Alegerea potrivită pentru ONG-uri și programe educaționale

Complet accesibilă, flexibilă și care poate fi personalizată conform nevoilor dvs.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Suport permanent, 24/7    
  • ✓ Nu se solicită card bancar    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Generați mai multe încasări

Creați experiențe plăcute pentru clienți și veți obține mai multe venituri.

97%

Îmbunătățiți gradul de satisfacție al clienților

Impresionați-vă clienții cu rapiditatea răspunsului dvs.

16×

Creșteți valoarea clientului

Vindeți mai mult prin atragerea și menținerea loialității clienților.

Business background

Porgramul de suport pentru instituții educaționale și ONG-uri

Concentrați-vă atenția spre realizarea unui impact pozitiv al instituției dvs. asupra societății sau mediului înconjurător, cu LiveAgent, cel mai apreciat centru de suport și considerat programul numărul 1 pentru afaceri mici și mijlocii în anul 2020. Fiți mai aproape de partenerii dvs. și contribuiți împreună la schimbare.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Handle many requests at the same time with LiveAgent

Economisiți timp prin adoptarea automatizării

Programele educaționale și ONG-urile sunt dornice să construiască relații personale de durată, întrucât acesta este scopul lor. Având in vedere acestea, ar fi o idee bună să își desfășoare activitățile de ordin personal cu ajutorul LiveAgent pentru a economisi timp cu sarcinile operaționale. Concentrând într-un singur loc toate comunicațiile inclusiv canalele de social media, serviciul de live chat și formularele de contact reprezintă un aspect vital în ce privește dezvoltarea afacerii. În plus, admirăm efortul lot de a face o lume mai bună!

Redați comunicațiile cu partenerii

Nu pierdeți din vedere conversațiile avute anterior cu posibilii parteneri. Datorită inbox-ului universal și a modului avansat de căutare, găsiți exact tichetul de care aveți nevoie. Puteți începe conversația prin live chat, să o continuați în cadrul tichetului și chiar să încheiați cu un apel telefonic – toate disponibile într-un singur loc!

Person collecting multiple pieces of paper into one net
Woman responding to text while walking

Raspundeți imediat solicitărilor

Obțineți răspunsuri rapide la întrebări și treceți peste obstacolul reprezentat de limba vorbită. Puteți chiar să vizualizați în timp real ce tastează clienții, lucru ce vă va ajuta să vă pregătiți din timp răspunsul. Sunteți adesea departe de calculator sau în deplasare? Nicio problemă, LiveAgent vă oferă aplicații pentru dispozitive mobile pentru a fi la curent cu ce se întâmplă indiferent unde vă aflați. Studenții dvs. vor fi uimiți de viteza cu care acționați! Nu uitați: E=mc2!

Dețineți un serviciu clienți modern

Adoptați în cadrul instituției dvs. o gândire modernă, ușor de aplicat, orientată spre client și bine organizată în ce privește modalitățile de comunicare. Intrați în legătură cu potențialii clienți sau atrageți noi partneri și donații prin intermediul serviciului de live chat.

Right tools to increase sales

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

Oferim servicii de migrare de la cele mai populare soluții de suport.

Cum vor beneficia programele educaționale și ONG-urile de pe urma implementării soluției LiveAgent?

Creșteți gradul de satisfacție

Oferiți-le clienților posibilitatea de a vă contacta prin intermediul oricărui canal de comunicație – indiferent că este vorba de live chat, email, telefon sau rețele de socializare.

Îmbunătățiți eficiența

Automatizați sarcinile obișnuite și repetitive, astfel încât să vă focusați pe construirea unei relații de durată cu clienții.

Fiți dvs. înșivă un exemplu de urmat

Deveniți un lider în domeniul dvs. în ce privește serviciile de asistență prin îmbunătățirea gradului de satisfacție al clienților, al timpilor de răspuns și a productivității.

5 star rating

Cele mai înalte standarde de securitate

LiveAgent dispune de standarde înalte de securitate în conformitate cu cele mai noi norme. Comunicarea dvs. privată este în siguranță și codată, putând fi localizată în centre de date din Europa, SUA sau Asia în funcție de preferințe. LiveAgent respectă toate normele GDPR si adoptă cele mai noi practici în ce privește industria SaaS.

Gestionarea eficientă a resurselor

Resursele financiare și umane sunt unele din cele mai importante părți ale unei organizații non-profit. Nu irosiți timpul voluntarilor sau al participanților prin atribuirea a câtorva adrese de email de care să se ocupe sau al altor canale, ci investiți mai degrabă în dezvoltarea proiectelor astfel încât să constituie un impact la scară mare. Bazați-vă pe LiveAgent și veți vedea rapid o îmbunătățire a performanței și o creștere a succesului.

Woman ordering at the table
Person holding a pen in the hand

Suport permanent, 24/7/365

Partenerii de afaceri și clienții vor să aibă acces la informații despre proiecte, contribuții financiare sau despre impactul imediat al activităților, indiferent de timp, zi sau locație. Crearea unei simple, dar valoroase interfețe care să conțină întrebări frecvente, forum-uri și câteva categorii și articole distincte îi poate ajuta să obțină informațiile dorite în orice moment. Acest lucru duce și la economisirea timpului agenților, întrucât clienții au posiilitatea de a căuta răspunsuri la întrebările lor pe cont propriu.

Aflați de ce companiile aleg LiveAgent

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

Cea mai accesibilă soluție de help desk

Cu planul gratuit de la LiveAgent beneficiați de soluția bază de informații și nu numai. Optând pentru un plan tarifar, puteți obține și mai multe funcționalități la un preț mai mult decât accesibil.

$9 lună

Small de afaceri

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 adrese de e-mail
  • 3 formulare de contact
  • 1 cheie API
$29 lună

Medium de afaceri

  • Totul din Small, plus
  • 10 adrese de e-mail
  • 3 butoane de chat live
  • Managementul departamentelor
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 formular de contact

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
Articole legate deONG-uri educaționale

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație