Bigcommerce integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Pentru a vă activa integrarea BigCommerce conectați-vă la contul dvs. LiveAgent.
- Click pe configurare
- Click pe sistem
- Click plugin-uri
- Găsiți Bigcommerce
- Click pe glisor pentru a activa plugin-ul.
Cum să adăugați un buton de chat live pe site-ul dvs. Bigcommerce
- Primul pas este să creați și să personalizați un nou buton de chat în panoul dvs. LiveAgent (Nu aveți un cont LiveAgent? Înscrieți-vă aici). Copiați codul HTML (Ctrl + C) în clipboard.
- În panoul de administrare Bigcommerce, navigați la Vitrină> Scripturi de subsol și lipiți (Ctrl + V) codul HTML oriunde într-un spațiu gol al editorului de subsol. Dacă există deja un script existent în subsol, lipiți codul HTML sub scriptul existent folosind o linie goală ca separator.
- Accesați pagina web a magazinului, reîmprospătați-o și butonul de chat este gata.
Ce este Bigcommerce?
Soluția software #1 de comerț electronic care vă oferă tot ce aveți nevoie pentru a vinde online. Accesați site-ul BigCommerce încercați-l gratuit și vedeți cum i-au ajutat pe mii să vândă mai multe .
Cum îl puteți folosi?
Începeți să oferiți asistență pentru clienți extraordinară prin plasarea unui buton de chat live în magazinul dvs. Bigcommerce.
Frequently Asked Questions
Ce este platforma BigCommerce?
BigCommerce este o platformă în care puteți crea fără efort un magazin online funcțional. Bigcommerce oferă o varietate de funcții care ajută la gestionarea ușoară a magazinelor de comerț electronic chiar și pentru începători.
Cum puteți integra un site BigCommerce cu LiveAgent?
1. Conectați-vă la contul dvs. LiveAgent 2. Navigați la Configurare -> Sistem -> Plugin-uri 3. Activați Bigcommerce 4. Creați/Personalizați un buton de chat live pe baza preferințelor dvs. 5. Copiați codul HTML 6. Inserați codul pe site-ul dvs. Bigcommerce
Migrați de la Freshcaller la LiveAgent?
LiveAgent oferă servicii de asistență excelentă pentru clienți, inclusiv asistență 24/7, soluții de ultimă generație și peste 175 de funcții și 40 de integrări. Este recenzat și evaluat bine în 2020, potrivindu-se tuturor tipurilor de întreprinderi. Aflați mai multe acum!
Învățați cu webinariile LiveAgent
În acest webinar, se explică elementele de bază ale tabloului de bord LiveAgent, încurajând utilizatorii să înceapă cu cele mai importante caracteristici și setări. Comunicarea simplificată prin tichete este cheia acestei platforme și poate ajuta la creșterea productivității. LiveAgent permite contactul direct cu clienții prin software-ul de chat live sau invitații de chat proactive, iar Multi KB permite separarea cunoștințelor în funcție de limbă, produs sau marcă.