Cu verificarea în 2 pași (cunoscută și sub numele de autentificare cu 2 factori), vă veți proteja contul LiveAgent atât cu parola cât și cu un cod suplimentar din aplicația mobilă Google Authenticator.
Activați verificarea în 2 pași pentru a vă securiza contul LiveAgent.
Aveți nevoie de ea?
Verificarea în 2 pași este o funcție opțională recomandată a fi utilizată. Aceasta adaugă mai multă securitate contului dvs. LiveAgent. Când aveți activată verificarea în 2 pași, orice încercare de conectare la contul dvs. trebuie să fie însoțită de codul pe care l-ați generat în aplicația Google Authenticator. Verificarea în 2 pași vă poate ajuta să păstrați persoanele necunoscute departe, chiar dacă acestea au parola dvs.
Ce se schimbă când activați verificarea în 2 pași în profilul dvs.?
- când vă conectați la contul dvs., cu excepția numelui de utilizator și a parolei, vi se va cere să introduceți un cod de securitate din 6 cifre din aplicația Google Authenticator
- Google Authenticator generează codul de securitate la fiecare 30 de secunde.
- rescrieți codul din aplicație în câmpul „Cod de verificare” din ecranul de conectare
More secure than ever
Turn on 2-factor authentication to ensure your customer’s data is always secure. Try it today for free. No credit card required.
Resurse din baza de cunoștințe
Software de asistență pentru industria de găzduire web
LiveAgent oferă soluții CRM, centru de apel și gestionare a proiectelor, îmbunătățind experiența clienților. Rapoartele detaliate ajută la îmbunătățirea satisfacției și eficienței agenților. Serviciul de chat permite comunicare rapidă și eficientă.
Este esențial să ai o bună gestionare a clienților pentru o afacere mică. LiveAgent reprezintă o alternativă populară la Jira, având un raport calitate-preț excelent, asistență excelentă și ușurință de utilizare, precum și caracteristici mobile și integrări utile. Învățarea și utilizarea software-ului pot fi efectuate prin portalul lor de asistență. Există și alte opțiuni populare de software pentru serviciul clienților, cum ar fi sistemele de telecomunicații VoIP și software-ul pentru gestionarea e-mailurilor.
Program informatic de servicii pentru clienți
Platformele LiveAgent, Freshdesk, Google Analytics, Intercom și SurveyMonkey oferă servicii excelente de asistență pentru clienți. Acestea integrează diferite caracteristici și abordări pentru a satisface nevoile diverse ale afacerilor. Prețurile și funcționalitățile lor variază, oferind opțiuni pentru diferite bugete și cerințe. Integrarea acestor platforme cu LiveAgent poate contribui la îmbunătățirea proceselor de asistență pentru clienți și la creșterea satisfacției clienților.