Software de asistență pentru industria auto

Fixați-vă centura de siguranță și treceți înaintea concurenței cu LiveAgent – cel mai bun software de asistență și de chat live.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Creați experiențe de cumpărături personalizate oferind asistență pe diferite canale, inclusiv telefon, chat live și rețele de socializare.

Răspundeți la întrebările clienților despre vehiculele dvs. în timp real, la fel ca și când ați fi prezent fizic în showroom.

Monitorizați comportamentul vizitatorilor site-ului dvs. web, începeți o conversație, oferiți asistență impecabilă, construiți încredere și securizați afacerea.

Suport personalizat pentru clienți

Fiecare client este diferit, deoarece și nevoile sale sunt diferite. Este mai bine să cunoașteți așteptările la început decât să dați informații incorecte. LiveAgent pentru dealerii auto vă oferă o mulțime de opțiuni pentru a fi în contact cu viitorii dvs. clienți fideli – fie prin chat live în timp real plasat pe site-ul dvs. web, call center încorporat sau mesaje de modă veche. Cu toate aceste opțiuni diferite puteți pune punctul pe i.

Automotive illustration
Car with two guys illustration

Răspunsuri rapide

La fel ca mașinile pe care le vindeți clienților dvs. care sunt din ce în ce mai rapide, clienții doresc să aibă răspunsuri la întrebările lor și mai rapide. E-mailurile obișnuite fac parte din istorie, la fel ca mașinile construite cu motorul cu aburi. LiveAgent pentru dealerii auto vă poate oferi răspunsuri în timp real cu câteva click-uri. Nu trebuie decât să plasați un LiveAgent pe site-ul dvs. auto. Știi ce este și mai bine? Cu proiecția în timp real, puteți vedea ce tastează clienții dvs. chiar înainte de a apăsa pe butonul Enter. Acum, nu este suficient de rapid?

Ajungeți pe locul 1 mai repede

Concurența dvs. nu doarme niciodată. Ei bine, pentru a fi sincer, competiția în general nu doarme niciodată. Treceți pe locul 1 ca și câștigător și satisfaceți-vă clientul cu un software de asistență, deoarece „Câștigătorul ia totul”. Fiți dvs. cel care o face acum. Nu vă opriți, continuați să vă deplasați cu LiveAgent pentru dealeri auto .

woman and man celebrating winning throphy-illustration

Îndrumări personale despre călătoria clienților dvs.

Clienții petrec timp și iau în considerare fiecare opțiune înainte de a decide să cumpere un vehicul nou. Accelerați succesul viitor al reprezentanței dvs. auto cu chat-ul live. Răsfățați-vă clienții cu un nou model de strategie de comunicare și informați-i că sunteți aici pentru ei 24/7.

Rezervați o demonstrație într-o zi care vă convine cel mai mult

Programați o demonstrație

Discutați cu un manager de vânzări LiveAgent

Intrați rapid în competiție și programați un apel individual cu unul dintre reprezentanții noștri de succes, pentru a vedea cum poate beneficia afacerea dvs. de LiveAgent.

Ce veți afla în timpul demonstrației

  • Cum să vă atingeți obiectivele de afaceri cu LiveAgent
  • Ce plan este potrivit pentru dvs. pe baza obiectivelor dvs. de afaceri
  • Cum funcționează LiveAgent
  • Răspunsuri la orice întrebări pe care le aveți cu privire la prețuri, servicii, integrări și caracteristici

și multe altele …

„Adresați-vă fiecărui client cu ideea de a-l ajuta să rezolve o problemă sau să atingă un obiectiv, nu să vindeți un produs sau un serviciu.” – Brian Tracy

Andrej Saxon, Director vânzări

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Nu pot greși peste 21.000 de companii

Vedeți poveștile de succes și mărturiile noastre și descoperiți impactul pozitiv al implementării software-ului de asistență asupra industriei auto

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

De ce ar trebui o companie auto să aibă software de asistență?

În industria auto, agenții trebuie să rezolve problemele clienților în mod eficient. Software-ul de asistență îi ajută să facă asta și să urmărească istoricul problemelor și modul în care au fost rezolvate. În acest fel, o companie auto își poate păstra clienții.

Related Articles to Industria auto
LiveAgent support portal

LiveAgent support portal

The LiveAgent support portal offers a wide range of features for customer support, including a ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. The portal includes resources such as technical support, video tutorials, customization options, and billing and payment information. Popular articles cover REST calls, external forwarding, API references, Facebook integration, and creating chat buttons. LiveAgent is accessible from anywhere in the cloud with SSL safety, and offers a free trial.

LiveAgent este o soluție de asistență care vă permite să vă duceți mai departe serviciul clienți. Email, chat live, rețele de socializare (Facebook, Instagram și multe altele).

Sunteți în căutarea unei alternative pentru Front?

LiveAgent este preferatul clienților în comparație cu alte servicii de asistență precum Zendesk și Freshdesk datorită prețului accesibil și a funcționalităților sale avansate, cum ar fi integrarea cu rețelele sociale, chatul live și automatizarea. Utilizatorii apreciază de asemenea echipa de asistență excelentă și posibilitatea de a trimite e-mailuri (nu tichete), de a atașa fișiere și de a organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în alte platforme de asistență.

LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

Căutați o alternativă la Zopim?

LiveAgent este o software de asistență care oferă mai multe funcționalități, cum ar fi opțiunea de autoserviciu pentru clienți, call center, chat live, tichete și multe altele. Prin urmare, economisește timp, costuri și crește fidelizarea clienților, satisfacția și rentabilitatea investiției. Pluginul de migrare facilitează transferarea rapidă a datelor esențiale către LiveAgent. Există mai multe alternative pentru Zopim, cum ar fi Qonvo, Novocall, Dashly, Gist, HelpSpot, Lucep, CallPage și LiveHelpNow.

Examinați cea mai bună comparație a centrelor de apeluri pentru 2022, în funcție de preț, caracteristici, funcționalitate și recenziile clienților de pe Capterra, G2 și multe altele!

Alternativă de centru de apeluri pentru vânzări și asistență

Din evaluările utilizatorilor de pe Capterra, am identificat cele mai bune alternative de gestionare a tichetelor, de asemenea, am comparat soluții pentru conversații directe și autoservire, inclusiv alternativele pentru birourile de asistență pentru rețele sociale. Descoperiți cele mai bune soluții de gestionare a tichetelor de pe piață.

LiveAgent este o alternativă perfectă pentru HelpSpot. Prezentați-vă la sistemul nostru incredibil de ticketing multi-canal și începeți perioada de încercare gratuită.

Căutați o alternativă la HelpSpot?

LiveAgent este recomandat ca o alternativă mai bună și cu valoare adăugată la Kayako de către diverse companii. Echipa de asistență a LiveAgent răspunde prompt și oferă soluții eficiente. LiveAgent ajută la clasificarea tichetelor și îmbunătățește comunicarea cu clienții. Această soluție a crescut satisfacția clienților și vânzările pentru anumite companii, iar timpul de răspuns a crescut cu 60%. LiveAgent este ușor de utilizat și îmbunătățește productivitatea în activitățile de ecommerce.

Căutați o alternativă la Gorgias? Căutarea a luat sfârșit! Încercați LiveAgent pentru nevoile serviciului dumneavoastră pentru clienți. Este inclusă o perioadă de încercare de 14 zile.

Căutați o alternativă la Gorgias?

LiveAgent este o soluție excelentă pentru comunicarea cu clienții, oferind asistență mai bună, rapidă și precisă, conform testimonialelor unor clienți mulțumiți. Acest instrument îmbunătățește serviciul pentru clienți și poate economisi mult timp prețios, cu agenți nelimitați și integrare telefonică. Este o alternativă rentabilă la alte soluții, cu valoare adăugată, și poate ajuta la creșterea satisfacției clienților și vânzărilor.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație