Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Stripe

Ce este Stripe?

Stripe este o platformă de procesare a plăților online și o soluție software realizată de ChargeDesk. Este utilizat de mii de companii în principal pentru a trimite sau primi plăți și pentru a gestiona alte procese, având în vedere securitatea.

Cum îl puteți folosi?

Utilizați Stripe pentru a gestiona, anula, adăuga sau crea abonamente, clienți, găsi articole și multe altele. De asemenea, puteți primi notificări cu privire la orice modificări aduse acestora în tabloul de bord LiveAgent, puteți primi informații despre cupoane noi, articole de facturare, noi taxe, solicitări de plată și multe altele. Satisfacția clienților, gestionarea e-mailurilor și gestionarea facturării pot funcționa mână în mână.

Avantaje

  • Aveți grijă de plăți, solicitări de plată, facturare și multe altele
  • Gestionați fără probleme clienții și satisfacția clienților
  • Primiți notificări despre știri și actualizări

Cum se integrează Stripe cu LiveAgent prin intermediul Zapier

Pagina de integrare LiveAgent și Stripe pe Zapier
Integrare LiveAgent + Stripe

Este ușor să urmăriți evenimentele cu integrarea ChargeDesk a Stripe pentru LiveAgent, deoarece procesele de integrare sunt simplificate. Integrarea Zapier vă poate facilita conectarea acestor două aplicații și vă puteți crea propria integrare personalizată pentru a obține exact ceea ce aveți nevoie. Și este ușor de utilizat.

În primul rând, veți avea nevoie de un cont Zapier. Dacă aveți deja unul, pur și simplu conectați-vă. În cazul în care trebuie să creați unul, puteți face acest lucru la acest link. Apoi treceți la pagina de integrare Stripe + LiveAgent de pe Zapier.

Selectarea declanșatoarelor și a acțiunilor pe pagina de integrare Stripe și LiveAgent din Zapier.
Selectarea declanșatoarelor și a acțiunilor

Când derulați în jos, puteți vedea o secțiune Conectați Stripe + LiveAgent în câteva minute cu opțiunile de a selecta un Declanșator și a selecta o Acțiune. Apoi creați un proces și puteți alege ce conexiune doriți să faceți și ce ar trebui să facă. De asemenea, puteți crea mai multe dintre aceste integrări în scopuri specifice.

Ca o prezentare, am selectat un declanșator Stripe Abonament Anulat și acțiunea LiveAgent Creați o Conversație. Puteți alege propriul răspuns la acțiuni sau îl puteți alege pe acesta ca șablon. Când ați terminat, faceți clic pe butonul albastru de Conectare.

Un exemplu de declanșator Stripe selectat și acțiune LiveAgent
Exemplu de declanșator și acțiune

Această etapă următoare a integrării necesită conectarea la contul dvs. de companie de Stripe și confirmarea declanșatorului. Când ați terminat, Zapier vă va cere să testați declanșatorul. Acest pas nu este necesar, dar îl recomandăm cu tărie pentru a vă asigura că integrarea dvs. va funcționa așa cum ar trebui.

Test de declanșare Stripe pe Zapier
Test de declanșare Stripe

Următorul pas este să vă configurați acțiunea de asistență. Selectați sau adăugați adresa de e-mail a contului de companie și conectați-vă la Zapier. Apoi completați câmpurile necesare. Această parte oferă, de asemenea, completarea câmpurilor neobligatorii cu informații suplimentare și puteți face acest lucru în cazul în care doriți să specificați acțiunea dvs. în continuare. Poate fi util pentru gestionarea e-mailului. Adresa de e-mail a creatorului de tichete nu poate fi aceeași, dar puteți alege în schimb un e-mail al unui agent existent.

De asemenea, puteți alege o adresă de la un alt furnizor de e-mail dacă ați finalizat integrarea e-mailului, cum ar fi Outlook, Gmail Google sau altă adresă de e-mail a companiei. E-mailul destinatarului nu poate fi același, deci alegeți un e-mail al companiei sau unul diferit care va servi ca expeditor de e-mail. Completați subiectul mesajului și textul.

Un exemplu de configurare a unei acțiuni LiveAgent
Configurare acțiune

Când ați terminat, trebuie să faceți testul final al ambelor instrumente. Dacă obțineți un succes, instrumentele dvs. funcționează perfect și integrarea este finalizată. În cazul în care întâmpinați probleme, Zapier vă va oferi un ghid folositor de depanare pentru a vă ajuta. De obicei, nu este nevoie să contactați asistența pentru clienți și orice problemă poate fi rezolvată destul de ușor prin rescrierea informațiilor din unele câmpuri.

Un test de succes al integrării Stripe și LiveAgent
Teastarea cu succes a integrării

Acum este timpul să vă testați evenimentul de integrare în direct. Stripe are opțiunea de a crea un abonament de testare. Accesați contul dvs., faceți clic pe abonamente și selectați Creați un abonament de testare. Introduceți o adresă de e-mail de testare și completați detaliile. Când ați terminat de creat abonamentul, ultimul pas este anularea acestuia.

Creați un abonament de testare în Stripe
Creați un abonament

Noul abonament va fi vizibil în aceeași secțiune. Pentru a declanșa acțiunea în LiveAgent și a primi un tichet, trebuie să o anulați. Puteți găsi opțiunea Anulare abonament în partea dreaptă a vizualizării abonamentului de testare.

Unde puteți anula un abonament în Stripe
Anulați abonamentul

Când anulați, verificați LiveAgent-ul și vedeți dacă ați primit un tichet despre noul abonament anulat.

Un tichet despre un nou abonament anulat
Tichet de abonament anulat

Dacă ați primit un mesaj, ați integrat cu succes Stripe și LiveAgent prin Zapier. Folosiți-l pentru a îmbunătăți experiența clienților sau comunicarea cu clienții dacă primiți un abonament anulat sau găsiți alte utilizări pentru acesta. Reveniți la pagina Zapier în cazul în care doriți să creați o altă integrare personalizată între aceste două aplicații.

Întrebări frecvente

Ce este integrarea Stripe?

Integrarea Stripe este o platformă de procesare a plăților online. Aceasta permite companiei dvs. să efectueze și să primească plăți în siguranță. 

Cum conectați Stripe cu LiveAgent?

1. Conectați-vă la contul dvs. Zapier

2. Mergeți la Zapier - LiveAgent + Stripe

3. Alegeți Declanșator / Acțiune

4. Faceți clic pe Conectare LiveAgent + Stripe

Înapoi la integrări Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație