Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Evaluarea satisfacției clienților

Ce este evaluarea satisfacției clienților?

Clienții pot oferi feedback după ce tichetul lor a fost rezolvat. Acest lucru se face printr-un chestionar simplu cu 2 opțiuni: evaluare bună sau rea. De asemenea, clienții pot lăsa un comentariu dacă doresc să își exprime opinia. Evaluarea satisfacției clienților este o modalitate excelentă de a vedea eficiența agenților dvs.

Evaluările pot fi furnizate numai de clienți și nu de agenți, chiar dacă ei au solicitat tichetul.

Evaluarea satisfacției clienților
Conceptul de feedback al clienților. Verificarea manuală a notei excelente într-un sondaj. Ilustrație vectorială de design plat

Întrebări frecvente

Ce este evaluarea satisfacției clienților?

Evaluarea satisfacției clienților este o măsură care ne arată cât de mulțumit este clientul de serviciul nostru de asistență pentru clienți. Aceștia pot oferi răspunsuri după ce raportul lor este rezolvat de un agent. Acest lucru se face de obicei prin intermediul unui chestionar simplu în care se poate indica dacă evaluarea este bună sau rea.

Cum se calculează evaluarea satisfacției clienților?

Evaluarea satisfacției clienților poate fi calculată, de exemplu, prin intermediul unui chestionar simplu care va fi pus la dispoziția clientului după rezolvarea cererii sale. Clientul acordă un rating pozitiv sau negativ, iar pe scara de rating de la clienți putem evalua dacă clienții sunt mulțumiți de serviciu.

Cum se îmbunătățește evaluarea satisfacției clienților?

Pentru a crește gradul de satisfacție a clienților, trebuie să vă dezvoltați asistența pentru clienți. Nu uitați să vă tratați clienții individual și să le acordați atenție ca indivizi. Oferiți clienților dvs. posibilitatea de a vă contacta printr-o varietate de canale pentru a-l alege pe cel mai bun pentru ei. Răspundeți la problemele clienților cât mai repede și mai ușor posibil. Colectați feedback și evaluări de la clienți. Folosiți-le pentru a vă îmbunătăți acțiunile.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație