CoreCommerce integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Pentru a plasa butonul de chat live pe site-ul dvs. CoreCommerce, urmați ghidul de integrare pas cu pas de mai jos sau pur și simplu urmăriți videoclipul furnizat.
- Primul pas este să creați și să personalizați un nou buton de chat din panoul dvs. LiveAgent. Copiați codul HTML (Ctrl + C) în clipboard.
- Accesați managerul magazinului dvs. CoreCommerce și alegeți Design> Opțiuni avansate> Editați HTML/CSS> footer.html> lipiți codul butonului de chat (Ctrl + V) chiar deasupra liniei
- Accesați pagina web a magazinului, reîmprospătați-o și butonul de chat este gata.
De ce CoreCommerce ?
Creați-vă magazinul de comerț electronic cu coșul nostru de cumpărături multifuncțional găzduit! Fără taxe de tranzacționare, configurare simplă și acces la sute de funcții, indiferent de planul pe care îl alegeți. Accesați site-ul CoreCommerce pentru mai multe informații.
Cum îl puteți folosi?
Integrarea CoreCommerce LiveAgent vă permite să plasați un buton de chat live în magazinul dvs. CoreCommerce.
Frequently Asked Questions
Ce este CoreCommerce?
CoreCommerce este o platformă SaaS de comerț electronic din 2001, oferind asistență/servicii personalizabile și personalizate.
Cum puteți integra CoreCommerce cu LiveAgent?
1. Creați un buton de chat live și copiați codul HTML din LiveAgent 2. Navigați la managerul dvs. de comerț electronic Corecommerce 3. Click pe Design - Opțiuni avansate - Editare HTML - Lipire - Publicare
LiveAgent oferă software pentru serviciul clienților, gestionarea proiectelor și facturării. Cu caracteristici, integrări și asistență excelentă, este o alternativă populară. Utilizarea lor poate fi învățată și efectuată prin portalul de asistență. Mai mult, oferă și demo-uri gratuite, integrare cu alte programe și migrație a datelor.
LiveAgent oferă soluții complete pentru suportul clienților prin telefonie VoIP și gestionarea reclamațiilor. Este potrivit pentru afaceri mici, oferind demo-uri și perioade de încercare gratuite. Integrarea cu BigCommerce permite o experiență mai bună a clienților, oferind asistență în peste 40 de limbi și posibilitatea de a integra un buton de chat live pe site-ul dvs. BigCommerce.