LiveAgent este un software destinat serviciului clienți. Acestea includ sisteme de telefonie VoIP, autoservire și portalul clienților. Există, de asemenea, o echipă de vânzări disponibilă pentru utilizatori. Quality Unit, LLC este deținătorul acestui software și se asigură că sunt respectate termenii și condițiile, politica de securitate și cea de confidențialitate GDPR. Înregistrarea va fi urmată de un mesaj cu datele de autentificare pentru contul LiveAgent.
Copleşit? Reduceți cantitatea tichetelor cu LiveAgent!
Reducerea cantității de tichete îmbunătățește productivitatea, reduce timpul de așteptare și previne epuizarea agenților. Astfel, satisfacția clienților crește și agenții se pot concentra pe sarcini mai complexe.
LiveAgent a câștigat popularitatea din cauza prețurilor sale accesibile și a unui nivel avansat de automatizare, care a inlocuit nevoia de Zapier. Utilizatorii au lăudat, de asemenea, caracteristicile sale, inclusiv posibilitatea de a trimite e-mailuri, atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri și a se gestiona prin intermediul chat-ului. Serviciul funcționează stabil și pe platformele mobile. Mulți utilizatori au trecut de la ZenDesk la LiveAgent și sunt mulțumiți de decizia lor, datorită utilității acestuia, precum formulare de contact, chat live și integrare cu rețelele sociale.
Vă mutați de la Customerly la LiveAgent?
LiveAgent este cel mai bun program informatic de asistență evaluat ca numărul 1 pentru IMM-uri în 2019 și 2020. Companiile precum Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford oferă servicii de asistență de talie mondială prin intermediul său. Există mai multe planuri de abonare, începând de la $ 9 pe lună pentru Small business până la $ 49 pe lună pentru Large business. Există și un plan gratuit timp de 7 zile pentru istoricul tichetelor. Migrați-vă astăzi datele din Customerly și aflați mai multe.
Aveți nevoie să vă îmbunătățiți serviciul pentru clienți?
LiveAgent este un instrument eficient pentru îmbunătățirea service-ului pentru clienți, recenzat și evaluat pozitiv în 2019-2020. Peste 21.000 de companii au ales LiveAgent datorită peste 180 de caracteristici, 40 de integrări și personalizări infinite, securitatea bazată pe cloud și ușurința în utilizare.
Vă mutați de la Samanage la LiveAgent?
LiveAgent este o platformă excelentă de asistență pentru clienți, oferind servicii internaționale și mai multe planuri de abonament pentru a satisface nevoile tuturor afacerilor. Aceasta oferă o gamă largă de caracteristici, inclusiv chat live, integrare cu rețelele sociale și suport pentru e-mailuri alias. Există planuri gratuite disponibile timp de 7 zile. LiveAgent ajută la îmbunătățirea comunicării prin utilizarea tichetelor de asistență și contactul direct cu clienții prin software-ul de chat live. Webinariile oferite de platformă sunt utile pentru această îmbunătățire, concentrându-se pe elementele de bază ale tabloului de bord și pe crearea de baze de cunoștințe separate potrivit limbii sau produsului. LiveAgent este o alternativă populară la alte soluții de asistență pentru clienți precum Lucep, Vocalcom, Vision și LiveHelpNow.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date