Aquasprouts
  • Scenarii de caz de utilizare
  • Aquasprouts

AquaSprouts

AquaSprouts există pentru a crea inovație și bucurie, pentru ca acvaponia să fie accesibilă tuturor. Credem că acvaponia poate constitui temelia unor sisteme viitoare de hrană, care să fie capabile să reducă risipa și să permită oamenilor de oriunde să producă mâncare sănătoasă pentru ei și pentru comunitatea din care fac parte. Știm că educația și participarea interactivă sunt cheia succesului în ce privește o nouă tehnologie. AquaSprouts funcționează din noiembrie 2015 și are o echipă de suport formată din 5 agenți are lucrează cu normă întreagă pentru a oferi sfaturi utile clienților din peste 10 țări.

Satisfacția clienților de 96.5% este impresionantă. Acest procent iese și mai mult în evidență dacă ținem cont de faptul că membrii echipe de suport clienți tratează peste 500 de solicitări complexe absolut în fiecare lună.În ce privește canalele pentru oferirea suportului, clasica metodă a email-ului este cea pe care compania “verde” se bazează în majoritatea cazurilor. 

Cu toate acestea, ei nu ignoră beneficiile comunicării în timp real prin intermediul instrumentului de live chat. Agenții oferă suport în cadrul a peste 100 de sesiuni de chat, în plus față de suportul oferit prin intermediul serviciului excepțional de email. LiveAgent nu este singurul program de suport pe care AquaSprouts l-a utilizat. Înainte de migrarea la platforma noastră, compania utiliza serviciile liderului de piață din acest moment, ZenDesk. Acest lucru face ca decizia lor de a implementa serviciile LiveAgent să fie și mai interesantă.

Suntem foarte mândri atunci când companiile care activează în domeniul energiei sustenabile aleg să utilizeze soluțiile noastre. Susținerea planetei Pământ și în mod consecvent a întregii rase umane reprezintă un scop nobil care ar trebui continuat fără compromisuri sau regrete.

De cele mai multe ori, lucrurile mici sunt cele care contează. Clientul nostru AquaSprouts arată lumii că un lucru atât de simplu precum îngrijirea acvariului și a peștilor joacă un rol important în această lume. Fie că este vorba de locuință, de birou sau de o sală de cursuri, AquaSprouts vă arată o perpectivă unică asupra îngrijirii unui acvariu.

“Ne clădim succesul prin oferirea unei experiențe vaste. Ne dăm toată silința pentru a ne mulțumi clienții. Acest lucru nu poate fi realizat fără ajutorul unui program strălucit de suport clienți precum îndrăgitul nostru LiveAgent.”

Ce s-a schimbat după implementarea LiveAgent?

Ei bine, cine este mai în măsură să răspundă la această întrebare decât însuși directorul departamentului de suport clienți al AquaSprout?…”Totul se află într-un singur loc! Înainte, fie trebuia să utilizăm mai multe aplicații, fie să plătim pentru integrarea mai multor soluții. Cu LiveAgent putem oferi cel mai bun serviciu de asistență clienți fără a fi necesară alocarea unei sume uriașe sau renunțarea la instrumente esențiale de lucru.”

“Dorim să creăm conturi LiveAgent tuturor membrilor echipei de vânzări dar și altor agenți, deoarece adăugarea unor noi utilizatori este accesibilă la preț. Echipa utilizează de asemenea tichete interne pentru a comunica mai bine cu membrii echipei care lucrează de la distanță.”

 

Și ce funcții utilizează cel mai frecvent?

Sunt multe funcții ale LiveAgent pe care nu ai cum să nu le îndrăgești, dar iată câteva dintre cele mai utilizate:

  • Un număr nelimitat de email-uri ce pot fi tratate
  • O bază CSS de cunoștințe complet personalizată
  • Live chat + casete/butoane de chat personalizate
  • Chat video/voce direct de pe website
  • Forumuri pentru utilizatori – Gestionarea rețelelor de socializare
  • Echipa lor de suport este remarcabilă

“Putem gestiona cu ușurință toate canalele de comunicație dintr-un singur ecran. Suntem acolo unde sunt și clienții noștri! a precizat Jack Ikard.”

Conform celor spuse de directorul departamentului de suport clienți, LiveAgent a devenit un instrument de care nu te poți lipsi. “Nu puteam găsi un program de suport mai bun, cu ATÂT DE MULTE funcții incluse la un cost mai mult decât avantajos.”

Cum rămâne cu acomodarea? Cât de greu a fost să se obișnuiască agenții cu LiveAgent?

“Ușor! Nu a fost nevoie de acomodare, totul este poziționat într-un mod foarte logic”

Si nu în ultimul rând: De ce ați început să utilizați LiveAgent?

“Deoarece planul gratuit pe un an adresat firmelor start-up de la Zendesk a luat sfârșit, și eram hotărâți să găsim un program care să ne ofere cât mai multe la un preț accesibil. LiveAgent a întrunit cu succes toate condițiile noastre.”

Un buget practic și bine alocat este ceea ce căutăm. Ca să concluzionăm, vă dăm o temă de gândire. Cu toată puterea pe care o dețin mărcile cele mai cunoscute care activează în domeniul asistenței clienților, adoptând o alternativă ar putea fi cel mai bun lucru pe care îl faceți.

Asta nu înseamnă că alegeți un produs mai puțin calitativ. De fapt este chiar opusul – cea mai bună alegere a dvs. ar putea foarte bine să fie comoara ascunsă pe care o găsiți când dați click pe al treilea link dintr-o listă din Google Search, și nu pe primul.

Jack Ikard – Director al departamentului de suport clienți @AquaSprouts

Verificați restul poveștilor

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x