Încercare gratuită

Șabloane de chat proactiv

Serviciul clienți reactiv a reprezentat norma timp de ani de zile, însă din ce în ce mai multe întreprinderi adoptă o abordare mai proactivă, care s-a dovedit a fi foarte eficientă. De fapt, Rezultatele studiului realizat de BT au arătat că 78% dintre consumatori apreciază faptul că organizațiile observă că au întâmpinat dificultăți cu un site web/completarea unei comenzi și îi contactează direct pentru a încerca să îi ajute. Aici intervin invitațiile proactive la chat. Invitațiile proactive de chat bazate pe declanșare, foarte personalizate și perfect sincronizate pot îmbunătăți experiența utilizatorului, pot asigura satisfacția clienților și pot oferi mai multe oportunități de vânzare. 

Galeria de invitații la chat
Exemplu de chat proactiv

Ce este chat-ul proactiv?

Spre deosebire de chat-urile reactive, chat-urile proactive sunt inițiate de către companie (fie manual, fie automat). Invitațiile proactive automate de chat pot fi declanșate pe baza informațiilor specifice despre vizitatori, a unor reguli predefinite și a diferiților parametri de comportament, cum ar fi pagina curentă pe care aceștia o navighează, perioada de timp petrecută pe site-ul dvs.

Atunci când este folosit în mod strategic, chat-ul proactiv poate ajuta la construirea încrederii celor care vizitează site-ul pentru prima dată, poate stimula captivarea utilizatorilor, poate crește satisfacția clienților (conform unui studiu, 94% dintre clienții care au fost invitați în mod proactiv la chat au fost oarecum sau foarte mulțumiți de experiență), poate preveni abandonarea coșului de cumpărături, reduce rata de respingere, crește ratele de conversie și valoarea medie a comenzilor.

invitație proactivă la chat
Galerie de invitații proactive la chat

Cele mai bune practici de chat proactiv

  • Oferiți vizitatorilor dvs. ceva timp pentru a se uita înainte de a-i invita la chat – stabiliți momentul potrivit în funcție de timpul mediu petrecut pe fiecare pagină.
  • Facilitați-le vizitatorilor acceptarea sau refuzarea unei invitații proactive la chat pentru a vă asigura că aceștia au controlul asupra experienței lor de chat.
  • Nu trimiteți mai multe invitații la chat în timpul aceleiași sesiuni de navigare – mai ales după ce un vizitator a respins deja o dată invitația.
  • Nu activați chat-ul proactiv pe fiecare pagină în parte, deoarece acest lucru ar putea doar să vă enerveze vizitatorii – vizați mai degrabă paginile strategice (cum ar fi paginile de produse/prețuri/cheltuieli).
  • Evitați mesajele care sunt prea generice. Personalizați invitațiile proactive de chat, faceți-le specifice și relevante pentru pagina pe care apar.
Șabloane de chat proactiv

Șabloane de chat proactiv pentru diverse scenarii

Invitații proactive la chat pentru cei care vizitează pentru prima dată pagina

Invitații proactive la chat pentru vizitatorii care revin

Invitații proactive la chat pentru vizitatorii ezitanți

Invitații proactive la chat pentru paginile de produse

Invitații proactive la chat pentru paginile de prețuri

Invitații proactive la chat pentru paginile de finalizare a comenzii

Invitații proactive la chat fentru paginile cu rată mare de respingere

Invitații proactive la chat pentru paginile de Întrebări Frecvente

Invitații proactive la chat pentru oportunități de vânzare încrucișată/ascendentă

Exemple de invitații proactive la chat specifice industriei

Întrebări frecvente

Ce ar trebui să includeți în invitația proactivă la chat live?

Atunci când inițiați un chat, doriți să colectați informații de la client care să vă ajute să rezolvați rapid problema acestuia. Când inițiați un chat, veți dori să întrebați clientul despre problema sa, informații despre comandă etc. Indiferent de informațiile pe care le obțineți, notați-le, astfel încât să le puteți utiliza pentru a rezolva problema clientului.

Cum să răspundeți unui client supărat prin chat live?

Pentru a răspunde unui client furios, faceți o pauză pentru a vă calma, apoi scrieți un răspuns care să se concentreze pe soluție. În plus, asigurați-vă că explicați orice măsuri pe care le-ați luat pentru a le rezolva problema.

Cât de lungă ar trebui să fie o invitație proactivă la chat live?

O invitație proactivă la chat live trebuie să fie concisă și ușor de înțeles. Astfel, ar trebui să aibă între 1 și 2 propoziții.

Take advantage of our free 14-day trial.

Test all that LiveAgent has to offer, including our smart proactive live chat invitations. Deploy them based on specific action-based triggers and engage your customers today.

Free Trial

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce ar trebui să includeți în invitația proactivă la chat live?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Atunci când inițiați un chat, doriți să colectați informații de la client care să vă ajute să rezolvați rapid problema acestuia. Când inițiați un chat, veți dori să întrebați clientul despre problema sa, informații despre comandă etc. Indiferent de informațiile pe care le obțineți, notați-le, astfel încât să le puteți utiliza pentru a rezolva problema clientului.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum să răspundeți unui client supărat prin chat live? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pentru a răspunde unui client furios, faceți o pauză pentru a vă calma, apoi scrieți un răspuns care să se concentreze pe soluție. În plus, asigurați-vă că explicați orice măsuri pe care le-ați luat pentru a le rezolva problema.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cât de lungă ar trebui să fie o invitație proactivă la chat live?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “O invitație proactivă la chat live trebuie să fie concisă și ușor de înțeles. Astfel, ar trebui să aibă între 1 și 2 propoziții.” } }] }

Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație