Partener
Începeți să oferiți asistență excelentă pentru clienți, plasând un buton de chat live în magazinul dvs. X-Cart. Pentru a începe cu integrarea dvs. accesați acest link sau urmați pașii de mai jos.
- Deschideți „Extensii-> Marketplace” în zona de administrare a magazinului dvs.
- Găsiți modulul LiveAgent după nume sau etichetă.
- Bifați caseta de selectare „Instalare” de lângă numele modulului și apăsați butonul „Instalare module”.
- Deschideți secțiunea Module, bifați caseta „Activat” și dați click pe Setări din modulul de configurare al biroului de asistență LiveAgent.

- Copiați și lipiți codul HTML de integrare a butonului de chat live din LiveAgent în caseta goală de pe acest ecran. Dacă doriți să aveți preumplut un nume de client și un e-mail, bifați automat caseta corespunzătoare. La final, dați click pe butonul Trimiteți.

Ce este X-Cart?
X-Cart este o platformă comercială de coș de cumpărături open source distribuită prin soluția SaaS sau prin pachetul de descărcare.
Cum îl puteți folosi?
Integrarea X-Cart LiveAgent vă permite să plasați un buton de chat live în magazinele dvs. X-Cart.
Frequently Asked Questions
Ce este X-cart?
X-cart este o platformă care vă ajută să proiectați și să construiți un magazin de comerț electronic.
De ce ar trebui să integrați X-cart cu LiveAgent?
Dacă doriți să creșteți vânzările, vă recomandăm cu siguranță să integrați un buton de chat live de la LiveAgent. Permite serviciului dvs. pentru clienți să răspundă la întrebările clienților în timp real, prevenind astfel pierderea potențialilor clienți.
Chat live pentru comerț electronic și servicii
Chat-ul live în comerțul electronic este esențial pentru a oferi asistență instantanee și a crește ratele de conversie. Este mai eficient și mai ieftin decât telefonul și emailul, și poate fi utilizat și în scopuri de marketing. Prin chat-ul live, agenții pot oferi recomandări personalizate și pot colecta date pentru îmbunătățirea experienței clientului. Implementarea unui formular pre-chat poate ajuta la construirea listei de clienți și la oferirea unor experiențe mai directe și plăcute.
Sunteți în căutarea unei alternative la Verloop?
LiveAgent, o alternativă la Zopim și LeadDesk, oferă soluții personalizate de asistență clienți cu caracteristici mobile și integrări utile.
Chat live pentru întreprinderi de afaceri
Sistemul hibrid de tichete și invitațiile de chat proactivă sunt caractristici esențiale pentru creșterea afacerilor și mai personală pentru clienți. Agenții sunt ghidați de liniile directoare și regulile etichetei chat-ului, pentru a oferi servicii excelente. Integrarea chat-ului live pe site nu necesită experiență de codificare.