Stripe integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Ce este Stripe?
Stripe este o platformă de procesare a plăților online și o soluție software realizată de ChargeDesk. Este utilizat de mii de companii în principal pentru a trimite sau primi plăți și pentru a gestiona alte procese, având în vedere securitatea.
Cum îl puteți folosi?
Utilizați Stripe pentru a gestiona, anula, adăuga sau crea abonamente, clienți, găsi articole și multe altele. De asemenea, puteți primi notificări cu privire la orice modificări aduse acestora în tabloul de bord LiveAgent, puteți primi informații despre cupoane noi, articole de facturare, noi taxe, solicitări de plată și multe altele. Satisfacția clienților, gestionarea e-mailurilor și gestionarea facturării pot funcționa mână în mână.
Avantaje
- Aveți grijă de plăți, solicitări de plată, facturare și multe altele
- Gestionați fără probleme clienții și satisfacția clienților
- Primiți notificări despre știri și actualizări
Cum se integrează Stripe cu LiveAgent prin intermediul Zapier
Este ușor să urmăriți evenimentele cu integrarea ChargeDesk a Stripe pentru LiveAgent, deoarece procesele de integrare sunt simplificate. Integrarea Zapier vă poate facilita conectarea acestor două aplicații și vă puteți crea propria integrare personalizată pentru a obține exact ceea ce aveți nevoie. Și este ușor de utilizat.
În primul rând, veți avea nevoie de un cont Zapier. Dacă aveți deja unul, pur și simplu conectați-vă. În cazul în care trebuie să creați unul, puteți face acest lucru la acest link. Apoi treceți la pagina de integrare Stripe + LiveAgent de pe Zapier.
Când derulați în jos, puteți vedea o secțiune Conectați Stripe + LiveAgent în câteva minute cu opțiunile de a selecta un Declanșator și a selecta o Acțiune. Apoi creați un proces și puteți alege ce conexiune doriți să faceți și ce ar trebui să facă. De asemenea, puteți crea mai multe dintre aceste integrări în scopuri specifice.
Ca o prezentare, am selectat un declanșator Stripe Abonament Anulat și acțiunea LiveAgent Creați o Conversație. Puteți alege propriul răspuns la acțiuni sau îl puteți alege pe acesta ca șablon. Când ați terminat, faceți clic pe butonul albastru de Conectare.
Această etapă următoare a integrării necesită conectarea la contul dvs. de companie de Stripe și confirmarea declanșatorului. Când ați terminat, Zapier vă va cere să testați declanșatorul. Acest pas nu este necesar, dar îl recomandăm cu tărie pentru a vă asigura că integrarea dvs. va funcționa așa cum ar trebui.
Următorul pas este să vă configurați acțiunea de asistență. Selectați sau adăugați adresa de e-mail a contului de companie și conectați-vă la Zapier. Apoi completați câmpurile necesare. Această parte oferă, de asemenea, completarea câmpurilor neobligatorii cu informații suplimentare și puteți face acest lucru în cazul în care doriți să specificați acțiunea dvs. în continuare. Poate fi util pentru gestionarea e-mailului. Adresa de e-mail a creatorului de tichete nu poate fi aceeași, dar puteți alege în schimb un e-mail al unui agent existent.
De asemenea, puteți alege o adresă de la un alt furnizor de e-mail dacă ați finalizat integrarea e-mailului, cum ar fi Outlook, Gmail Google sau altă adresă de e-mail a companiei. E-mailul destinatarului nu poate fi același, deci alegeți un e-mail al companiei sau unul diferit care va servi ca expeditor de e-mail. Completați subiectul mesajului și textul.
Când ați terminat, trebuie să faceți testul final al ambelor instrumente. Dacă obțineți un succes, instrumentele dvs. funcționează perfect și integrarea este finalizată. În cazul în care întâmpinați probleme, Zapier vă va oferi un ghid folositor de depanare pentru a vă ajuta. De obicei, nu este nevoie să contactați asistența pentru clienți și orice problemă poate fi rezolvată destul de ușor prin rescrierea informațiilor din unele câmpuri.
Acum este timpul să vă testați evenimentul de integrare în direct. Stripe are opțiunea de a crea un abonament de testare. Accesați contul dvs., faceți clic pe abonamente și selectați Creați un abonament de testare. Introduceți o adresă de e-mail de testare și completați detaliile. Când ați terminat de creat abonamentul, ultimul pas este anularea acestuia.
Noul abonament va fi vizibil în aceeași secțiune. Pentru a declanșa acțiunea în LiveAgent și a primi un tichet, trebuie să o anulați. Puteți găsi opțiunea Anulare abonament în partea dreaptă a vizualizării abonamentului de testare.
Când anulați, verificați LiveAgent-ul și vedeți dacă ați primit un tichet despre noul abonament anulat.
Dacă ați primit un mesaj, ați integrat cu succes Stripe și LiveAgent prin Zapier. Folosiți-l pentru a îmbunătăți experiența clienților sau comunicarea cu clienții dacă primiți un abonament anulat sau găsiți alte utilizări pentru acesta. Reveniți la pagina Zapier în cazul în care doriți să creați o altă integrare personalizată între aceste două aplicații.
Frequently Asked Questions
Ce este integrarea Stripe?
Integrarea Stripe este o platformă de procesare a plăților online. Aceasta permite companiei dvs. să efectueze și să primească plăți în siguranță.
Cum conectați Stripe cu LiveAgent?
1. Conectați-vă la contul dvs. Zapier 2. Mergeți la Zapier - LiveAgent + Stripe 3. Alegeți Declanșator / Acțiune 4. Faceți clic pe Conectare LiveAgent + Stripe
LiveAgent oferă asistență IT și online, incluzând funcții video call chat, chat cu clienții și integrare chat cu CRM. Implementarea unui program de fidelizare a clienților poate economisi bani și colecta date valoroase pentru personalizarea experiențelor clienților. Integrarea cu CommuniGate Pro poate oferi un sistem complet funcțional pentru gestionarea e-mailurilor și a comunicării cu clienții.