Îmbunătățiți relația cu clienții cu ajutorul șabloanelor de e-mail pentru recuperare. Ofertați beneficii atractive și reamintiți-le de motivele pentru care ar trebui să se reimplice. Descoperiți cele mai bune exemple de șabloane de e-mail pentru recuperarea clienților pe LiveAgent.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Clienții sunt cei mai captivați de o afacere chiar în momentul în care fac prima achiziție sau se înscriu la un abonament la buletinul informativ. Indiferent cât de convingătoare este gama dvs. de produse sau cât de bună este experiența pe care o oferiți clienților, atât clienții, cât și abonații vor înceta în cele din urmă să se mai implice cu afacerea dvs.
Acest lucru nu trebuie să fie neapărat rezultatul a ceva în neregulă cu strategia dvs. de marketing – este pur și simplu un proces natural de dezinteresare.
Așadar, înseamnă că ar trebui să vă lăsați clienții sau urmăritorii loiali să treacă mai departe, poate la concurenți, fără a încerca să vă luptați pentru atenția lor? Bineînțeles că nu! Având în vedere că este de aproximativ cinci ori mai puțin costisitor să păstrați un client existent decât să achiziționați unul nou (sursa), e-mailurile de recuperare ar trebui să fie o parte esențială a oricărei strategii eficiente de marketing.
Un e-mail de recuperare este un mesaj sau o serie de mesaje care sunt trimise clienților dezinteresați în speranța de a-i convinge să se întoarcă în magazinul dvs. online pentru a face o achiziție sau pentru a-i reangaja în campaniile dvs. de e-mail. Pentru a vă oferi cele mai mari șanse de succes în recâștigarea unor astfel de clienți, este esențial să le oferiți un fel de reducere specială sau o valoare adăugată care să îi facă să fie din nou mai interesați de compania dvs.
Reținerea unui client nu va fi realizată prin trimiterea unui singur e-mail. Indiferent de cât de bună este oferta dvs., destinatarul ar putea folosi reducerea de stimulare pentru a face o ofertă avantajoasă la o achiziție unică înainte de a fi din nou dezinteresat. În schimb, este recomandat să trimiteți mai multe e-mailuri pentru a finaliza cu succes procesul de reimplicare. Primul e-mail ar trebui să conțină reducerea sau valoarea adăugată menționată anterior, urmată de un alt mesaj care să îi reamintească clientului despre toate beneficiile sau caracteristicile excelente pe care afacerea dvs. le are de oferit.
În cele din urmă, dacă clientul nu se implică în continuare cu brandul dvs., atunci probabil că este timpul să renunțați la el și să vă curățați baza de date de e-mailuri în consecință. Astfel, ar trebui să le trimiteți un mesaj final pentru a-i anunța că îi eliminați din lista dvs. de e-mail, oferindu-le în același timp încă o șansă de a se reimplica.
We’ve noticed that you haven’t made a purchase for a while, and we miss you!
There’s never been a better time to start shopping with us again, because we’d like to give you a special discount of [X]% off everything in our store.
To benefit from these reduced prices, just enter the following code at checkout:
[Discount code]
There are lots of great new products available that we’re sure you’ll find interesting. Check them out below!
[Images of products with prices]
See you soon,
[company]
You may have noticed the discount coupon that we sent to you recently. Don’t worry – it’s still not too late to use it!
If you’ve already made a purchase, feel free to enter the same code at checkout again for another [X]% off your next purchase with us:
[Discount code]
We hope you enjoy using your new products, and we hope to see you return to our online store again in the near future. Here’s what we can offer to keep you coming back for more:
Reason 1
Reason 2
Reason 3…
Feel free to contact us with any questions or comments.
Best,
The [company] team
We’ve been in touch recently with a discount code for [X]% off your next purchase at [company], which you can find below and still use:
[Discount code]
As we haven’t heard back from you, and you haven’t made a purchase for a while, we are wondering if you’d still like to receive emails from us. Choose your response below:
[Keep receiving emails]
[Send fewer emails]
[Unsubscribe]
It would be great if you’d like to stay in touch with us, but if you do decide to unsubscribe now we’ll always welcome you back with open arms.
Kind regards,
[Name] from [company]
Întregul motiv pentru care trimiteți un e-mail de tip “recuperare” este acela de a oferi o ofertă sau o valoare adăugată care să încurajeze clienții sau abonații care au fost loiali și interesați anterior să se reangajeze cu ofertele sau conținutul mărcii dvs. Una dintre cele mai bune modalități de a face acest lucru este să le oferiți pur și simplu o reducere substanțială și unică.
Nu vă opriți aici – este de asemenea important să le reamintiți toate motivele pentru care ar trebui să revină în continuare la magazinul dvs., iar acest tip de e-mail ar trebui să ofere și o reducere pentru a maximiza impactul. În cele din urmă, e-mailul de recuperare privin ultima șansă, cu o opțiune de dezabonare sau reabonare, ar putea conține, de asemenea, o reducere care să îi tenteze pe clienți să se întoarcă la magazinul dvs. cu ultima ocazie.
Ar trebui să trimiteți un e-mail în care să oferiți o reducere pentru a încuraja clientul să revină la magazinul dvs. Chiar dacă aceștia folosesc acest voucher pentru a face o achiziție, este totuși indicat să trimiteți un alt mesaj care să sublinieze cele mai bune motive pentru a fi un client fidel al companiei dvs. pentru a reduce probabilitatea ca aceștia să fie din nou dezinteresați sau doar să profite de reducere pentru a face o achiziție unică. În cele din urmă, dacă destinatarul nu se întoarce în magazinul dvs., nu răspunde și nu deschide e-mailurile anterioare, atunci ar trebui să trimiteți un ultim mesaj prin care să îl întrebați dacă preferă să fie eliminat din lista de e-mailuri. Acest lucru vă va ajuta să vă consolidați baza de date de abonați și vă va permite să vă concentrați pe lead-uri mai bune.
Puteți trimite încă un e-mail după aproximativ o săptămână, în cazul în care ultimul mesaj s-a pierdut în căsuța de primire. Orice mesaj suplimentar pe care îl trimiteți după un e-mail de eliminare a bazei de date ar trebui să evidențieze valoarea produsului dvs. Dacă tot nu primiți un răspuns, atunci probabil că este mai bine să uitați de acest fost client și să mergeți mai departe.
Utilize our free 14-day trial to win-back your customers today!
Save our fully customizable email templates, or use them as canned messages.
Cum să folosiți stimulentele pentru clienți
Stimulentele pentru clienți oferă o valoare suplimentară și îmbunătățesc relația cu aceștia. Acestea pot fi utilizate prin recompense, feedback și implicarea în social media.
Șablon de e-mail de solicitare de feedback
Solicitări de feedback prin e-mail sunt importante pentru a îmbunătăți relația cu clienții. Colectarea feedback-ului oferă informații valoroase pentru dezvoltarea afacerii. LiveAgent și NiceReply sunt instrumente utile în acest sens.
Teoria serviciului pentru clienți
Șabloanele de răspuns agent economisesc timpul asistenților clienți, oferind soluții rapide și de calitate. Motivația angajaților este crucială pentru a avea clienți mulțumiți. Un aspect important este viteza de răspuns a agenților, iar instrumentele adecvate și abilitățile agenților sunt cheia succesului în serviciul pentru clienți.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date