Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Nenumărate modalități de îmbunătățire cu
un singur instrument

Sporiți implicarea cu ajutorul LiveAgent.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Asistență clienți 24/7    
Utilizat de
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
helpdesk software animation
Use case scenarios

Sporiți implicarea cu LiveAgent

Clienții dvs. sunt bombardați cu alegeri. În fiecare zi, ei decid de unde să-și cumpere cafeaua, prânzul sau alimentele. Când vine vorba de cumpărături online, nu este diferit. Există mii de magazine care au produse identice sau similare pentru o gamă de prețuri diferite. Deci, cum decid consumatorii de la cine să cumpere? Ce diferențiază afacerile de succes?

În afară de prețul și calitatea produselor, clienții acordă atenție experienței clienților pe care o oferă companiile. A fost captivant și personalizat? Îi lasă cu un sentiment pozitiv?

Clienții doresc să fie implicați și chiar sunt dispuși să plătească mai mult pentru o experiență de cumpărături mai bună. Deci, cum puteți crește implicarea clienților? Ce strategii vă vor oferi un avantaj competitiv? Citiți mai departe pentru a afla.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Definition of customer engagement

Ce este implicarea clienților?

Implicarea clienților se referă la interacțiunile dintre marca dvs. și clienții dvs. În esență, implicarea clienților este acel lucru special pe care îl face marca dvs., care îi face pe clienți să revină.

Cum se calculează implicarea

Există o serie de moduri diferite de a calcula implicarea. Cele mai importante valori de măsurat sunt rata de comenzi ale oaspeților, frecvența de cumpărare, valoarea medie a comenzii și rata de repetare a comenzilor: 

Money bag coin dollarsValoarea medie a comenzii

Growing trend moneyFrecvența de cumpărare

Dollar bill Rata de comenzi a oaspeților

Repeat purchase rate heart Rata de repetare a comenzilor

How to calculate customer engagement

Calculul scorului de implicare a clienților

Rata de comenzi ale oaspeților reprezintă numărul de clienți care finalizează o achiziție fără a face un cont. Ratele de comenzi ale oaspeților sunt importante, deoarece clienții care își creează un cont au șanse mai mari de a face achiziții repetate.

 

Calcul: numărul de comenzi completate de un oaspete / numărul total de comenzi.

Această valoare este importantă, deoarece atunci când știți cât îi ia unui client mediu să facă o nouă achiziție, veți înțelege mai bine cât de implicați sunt.

 

Calcul: numărul de comenzi din ultimele 365 de zile / numărul de clienți unici din ultimele 365 de zile.

Acest număr vă va spune cât de mult cheltuiește clientul mediu pe achiziție atunci când face cumpărături de la dvs. În general, clienții care repetă cheltuiesc de aproximativ 7 ori mai mult decât omologii lor cu o singură achiziție, făcând din aceasta o metrică importantă de înțeles.

 

Calcul: venituri totale în ultimele 365 de zile / numărul total de comenzi plasate în ultimele 365 de zile.

Rata de repetare a comenzilor vă oferă o imagine mai clară a eficacității întregii strategii de retenție, deoarece vă spune câți clienți sunt suficient de implicați pentru a face mai mult de o achiziție de la magazinul dvs.

 

Calcul: numărul de clienți care au cumpărat de mai multe ori / numărul total de clienți.

Concentrați-vă pe experiența clientului

42% dintre clienți au spus că vor plăti mai mult pentru o experiență prietenoasă și primitoare, iar 52% ar plăti mai mult pentru o experiență rapidă și eficientă a clienților.

Focus on customer experience
Personalize content to specific customers

Personalizați conținutul & mesageria

80% dintre clienți sunt mai susceptibili de a face o achiziție de la un brand care oferă experiențe personalizate.

Creați conținut util & valoros

48% dintre utilizatorii de smartphone sunt mai predispuși să cumpere de la companii ale căror site-uri mobile oferă conținut video instructiv.

Create useful content

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

Oferim servicii de migrare concierge de la cele mai populare soluții de asistență.

badges

Cum poate îmbunătăți LiveAgent implicarea clienților?

Group 370 icon

Oferiți asistență omnicanal

Oferiți asistență omnicanal cu LiveAgent. Simplificați toate solicitările clienților dvs. într-un singur tablou de bord și răspundeți-le cu ușurință.

Sport icon

Servicii personalizate în timp real

Economisiți timp utilizând automatizarea și concentrați-vă asupra a ceea ce este important – personalizarea experienței generale pentru clienții dvs.

1.st place icon

Oferiți mai multe opțiuni de autoserviciu

Configurați baze de cunoștințe externe pentru a oferi asistență non-stop utilizatorilor dvs. Completați-le cu întrebări frecvente, videoclipuri, articole de instruire și multe altele.

Call center that is part of help desk software

Personalizare și viteză, pe toate canalele de asistență

Aveți nevoie să sporiți implicarea clienților? Fiți disponibil oriunde s-ar afla clienții dvs. Oferiți asistență pe toate platformele pe care aceștia le utilizează. De ce ar trebui să comute între aplicații doar pentru a vă contacta?

Cu LiveAgent, puteți oferi asistență impecabilă în timp real prin e-mail, telefon, chat live, rețele sociale, forumuri de bază de cunoștințe și multe altele. Toate canalele de comunicare menționate mai sus sunt simplificate într-o singură căsuță de e-mail a companiei, din care puteți vizualiza, gestiona și răspunde la toate tichetele.

Clienților dvs. le va plăcea experiența de servicii perfectă oferită pe toate canalele. Aveți încredere în noi.

Sporiți implicarea clienților prin grijă

Faceți-vă clienții să se simtă speciali. Spuneți-le pe nume. Amintiți-vă întrebările lor anterioare. Trimiteți-le oferte personalizate. Cu LiveAgent, este ușor.

CRM-ul nostru încorporat vă permite să vizualizați cu ușurință toate informațiile importante despre clienții dvs. în timp ce discutați sau sunteți cu ei pe fir în timp real. Vizualizați achizițiile anterioare, tichetele, detaliile de contact și informațiile personalizate, cum ar fi dimensiunea pantofilor sau geolocalizarea, pentru a oferi cel mai personalizat serviciu posibil.

Increase customer engagement
Peter Komornik

LiveAgent combină chat live excelent, sistem de tichete și automatizare care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.

Peter Komornik, CEO
logo slido black
Empower customers with self-service

Conferiți putere clienților cu autoserviciu

Clienții dvs. au cunoștințe tehnice și digitale. Dacă le oferiți informațiile de care au nevoie pe site-ul dvs., aceștia vor putea să-și răspundă singuri la întrebări despre produsele sau serviciile dvs.

Oferind aceste informații, puteți oferi asistență imediată 24/7. Clienții dvs. nu vor avea nevoie să se aventureze pe Google și să descopere site-ul concurenței. Ce mai așteptați? Configurați-vă baza de cunoștințe și îmbunătățiți-vă software-ul inteligent de implicare a clienților astăzi!

Cereți feedback, sporiți implicarea

Primiți feedback și sugestii de la clienții dvs. prin intermediul portalului pentru clienți. Aflați ce le place, ce nu, și ce așteaptă cu nerăbdare în viitor. Acest tip de cercetare organică este de neprețuit și vă va ajuta să creați informații utile care vă vor spori implicarea clienților.

Clienților dvs. le place să fie ascultați, așa că de ce să nu le oferiți o platformă?

Ask your customers for feedback

Motive pentru care companiile trec la LiveAgent

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

Ce face ca software-ul nostru de birou să fie alegerea corectă?

Cel mai evaluat și apreciat

LiveAgent a fost cel mai recenzat și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru întreprinderile mici în 2020.

Preferat de 21.000 de companii

Peste 21.000 de companii din diferite industrii au ales LiveAgent pentru nevoile lor de asistență pentru clienți.

Plin de peste 180 de caracteristici

Cu peste 180 de caracteristici, peste 40 de integrări și personalizări nesfârșite, instrumentul se adaptează cu ușurință cerințelor afacerii dvs.

Bazat pe cloud si securizat

Complet bazat pe cloud, sigur, ușor de configurat și de utilizat. Începeți cu LiveAgent în câteva minute.

Raport preț / valoare? Inegalabil

Având în vedere cantitatea vastă de funcționalități pe care le oferă LiveAgent, oferta noastră este de neegalat. Încercați astăzi LiveAgent cu o perioadă de încercare gratuită de 14 zile. Nu este necesar cardul de credit! 

Ideal pentru companii mici și mijlocii

$29/mo

Totul Inclus

Ideal pentru companii de toate dimensiunile și mari corporații

$39/mo

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

Cum puteți crește implicarea?

LiveAgent este un software puternic de birou de asistență care vă ajută să gestionați solicitările clienților de pe mai multe canale în mod eficient dintr-o singură interfață. Mai mult, se integrează cu site-ul dvs. și rețelele sociale. Astfel, puteți atrage noi clienți, vă puteți crește implicarea și vă puteți îmbunătăți gradul de cuoaștere a mărcii.

Ce beneficii de afaceri oferă LiveAgent, altele decât implicarea sporită?

Beneficiile LiveAgent includ o satisfacție crescută a clienților, fidelizarea clienților, loialitatea clienților și o rată redusă de pierdere a clienților, în afară de implicare crescută.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație