Vedeți statisticile personale, cum ar fi cât timp ați fost online, la câte mesaje ați răspuns și o mulțime de alte date utile. Comparați-vă cu alții în ceea ce privește asistența pentru clienți.

Vedeți cine vă depășește și la ce indicator și care este cel mai bine clasat Agent conectat astăzi. Recompensați-vă agenții pe baza acestor statistici, stabiliți obiective interne și vedeți cine are performanțe corespunzătoare.
Afișați statisticile pentru (opțiuni):
- Astăzi
- Ieri
- Săptămâna aceasta (luni-duminică)
- Săptămâna trecută (luni-duminică)
- Ultimele 7 zile
- Ultimele 30 de zile
- Ultimele 90 de zile
- Luna aceasta
- Luna trecută
- Anul acesta
- Anul trecut
- Orice moment
Have a worldwide customer base?
Set up your chat, contact, or feedback widgets in over 30 different languages. Try it today for free. No credit card required.
Clasament pentru (opțiuni):
- Niveluri
- Insigne
- Timp de lucru
- Vânzări
- Răspunsuri
- Apeluri
- Mesaje chat
- Chat-uri
- Neclasat
- Recompense
- Recenzii negative
Exemple de clasament
LiveAgent este o unealtă CRM integrabilă, care poate ajuta la gestionarea relațiilor cu clienții și la stocarea informațiilor detaliate. Programul CRM este conceput pentru monitorizarea prospectelor și a contractelor, oferind funcționalități esențiale precum managementul contactelor și documentelor. Integrarea CRM poate fi făcută cu LiveAgent, iar cele mai bune practici includ alegerea programului potrivit, instruirea angajaților și automatizarea proceselor.
The importance of customer-centric business strategies is highlighted, emphasizing the need for effective communication and technical abilities of customer representatives. Customer service software can aid in managing inquiries and providing organized ticketing. Promoting customer feedback and loyalty programs can increase sales and satisfaction. Maintaining strong customer relationships involves effective communication and automation of internal and external processes. The example of Amazon's customer service is provided as a model of efficiency and ease of returns. Efficient customer support can be facilitated through social media platforms and customer service software such as LiveAgent. Building strong relationships and utilizing various tools such as social media communicators and responsive mobile applications are key to good customer service.
Serviciu clienți – Încorporarea utilizatorilor
Textul prezintă diverse repere și sfaturi pentru un serviciu eficient al clienților, inclusiv o listă de verificare și șabloane pentru help desk. Investițiile în software pentru call center pot crește retenția clienților și profiturile unei afaceri. Statisticile arată importanța construirii de relații bune cu clienții, pentru că aceștia cumpără mai frecvent și cheltuiesc mai mult. Retenția clienților poate crește profiturile cu până la 95% pe termen lung.
O soluție de asistență pentru diferite industrii
Textul se concentrează pe modul în care se poate îmbunătăți campania de marketing, cum să interacționați cu clienții și să transformați traficul web în venituri crescute, precum și instrumente și tehnologii pentru a oferi asistență personalizată pentru clienți. Software-ul ca serviciu și utilizarea etichetelor sunt prezentate ca modalități de a spori loialitatea clienților și de a identifica probleme recurente.