Partener
Pentru a vă activa integrarea BigCommerce conectați-vă la contul dvs. LiveAgent.
- Click pe configurare
- Click pe sistem
- Click plugin-uri

- Găsiți Bigcommerce

- Click pe glisor pentru a activa plugin-ul.
Cum să adăugați un buton de chat live pe site-ul dvs. Bigcommerce
- Primul pas este să creați și să personalizați un nou buton de chat în panoul dvs. LiveAgent (Nu aveți un cont LiveAgent? Înscrieți-vă aici). Copiați codul HTML (Ctrl + C) în clipboard.

- În panoul de administrare Bigcommerce, navigați la Vitrină> Scripturi de subsol și lipiți (Ctrl + V) codul HTML oriunde într-un spațiu gol al editorului de subsol. Dacă există deja un script existent în subsol, lipiți codul HTML sub scriptul existent folosind o linie goală ca separator.

- Accesați pagina web a magazinului, reîmprospătați-o și butonul de chat este gata.

Ce este Bigcommerce?
Soluția software #1 de comerț electronic care vă oferă tot ce aveți nevoie pentru a vinde online. Accesați site-ul BigCommerce încercați-l gratuit și vedeți cum i-au ajutat pe mii să vândă mai multe .
Cum îl puteți folosi?
Începeți să oferiți asistență pentru clienți extraordinară prin plasarea unui buton de chat live în magazinul dvs. Bigcommerce.
Frequently asked questions
Ce este platforma BigCommerce?
BigCommerce este o platformă în care puteți crea fără efort un magazin online funcțional. Bigcommerce oferă o varietate de funcții care ajută la gestionarea ușoară a magazinelor de comerț electronic chiar și pentru începători.
Cum puteți integra un site BigCommerce cu LiveAgent?
1. Conectați-vă la contul dvs. LiveAgent
2. Navigați la Configurare -> Sistem -> Plugin-uri
3. Activați Bigcommerce
4. Creați/Personalizați un buton de chat live pe baza preferințelor dvs.
5. Copiați codul HTML
6. Inserați codul pe site-ul dvs. Bigcommerce
Galerie de butoane de conversații
LiveAgent oferă animații butonului de conversații și o perioadă de încercare gratuită pentru personalizarea butonului de conversații pe site-ul dvs. și pentru conversații directe, migrare și autoservire. LiveAgent este o alternativă bună pentru Chaport, cu un widget de chat live rapid și instrumente și integrări suplimentare. Înregistrarea necesită doar adresa de e-mail și acceptarea termenilor și condițiilor și politicii de confidențialitate.
Integrarea GoDaddy pentru LiveAgent ajută instituțiile și companiile mari să își sporească fluxul de lucru prin plasarea unui buton de chat live pe site-urile web. Filtrele de spam sunt importante pentru a proteja împotriva phishing-ului, virușilor și escrocheriilor, iar LiveAgent este un program care colaborează cu serverele de poștă electronică pentru a marca mesajele ca fiind nesolicitate. Dovecot este un server de e-mail cu capabilități de auto-reparare, administrare ușoară și opțiuni de migrare pentru întreprinderi.
Advanced contact / chat widgets integration
The article covers various topics related to LiveAgent Web Contact Cards, such as integration methods, prefilling customer information, and automatically enabling/disabling chat buttons during business hours. Additionally, it provides guidance on how to integrate the LiveAgent chat button into an Angular application and create a custom button with a hideable section. Overall, the article offers useful information for those looking to optimize their website for customer communication and marketing purposes.
Software de asistență pentru industria de găzduire web
Subdomeniul LiveAgent poate fi personalizat cu numele companiei sau al echipei. Pentru a primi actualizări și oferte promoționale, utilizatorii pot crea un cont gratuit prin intermediul unei mașini. LiveAgent oferă un portal complet de auto-asistență, criptare HTTPS și alte măsuri de securitate, astfel încât clienții să poată proteja datele importante. Platforma ajută, de asemenea, la reducerea numărului de tichete de asistență, permițând creșterea veniturilor și a valorii clienților.