Cu verificarea în 2 pași (cunoscută și sub numele de autentificare cu 2 factori), vă veți proteja contul LiveAgent atât cu parola cât și cu un cod suplimentar din aplicația mobilă Google Authenticator.
Activați verificarea în 2 pași pentru a vă securiza contul LiveAgent.
Aveți nevoie de ea?
Verificarea în 2 pași este o funcție opțională recomandată a fi utilizată. Aceasta adaugă mai multă securitate contului dvs. LiveAgent. Când aveți activată verificarea în 2 pași, orice încercare de conectare la contul dvs. trebuie să fie însoțită de codul pe care l-ați generat în aplicația Google Authenticator. Verificarea în 2 pași vă poate ajuta să păstrați persoanele necunoscute departe, chiar dacă acestea au parola dvs.
Ce se schimbă când activați verificarea în 2 pași în profilul dvs.?
- când vă conectați la contul dvs., cu excepția numelui de utilizator și a parolei, vi se va cere să introduceți un cod de securitate din 6 cifre din aplicația Google Authenticator
- Google Authenticator generează codul de securitate la fiecare 30 de secunde.
- rescrieți codul din aplicație în câmpul „Cod de verificare” din ecranul de conectare

More secure than ever
Turn on 2-factor authentication to ensure your customer’s data is always secure. Try it today for free. No credit card required.
Resurse din baza de cunoștințe
The LiveAgent support portal offers a wide range of features for customer support, including a ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. The portal includes resources such as technical support, video tutorials, customization options, and billing and payment information. Popular articles cover REST calls, external forwarding, API references, Facebook integration, and creating chat buttons. LiveAgent is accessible from anywhere in the cloud with SSL safety, and offers a free trial.
Validator de parole și jurnal de audit
Textul oferă două liste de verificare pentru apelurile de vânzări și auditul serviciului clienți. În privința apelurilor de vânzări, este recomandat să căutați contacte, să pregătiți o propunere unică de valoare și să identificați obiectivele și provocările clienților. Pentru auditul serviciului clienți, trebuie stabilite obiective și un plan măsurabil, iar unele instrumente utile includ matrici, rapoarte și fișe de echipă. LiveAgent oferă soluții utile pentru aceste procese.
Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?
LiveAgent și OTRS sunt două platforme care oferă posibilitatea creării unei baze de informații și un panou pentru discuții online pentru clienți. LiveAgent oferă și un forum pentru clienți, soluția IVR pentru apeluri, posibilitatea efectuării apelurilor video și istoric nelimitat. LiveAgent poate fi utilizat pe un număr nelimitat de website-uri și permite instalarea unui număr nelimitat de butoane de chat. Ambele platforme permit automatizarea și stabilirea regulilor prin funcții API. OTRS nu oferă forum pentru clienți, soluția IVR sau posibilitatea efectuării apelurilor video. OTRS nu oferă nici istoric nelimitat sau posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri, dar permite primirea unui număr nelimitat de email-uri și tichete.
V-ați săturat de programul actual de asistență pe rețele sociale?
Platformele de birou pentru asistența pentru rețele sociale oferă caracteristici avansate, cum ar fi sistemele CRM încorporate și mesajele programate, împreună cu răspunsuri predefinite, economisind timp și oferind răspunsuri rapide și personalizate clienților. O aplicație mobilă este disponibilă pentru a menține un serviciu excelent în mișcare, iar alternativele de birou oferă funcții bogate de automatizare pentru activitățile plictisitoare și repetitive.