Dacă ați decis să începeți să vă vindeți produsele sau serviciile online și ați decis să vă creați propriul magazin web, LiveAgent se potrivește foarte bine cu toate lucrurile legate de comerț elecronic.
Fiecare magazin bun de pe internet ar trebui să ofere clienților săi asistență. Clienții ar putea întreba despre problemele legate de bunurile sau serviciile lor, dar, mai important, despre aspectele pozitive și negative ale unui produs. Acesta este momentul în care interveniți și îi puteți convinge să vă cumpere produsele.
LiveAgent vă poate ajuta să duceți site-ul dvs. de comerț electronic la nivelul următor. Transformați vizitatorii site-ului în clienți plătitori, oferiți-le sfaturi și ajutați-i să decidă despre cumpărarea produselor dvs. direct din panoul de bord.
Chat-ul live este unul dintre cele mai rapide moduri în care clienții dvs. vă pot contacta direct de pe site-ul dvs. web. Printre motivele pentru care LiveAgent este o soluție excelentă pentru site-ul dvs. de comerț electronic se numără widget-ul de chat live puternic și rapid. Este cel mai rapid de pe piață și vă poate aduce mai mulți clienți plătitori.
Don’t have a CMS?
No problem! LiveAgent offers a powerful knowledge base that’s equipped with a WYSIWYG editor. Try it today for free. No credit card required.
LiveAgent este un software pentru experiența clienților, cu caracteristici precum sistemul de tichete de asistență, software-ul de centru de apeluri de intrare, software-ul de autoservire și raportare și analiză pentru urmărirea succesului. Aceste instrumente pot îmbunătăți satisfacția clienților și reduce costurile de asistență. LiveAgent poate fi personalizat și instalat, iar utilizatorii primesc datele de autentificare prin e-mail după finalizarea instalării. Pagina de internet utilizează module cookie. Utilizatorii pot programa un apel pentru a vedea cum LiveAgent poate fi avantajos pentru afacerile lor.
Listă de verificare privind asigurarea calității call center-ului
Folosiți această listă de verificare privind asigurarea calității call center-ului pentru a vă asigura că agenții dvs. sunt capabili să gestioneze fiecare apel - fără excepție.