Ce este un tichet suspendat?
LiveAgent poate detecta e-mailurile care par a fi spam. În unele sisteme de asistență, aceste tipuri de tichete se numesc tichete suspendate. În LiveAgent, însă, acestea se numesc pur și simplu SPAM. Atunci când un tichet este marcat ca SPAM, nu este inclus în coada “de rezolvat”, ci este pus deoparte. Dacă decideți că un anumit tichet nu este SPAM, îl puteți debifa și îl puteți adăuga la coada obișnuită.
Filtrele SPAM LiveAgent pot fi setate automat sau manual, pe baza condițiilor preferate, cum ar fi cuvintele cheie din subiectul sau corpul unui e-mail.
Frequently asked questions
Care este definiția unui tichet suspendat?
Un tichet suspendat înseamnă că tichetul este pus în așteptare pentru o analiză suplimentară. De cele mai multe ori, este vorba de mesaje care par a fi SPAM. Acestea nu sunt plasate în următorul stadiu "de rezolvat", ci sunt puse deoparte ca SPAM.
Cum poate fi suspendat tichetul?
Tichetele pot fi evaluate ca SPAM și suspendate automat sau manual. În funcție de condițiile preferate, cum ar fi cuvintele cheie din subiectul sau corpul e-mailului.
Este posibilă suspendarea unui tichet în sistemul LiveAgent?
În LiveAgent, tichetele suspendate sunt pur și simplu SPAM. Dacă decideți că un anumit tichet nu este SPAM, îl puteți debifa și îl puteți adăuga la coada de așteptare obișnuită. Filtrele de spam pot fi setate automat sau manual pe baza condițiilor preferate (cum ar fi cuvintele cheie din linia de subiect, corpul e-mailului).