Partener
Pentru a plasa butonul de chat live pe site-ul dvs. CoreCommerce, urmați ghidul de integrare pas cu pas de mai jos sau pur și simplu urmăriți videoclipul furnizat.
- Primul pas este să creați și să personalizați un nou buton de chat din panoul dvs. LiveAgent. Copiați codul HTML (Ctrl + C) în clipboard.

- Accesați managerul magazinului dvs. CoreCommerce și alegeți Design> Opțiuni avansate> Editați HTML/CSS> footer.html> lipiți codul butonului de chat (Ctrl + V) chiar deasupra liniei

- Accesați pagina web a magazinului, reîmprospătați-o și butonul de chat este gata.

De ce CoreCommerce ?
Creați-vă magazinul de comerț electronic cu coșul nostru de cumpărături multifuncțional găzduit! Fără taxe de tranzacționare, configurare simplă și acces la sute de funcții, indiferent de planul pe care îl alegeți. Accesați site-ul CoreCommerce pentru mai multe informații.
Cum îl puteți folosi?
Integrarea CoreCommerce LiveAgent vă permite să plasați un buton de chat live în magazinul dvs. CoreCommerce.
Frequently asked questions
Ce este CoreCommerce?
CoreCommerce este o platformă SaaS de comerț electronic din 2001, oferind asistență/servicii personalizabile și personalizate.
Cum puteți integra CoreCommerce cu LiveAgent?
1. Creați un buton de chat live și copiați codul HTML din LiveAgent
2. Navigați la managerul dvs. de comerț electronic Corecommerce
3. Click pe Design - Opțiuni avansate - Editare HTML - Lipire - Publicare
Galerie de butoane de conversații
LiveAgent oferă animații butonului de conversații și o perioadă de încercare gratuită pentru personalizarea butonului de conversații pe site-ul dvs. și pentru conversații directe, migrare și autoservire. LiveAgent este o alternativă bună pentru Chaport, cu un widget de chat live rapid și instrumente și integrări suplimentare. Înregistrarea necesită doar adresa de e-mail și acceptarea termenilor și condițiilor și politicii de confidențialitate.
Advanced contact / chat widgets integration
The article covers various topics related to LiveAgent Web Contact Cards, such as integration methods, prefilling customer information, and automatically enabling/disabling chat buttons during business hours. Additionally, it provides guidance on how to integrate the LiveAgent chat button into an Angular application and create a custom button with a hideable section. Overall, the article offers useful information for those looking to optimize their website for customer communication and marketing purposes.
LiveAgent oferă un software de gestionare a serviciilor clienților, inclusiv sistem de telefonie VoIP, software de autoservire și de gestionare a reclamațiilor. Compania oferă, de asemenea, seminarii web, șabloane și un glosar pentru utilizatorii care au nevoie de asistență. LiveAgent are, de asemenea, un program de afiliere și parteneriate cu alte companii, iar clienții pot încerca demo-ul gratuit.
LiveAgent este un software de servicii pentru clienti, care ofera un suport eficient si o comunicare rapida cu potentialii clienti. Acest instrument vine cu o varietate de caracteristici pentru optimizearea activitatii, unelte de colaborare, precum si preturi accesibile pentru beneficiile sale. Compania ofera, de asemenea, programe de parteneriat si de afiliere cu partenerii lor.