Funcția de apeluri interne vă oferă posibilitatea de a comuta chat-ul intern pentru un mod mult mai convenabil de comunicare cu colegii dvs., și anume chat-ul vocal. O funcție integrată direct în LiveAgent cu restul call center-ului vă permite să rezolvați rapid orice problemă cu care vă puteți confrunta sau să obțineți răspunsul corect într-un timp foarte scurt. Crearea unui apel intern este o sarcină foarte ușoară.
Pur și simplu dați click pe butonul plus din colțul de sus și selectați „Apel intern nou” din lista de opțiuni.

Aceasta va deschide o nouă parte a LiveAgent, unde puteți selecta persoana cu care doriți să vorbiți. Dacă dați click pe butonul de apel, se va deschide imediat un nou tichet cu propriul ID și o interfață similară cu restul LiveAgent.
Similar cu chat-ul intern, aveți ocazia să inserați o notiță care să conțină ID-ul tichetului (pe care poate fi dat click și vă va direcționa către acel tichet).
În cazul în care aveți nevoie de ajutor pentru un anumit tichet sau pentru cererea clientului, puteți iniția și apelul intern direct din interfața acelui tichet. Dacă dați click pe cele 3 puncte vă va afișa lista opțiunilor disponibile, iar apelul intern face parte din ele. Procesul de inițiere a unui apel este același ca și cu metoda anterioară. Selectați colegul preferat și apăsați butonul de apelare.
Feeling stuck? Hit up a colleague
LiveAgent enables you to call your online colleagues for free, without the need for any third-party software. Try it today. No credit card required.
LiveAgent este un software popular pentru serviciul clienților, care include sisteme de telefonie VoIP, software pentru centre de apeluri primite, gestionarea reclamațiilor, portalul clienților și gestionarea e-mailurilor. Compania oferă contacte de vânzări și posibilitatea de a vă programa o demonstrație. LiveAgent deține drepturi de autor și respectă termenii și condițiile, politica de securitate și politica de confidențialitate GDPR. Momentan, utilizatorilor li se construiește un cont și un tablou de bord pentru LiveAgent. Datele de autentificare vor fi trimise prin e-mail după finalizarea instalării.
Raport de referință privind serviciul clienți
Un serviciu bun pentru clienți și experiențele memorabile sunt cele mai importante factori pentru păstrarea clienților în această piață hipersaturată. Abordarea centrată pe client poate include măsurarea indicatorilor serviciilor pentru clienți, instruirea agenților și implementarea tehnologiilor noi cum ar fi sistemele de gestionare a serviciilor pentru clienți și a relațiilor cu clienții. O echipă bine informată și organizată poate avea un impact semnificativ asupra reputației unei afaceri, fidelității clienților și fluxului de venituri.