Partener
Pentru a plasa un buton de chat live LiveAgent în magazinul dvs. CS-Cart, urmați ghidul de integrare de mai jos sau urmăriți videoclipul furnizat.
- Primul pas este să creați și să personalizați un nou buton de chat în panoul dvs. LiveAgent (Nu aveți un cont LiveAgent? Înscrieți-vă aici). Copiați codul HTML (Ctrl + C) în clipboard.

- Accesați panoul de administrare CS-Cart și alegeți Meniu Rapid > Design > Blocuri > Derulați la GRID 16 > Blocul ‘Serviciul clienți’ > Click pe Opțiuni de Blocuri > alegeți fila Conținut > Lipiți (Ctrl +V) codul HTML sub linia ” > Salvare
- Notă: Nu este necesar să utilizați blocul „Serviciul clienți”. Vă puteți crea propriile blocuri și le puteți utiliza și pe acestea.

- Accesați pagina web a magazinului, reîmprospătați-o și butonul de chat este gata.

Ce este CS-Cart?
CS-Cart este cea mai bună soluție de coș de cumpărături pentru construirea unui site web de comerț electronic de orice dimensiune: de la un mic magazin web la un centru comercial virtual. O vitrină gata, asistență pentru numeroase opțiuni de plată și expediere, control complet al inventarului, produse nelimitate, instrumente promoționale și alte caracteristici ale software-ului de comerț electronic imediat.
Cum îl puteți folosi?
Integrarea CS-Cart cu LiveAgent vă permite să plasați un buton de chat live în magazinul dvs. CS-Cart.
Frequently Asked Questions
Care sunt avantajele integrării CS-cart?
Cum puteți integra CS-cart cu LiveAgent?
Urmați acest ghid rapid pentru o integrare ușoară: 1. Conectați-vă la contul dvs. LiveAgent 2. Creați / Personalizați un buton de chat live 3. Copiați codul HTML 4. Lipiți codul în CS-cart
Chat live pentru comerț electronic și servicii
Chat-ul live în comerțul electronic este esențial pentru a oferi asistență instantanee și a crește ratele de conversie. Este mai eficient și mai ieftin decât telefonul și emailul, și poate fi utilizat și în scopuri de marketing. Prin chat-ul live, agenții pot oferi recomandări personalizate și pot colecta date pentru îmbunătățirea experienței clientului. Implementarea unui formular pre-chat poate ajuta la construirea listei de clienți și la oferirea unor experiențe mai directe și plăcute.
Software de asistență pentru industria de găzduire web
LiveAgent este o soluție populară pentru suportul clienților, oferind soluții adaptate și demo-uri gratuite, precum și asistență pe rețelele sociale.
Aveți nevoie să vă îmbunătățiți reputația de marketing?
Răspundeți la mențiunile sociale pozitive și negative și simplificați interacțiunile clienților cu un software de birou de asistență pentru a vă îmbunătăți imaginea de marketing.
Chat live pentru întreprinderi de afaceri
Sistemul hibrid de tichete și invitațiile de chat proactivă sunt caractristici esențiale pentru creșterea afacerilor și mai personală pentru clienți. Agenții sunt ghidați de liniile directoare și regulile etichetei chat-ului, pentru a oferi servicii excelente. Integrarea chat-ului live pe site nu necesită experiență de codificare.