Partener
Pentru a plasa butonul de chat live pe site-ul dvs. CoreCommerce, urmați ghidul de integrare pas cu pas de mai jos sau pur și simplu urmăriți videoclipul furnizat.
- Primul pas este să creați și să personalizați un nou buton de chat din panoul dvs. LiveAgent. Copiați codul HTML (Ctrl + C) în clipboard.

- Accesați managerul magazinului dvs. CoreCommerce și alegeți Design> Opțiuni avansate> Editați HTML/CSS> footer.html> lipiți codul butonului de chat (Ctrl + V) chiar deasupra liniei

- Accesați pagina web a magazinului, reîmprospătați-o și butonul de chat este gata.

De ce CoreCommerce ?
Creați-vă magazinul de comerț electronic cu coșul nostru de cumpărături multifuncțional găzduit! Fără taxe de tranzacționare, configurare simplă și acces la sute de funcții, indiferent de planul pe care îl alegeți. Accesați site-ul CoreCommerce pentru mai multe informații.
Cum îl puteți folosi?
Integrarea CoreCommerce LiveAgent vă permite să plasați un buton de chat live în magazinul dvs. CoreCommerce.
Frequently Asked Questions
Ce este CoreCommerce?
CoreCommerce este o platformă SaaS de comerț electronic din 2001, oferind asistență/servicii personalizabile și personalizate.
Cum puteți integra CoreCommerce cu LiveAgent?
1. Creați un buton de chat live și copiați codul HTML din LiveAgent 2. Navigați la managerul dvs. de comerț electronic Corecommerce 3. Click pe Design - Opțiuni avansate - Editare HTML - Lipire - Publicare
Galerie de butoane de conversații
Agentii ghidati de liniile directoare si regulile etichetei chat-ului pot oferi servicii excelente fara experienta de codificare. LiveAgent ofera sabloane personalizabile de raspuns.
LiveAgent oferă chat live pentru comerț electronic și servicii, facilitând comunicarea cu clienții și creșterea satisfacției lor. Camerele de conversații web sunt locuri pe internet unde utilizatorii cu un subiect comun pot comunica și pot fi încorporate în pagini de internet. Există mai multe metode de a crea o cameră de conversații web, de la instrumente special pregătite la definirea obiectivelor și utilizarea instrumentelor pregătite.
Software-ul de centru de apeluri de ieșire este utilizat pentru apeluri de vânzări și poate fi un instrument eficient pentru servicii pentru clienți. Pentru alegerea unui software, trebuie evaluat dacă aveți nevoie de instrumente de call center primite sau pentru apeluri de ieșire și puteți alege soluții combinate ale centrului de apeluri.