablon de răspuns la feedback-ul pozitiv din social media 1

Șablon de răspuns la feedback-ul pozitiv din social media 2

Șablon de răspuns la feedback-ul pozitiv din social media 3

Șablon de răspuns la feedback-ul pozitiv din social media 4

Șablon de răspuns la feedback-ul pozitiv din social media 5

Răspuns la reclamațiile din social media – Întrebări frecvente

Ar trebui să răspund la toate mesajele de feedback pozitiv?

Tichet rezolvat

Să inversăm această întrebare – cum ați putea să nu răspundeți la un mesaj ce conține feedback pozitiv? Dacă un client este atât de mulțumit de produsul sau de serviciul dvs. încât a decis să vă împărtășească opinia sa, este fără îndoială că ar trebui să răspundeți la mesajul său și să-i mulțumiți pentru că și-a împărtășit părerea.

Pot să împărtășesc public opiniile pozitive ale clienților?

Șabloane de răspuns la feedback pozitiv în social media

Dacă un client a lăsat un feedback într-un comentariu de profil deja public, aveți dreptul de a împărtăși opinia sa cu toată lumea. Cu toate acestea, nu ar strica să-i cereți autorului comentariului permisiunea de a-l distribui pe rețelele dvs. sociale. Dacă primiți un feedback pozitiv printr-un mesaj privat, trebuie neapărat să întrebați clientul înainte de a împărtăși comentariul său în mod public. Aceste reguli nu se aplică opiniilor sau mărturiilor anonime, dar ar trebui să urmăriți întotdeauna să partajați feedback-ul pozitiv cu numele autorilor, deoarece este mai credibil.

Ar trebui să fac mai mult decât să mulțumesc unui client pentru un feedback pozitiv?

Valoare

Depinde de politica internă a companiei dvs. Există companii care, de exemplu, le trimit clienților lor vouchere drept “mulțumire”, dar acest lucru face parte dintr-o strategie mai amplă. Ați putea face ceva pentru un client extraordinar și să-i trimiteți spontan un mic cadou, dar nu uitați că probabil va trebui să faceți același lucru pentru fiecare client care împărtășește o nouă recenzie pozitivă. Dacă nu o faceți, riscați să vă confruntați cu o reacție negativă.

Ready to put our positive feedback reply templates to use?

Use the templates in conjunction with our social media customer service software. Answer clients on Instagram, Facebook, and Twitter directly from LiveAgent.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ar trebui să răspund la toate mesajele de feedback pozitiv??”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Dacă un client este atât de mulțumit de produsul sau serviciul dvs. încât a decis să vă împărtășească părerea sa, ar trebui, fără îndoială, să îi răspundeți la mesaj și să îi mulțumiți pentru că și-a împărtășit părerea.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Pot să împărtășesc public opiniile pozitive ale clienților?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Dacă un client a lăsat un feedback într-un comentariu de profil deja public, aveți dreptul de a împărtăși opinia sa cu toată lumea. Cu toate acestea, nu ar strica să-i cereți autorului comentariului permisiunea de a-l distribui pe rețelele dvs. sociale.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar trebui să fac mai mult decât să mulțumesc unui client pentru un feedback pozitiv?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Depinde de politica internă a companiei dvs. Cu toate acestea, puteți, de exemplu, să trimiteți vouchere ca mulțumire clienților dvs.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație