Quality Unit, compania din spatele produselor software LiveAgent, a construit întotdeauna produse cu stabilitate și securitate. De la începutul călătoriei noastre în 2004, am crescut la zeci de mii de clienți mulțumiți, care au cerințe interne diferite pentru furnizorii lor de soluții.
Sistemele noastre sunt destul de complexe, prin urmare nu ne putem baza
pe 1 sau 2 centre de date pentru a susține LiveAgent. În prezent, avem mai multe centre de date în întreaga lume. Instalăm conturile clienților noștri pe cel mai bun punct de server posibil
în funcție de locația lor și ținând cont de legislația lor națională.

Lista centrelor de date actuale din întreaga lume:
- Newark, New Jersey, SUA
- Dallas, Texas, SUA
- Londra, Anglia
- Frankfurt, Germania
- Bratislava, Slovacia
- Singapore, Singapore
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Caracteristicile oferite de sistemul de ticketing LiveAgent includ rapoarte de etichete, gamificare în serviciul clienți și niveluri pentru agenți. LivAgent permite crearea de portaluri pentru clienți, atașarea de fișiere la articolele din baza de cunoștințe și încurajarea feedback-ului și sugestiilor. De asemenea, oferă aplicații mobile pentru Android și iOS, opțiunea de blocare a unor adrese IP și măsuri de securitate conforme cu GDPR. Cu LiveAgent, se pot realiza integrări cu diverse alte aplicații și instrumente, precum Slack, WordPress, SquareSpace și Zapier, și se poate gestiona facturarea.
Este esențial să ai o bună gestionare a clienților pentru o afacere mică. LiveAgent reprezintă o alternativă populară la Jira, având un raport calitate-preț excelent, asistență excelentă și ușurință de utilizare, precum și caracteristici mobile și integrări utile. Învățarea și utilizarea software-ului pot fi efectuate prin portalul lor de asistență. Există și alte opțiuni populare de software pentru serviciul clienților, cum ar fi sistemele de telecomunicații VoIP și software-ul pentru gestionarea e-mailurilor.
Using LiveAgent can improve customer service, save time, and increase satisfaction and sales. Email recommendation templates can be easily implemented for e-commerce marketing. Personalizing content is crucial for better customer engagement and purchases. Using tags with LiveAgent can help with organization and reports. LiveAgent is a great alternative to Gorgias for better and more efficient customer communication. Overall, e-commerce recommendation marketing and personalization with LiveAgent can lead to more satisfied customers and increased sales.