Partener
Ce este Braintree?
Braintree este o companie specializată în plăți web și mobile pentru segmentul de comerț electronic. Oferă utilizatorilor săi gateway-uri de plată și conturi comerciale. Braintree este o divizie a unui popular serviciu PayPal.
Cum îl puteți utiliza?
Utilizați Braintree pentru a vă urmări tranzacțiile din contul dvs. LiveAgent.
Avantaje
- Anularea plăților
- Plăți de rambursare
- Ținerea evidenței noilor tranzacții sau a clienților noi
Cum se integrează Braintree cu LiveAgent
LiveAgent are disponibilă o integrare nativă Braintree. Pentru a-l activa, deschideți tabloul de bord LiveAgent și accesați Configurare > Sistem > Plugin-uri. Găsiți integrarea Braintree în listă și dați click pe comutatorul de Activare.

Cu plugin-ul activ, dați click pe pictograma dințată de lângă comutator pentru a deschide configurația.

În această fereastră, va trebui să introduceți codul comerciantului, cheia publică și cheia privată. Le puteți găsi în Braintree, în secțiunea Chei Sandbox & Configurare.

Introduceți datele în câmpuri și dați click pe Salvare. Deschideți orice tichet și găsiți pictograma Braintree. Integrarea dvs. este acum activă.

Cum se integrează Braintree cu LiveAgent prin Zapier
Braintree și LiveAgent pot fi conectate prin Zapier. Dacă doriți să creați o integrare Zapier, trebuie mai întâi să aveți un cont Zapier.
Creați-l aici. Dacă îl aveți deja, pur și simplu conectați-vă și accesați pagina de integrări Braintree + LiveAgent pe Zapier.

Derulați în jos pe pagină până când vedeți secțiunea Conectare Braintree + LiveAgent în câteva minute . Aici puteți alege un declanșator și o acțiune. Gândiți-vă ce tip de integrare doriți și alegeți.
De exemplu, am ales declanșatorul Braintree Client nou cu acțiunea LiveAgent Adăugare client nou. Când ați terminat, dați click pe butonul albastru pentru a continua.

Acum trebuie să treceți prin configurarea declanșatorului. Conectați-vă la Braintree prin Zapier și continuați cu procesul simplu.

Vă recomandăm să testați declanșatorul când ați terminat, dar puteți sări peste acest pas.

Continuați cu configurarea acțiunii LiveAgent. La fel ca înainte, conectați-vă la LiveAgent prin intermediul Zapier și completați câmpurile din pasul următor.
În câmpul e-mail, selectați 1. E-mail la fel ca în imaginea de mai jos. Acest lucru va asigura că o adresă de e-mail va fi adăugată la LiveAgent ori de câte ori există un client nou în Braintree.
Completați câmpurile rămase conform preferințelor dvs. sau așa cum se arată în imaginea de mai jos.

Faceți un test final al integrării.

Gata, ați terminat. Un client va fi întotdeauna adăugat ori de câte ori există unul nou în Braintree.

Simțiți-vă liber să reveniți pe site și să creați mai multe integrări.
Frequently asked questions
Ce este integrarea Braintree?
Braintree este un serviciu Paypal. Integrarea vă permite să rambursați sau să anulați plățile din LiveAgent cu doar câteva click-uri.
Cum se integrează Braintree cu LiveAgent?
Primul pas este să navigați la Configurări din tabloul de bord LiveAgent. Al doilea pas este să dați click pe Sistem - > Plugin-uri. Ultimul pas este să căutați Braintree și să îl activați.
LiveAgent is a global help desk software that provides multilingual support in over 40 languages. It offers over 179 support features and 40 integrations, and its intuitive ticketing system allows for the automation of common customer service tasks. The customer experience can be customized through personalized contact forms and support centers. LiveAgent also offers a knowledge base and free 14-day trial period. A customer service center is essential for any business, and LiveAgent's software is a cost-effective choice that increases efficiency and saves time through chat, social media, and phone support. Its methods of reporting and email integration are also highly valued by users. The software is adaptable and constantly improving, and customer representatives should have communication skills and be flexible to offer personalized solutions and a quality experience for customers.
Contacte de Asistență BrainPOP
BrainPOP este un grup de site-uri educaționale cu peste 1.000 de filme scurte de animație pentru elevi, iar echipa lor de servicii pentru clienți oferă asistență prin e-mail, call center și pe rețelele de socializare. Metodele de contact, inclusiv adresa de e-mail și numărul de telefon, sunt disponibile pe site-ul lor. BrainPOP nu dispune de chat live, dar oferă o bază de cunoștințe și informații juridice pe site-ul lor.
LiveAgent este un software pentru serviciul clienților, oferind sisteme de telefonie VoIP, gestionarea reclamațiilor și e-mailurilor și servicii de migrare. Caracteristicile includ etichetele pentru tichetele din biroul de asistență și organizarea acestora, acțiunile în masă și tichetele în așteptare pentru gestionarea eficientă a biroului de asistență. Compania oferă demo gratuit, integrare cu alte programe și asistență prin portalul de asistență și migrarea datelor. Potențialii clienți pot contacta vânzările sau abona la buletinul informativ pentru a primi ultimele știri.
LiveAgent este un sistem CRM care poate fi integrat pentru a sprijini activitatea de gestionare a relației cu clienții. Această tehnologie colectează informații din mai multe canale pentru a îmbunătăți satisfacția clienților. Există mai multe tipuri de sisteme CRM, cum ar fi sistemul colaborativ, analitic și strategic, care sunt utilizate pentru a sprijini interacțiunile cu clienții și echipa de suport. LiveAgent oferă integrări, suport și alte caracteristici.