Încercare gratuită
  • Șabloane
  • Șabloane de e-mail pentru recuperarea clienților

Șabloane de e-mail pentru recuperarea clienților

Clienții sunt cei mai captivați de o afacere chiar în momentul în care fac prima achiziție sau se înscriu la un abonament la buletinul informativ. Indiferent cât de convingătoare este gama dvs. de produse sau cât de bună este experiența pe care o oferiți clienților, atât clienții, cât și abonații vor înceta în cele din urmă să se mai implice cu afacerea dvs.

Acest lucru nu trebuie să fie neapărat rezultatul a ceva în neregulă cu strategia dvs. de marketing – este pur și simplu un proces natural de dezinteresare.

Așadar, înseamnă că ar trebui să vă lăsați clienții sau urmăritorii loiali să treacă mai departe, poate la concurenți, fără a încerca să vă luptați pentru atenția lor? Bineînțeles că nu! Având în vedere că este de aproximativ cinci ori mai puțin costisitor să păstrați un client existent decât să achiziționați unul nou (sursa), e-mailurile de recuperare ar trebui să fie o parte esențială a oricărei strategii eficiente de marketing.

Șabloane de e-mail pentru recuperarea clienților
Salvați șabloanele noastre ca răspunsuri predefinite

Ce înseamnă mai exact un e-mail de recuperare?

Un e-mail de recuperare este un mesaj sau o serie de mesaje care sunt trimise clienților dezinteresați în speranța de a-i convinge să se întoarcă în magazinul dvs. online pentru a face o achiziție sau pentru a-i reangaja în campaniile dvs. de e-mail. Pentru a vă oferi cele mai mari șanse de succes în recâștigarea unor astfel de clienți, este esențial să le oferiți un fel de reducere specială sau o valoare adăugată care să îi facă să fie din nou mai interesați de compania dvs.

Reținerea unui client nu va fi realizată prin trimiterea unui singur e-mail. Indiferent de cât de bună este oferta dvs., destinatarul ar putea folosi reducerea de stimulare pentru a face o ofertă avantajoasă la o achiziție unică înainte de a fi din nou dezinteresat. În schimb, este recomandat să trimiteți mai multe e-mailuri pentru a finaliza cu succes procesul de reimplicare. Primul e-mail ar trebui să conțină reducerea sau valoarea adăugată menționată anterior, urmată de un alt mesaj care să îi reamintească clientului despre toate beneficiile sau caracteristicile excelente pe care afacerea dvs. le are de oferit.

E-mail de recuperare Sephora
Un e-mail de recuperare de la Sephora

În cele din urmă, dacă clientul nu se implică în continuare cu brandul dvs., atunci probabil că este timpul să renunțați la el și să vă curățați baza de date de e-mailuri în consecință. Astfel, ar trebui să le trimiteți un mesaj final pentru a-i anunța că îi eliminați din lista dvs. de e-mail, oferindu-le în același timp încă o șansă de a se reimplica.

Subiecte de e-mail de recuperare 

  • A trecut ceva timp! Cumpărați din nou de la noi cu o reducere de [X]% la toate produsele
  • Unde ați fost? Ne-a fost dor de dvs.! Întoarceți-vă, avem o afacere grozavă pentru dvs.
  • Iată [X] motive pentru care ar trebui să continuați să cumpărați de la noi
  • Tuturor de la [companie] le este dor de dvs.! Iată principalele [X] motive pentru a rămâne pe lista noastră de corespondență
  • Anunțați-ne dacă mai doriți să primiți vești de la noi.
  • Despărțirea este dificilă, dar încă nu este prea târziu pentru a îndrepta lucrurile!

Șabloane de e-mail de recuperare

Șablon de e-mail de recuperare 1 – oferirea unei reduceri

Șablon de e-mail de recuperare 2 – informarea cu privire la motivele pentru a rămâne

Șablon de e-mail de recuperare 3 – eliminarea din lista de abonări

Șabloane de e-mail de recuperare – Întrebări Frecvente 

Trebuie să includ o ofertă de reducere într-un e-mail de recuperare?

Cadou cu o fundă

Întregul motiv pentru care trimiteți un e-mail de tip “recuperare” este acela de a oferi o ofertă sau o valoare adăugată care să încurajeze clienții sau abonații care au fost loiali și interesați anterior să se reangajeze cu ofertele sau conținutul mărcii dvs. Una dintre cele mai bune modalități de a face acest lucru este să le oferiți pur și simplu o reducere substanțială și unică. 

Nu vă opriți aici – este de asemenea important să le reamintiți toate motivele pentru care ar trebui să revină în continuare la magazinul dvs., iar acest tip de e-mail ar trebui să ofere și o reducere pentru a maximiza impactul. În cele din urmă, e-mailul de recuperare privin ultima șansă, cu o opțiune de dezabonare sau reabonare, ar putea conține, de asemenea, o reducere care să îi tenteze pe clienți să se întoarcă la magazinul dvs. cu ultima ocazie.

Câte e-mailuri de recuperare ar trebui să trimit?

Sistem de ticketing open source

Ar trebui să trimiteți un e-mail în care să oferiți o reducere pentru a încuraja clientul să revină la magazinul dvs. Chiar dacă aceștia folosesc acest voucher pentru a face o achiziție, este totuși indicat să trimiteți un alt mesaj care să sublinieze cele mai bune motive pentru a fi un client fidel al companiei dvs. pentru a reduce probabilitatea ca aceștia să fie din nou dezinteresați sau doar să profite de reducere pentru a face o achiziție unică. În cele din urmă, dacă destinatarul nu se întoarce în magazinul dvs., nu răspunde și nu deschide e-mailurile anterioare, atunci ar trebui să trimiteți un ultim mesaj prin care să îl întrebați dacă preferă să fie eliminat din lista de e-mailuri. Acest lucru vă va ajuta să vă consolidați baza de date de abonați și vă va permite să vă concentrați pe lead-uri mai bune.

Ce se întâmplă dacă cineva nu răspunde la ultimul meu e-mail de recuperare?

Pictograma de răspuns

Puteți trimite încă un e-mail după aproximativ o săptămână, în cazul în care ultimul mesaj s-a pierdut în căsuța de primire. Orice mesaj suplimentar pe care îl trimiteți după un e-mail de eliminare a bazei de date ar trebui să evidențieze valoarea produsului dvs. Dacă tot nu primiți un răspuns, atunci probabil că este mai bine să uitați de acest fost client și să mergeți mai departe.

Utilize our free 14-day trial to win-back your customers today!

Save our fully customizable email templates, or use them as canned messages.

Free trial

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Trebuie să includ o ofertă de reducere într-un e-mail de recuperare?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Întregul motiv pentru trimiterea unui e-mail de win-back este de a oferi o anumită ofertă sau valoare adăugată care va încuraja clienții sau abonații anterior loiali și interesați să se reangajeze cu ofertele sau conținutul mărcii dvs. Una dintre cele mai bune modalități de a face acest lucru este să le oferiți o reducere substanțială și unică.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Câte e-mailuri de recuperare ar trebui să trimit?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ar trebui să trimiteți un e-mail prin care să oferiți o reducere pentru a încuraja clientul să revină în magazinul dvs.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce se întâmplă dacă cineva nu răspunde la ultimul meu e-mail de recuperare?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ar trebui să mai trimiteți un e-mail după aproximativ o săptămână, în cazul în care ultimul mesaj s-a pierdut în căsuța lor de primire. Orice mesaj suplimentar ar trebui să evidențieze valoarea produsului dvs. Dacă tot nu primiți un răspuns, atunci probabil că este mai bine să uitați de acest fost client și să mergeți mai departe.” } }] }

Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație