Ce este evaluarea satisfacției clienților?
Clienții pot oferi feedback după ce tichetul lor a fost rezolvat. Acest lucru se face printr-un chestionar simplu cu 2 opțiuni: evaluare bună sau rea. De asemenea, clienții pot lăsa un comentariu dacă doresc să își exprime opinia. Evaluarea satisfacției clienților este o modalitate excelentă de a vedea eficiența agenților dvs.
Evaluările pot fi furnizate numai de clienți și nu de agenți, chiar dacă ei au solicitat tichetul.
Frequently asked questions
Ce este evaluarea satisfacției clienților?
Evaluarea satisfacției clienților este o măsură care ne arată cât de mulțumit este clientul de serviciul nostru de asistență pentru clienți. Aceștia pot oferi răspunsuri după ce raportul lor este rezolvat de un agent. Acest lucru se face de obicei prin intermediul unui chestionar simplu în care se poate indica dacă evaluarea este bună sau rea.
Cum se calculează evaluarea satisfacției clienților?
Evaluarea satisfacției clienților poate fi calculată, de exemplu, prin intermediul unui chestionar simplu care va fi pus la dispoziția clientului după rezolvarea cererii sale. Clientul acordă un rating pozitiv sau negativ, iar pe scara de rating de la clienți putem evalua dacă clienții sunt mulțumiți de serviciu.
Cum se îmbunătățește evaluarea satisfacției clienților?
Pentru a crește gradul de satisfacție a clienților, trebuie să vă dezvoltați asistența pentru clienți. Nu uitați să vă tratați clienții individual și să le acordați atenție ca indivizi. Oferiți clienților dvs. posibilitatea de a vă contacta printr-o varietate de canale pentru a-l alege pe cel mai bun pentru ei. Răspundeți la problemele clienților cât mai repede și mai ușor posibil. Colectați feedback și evaluări de la clienți. Folosiți-le pentru a vă îmbunătăți acțiunile.