Clienții mulțumiți sunt mai loiali, sunt mai predispuși să re-cumpere, sunt mai dispuși să vă recomande brandul, sunt mai profitabili pentru afacerea dvs. și au costuri de păstrare mai mici. Măsurarea satisfacției serviciului pentru clienți a devenit obligatorie pentru majoritatea companiilor în aceste zile, deoarece vă oferă informații valoroase despre performanța serviciului dvs.
Când capabilitățile de raportare LiveAgent se integrează cu una dintre cele mai importante soluții software de satisfacție a clienților, puteți duce satisfacția serviciului clienți la nivelul următor. Obțineți cu ușurință feedback-ul clienților cu privire la conversațiile dvs. LiveAgent, urmăriți calitatea asistenței dvs. pentru clienți și obțineți o înțelegere mai profundă a clienților dvs. pentru a vă îmbunătăți continuu serviciul.
Datele sunt transmise prin mașină...
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Clienții fericiți creează zvonuri pozitive din gură în gură, gratuit! După o experiență pozitivă cu o afacere, 69% dintre clienți ar recomanda compania altora și 50% ar folosi afacerea mai frecvent.(NewVoiceMedia) |
Satisfacția clienților creează încredere în marca dvs. O creștere de 10% a scorului de satisfacție a clienților unei companii duce la o creștere de 12% a încrederii clienților. (Institutul de Servicii pentru Clienți)
Achiziția clienților costă mai mult decât reținerea. Achiziționarea unui client nou este de 5x până la 25x ori mai scumpă decât păstrarea unui client existent. (Harvard Business Review)
Software-ul pentru satisfacția clienților este un instrument care permite companiilor să colecteze, să organizeze și să gestioneze cu ușurință feedback-ul clienților, să măsoare satisfacția clienților și să identifice clienții nefericiți. Aceste aplicații pot include analize, gestionarea sondajelor, colectarea feedback-ului, urmărirea reclamațiilor, capacități de raportare a apelurilor și alte caracteristici. În afară de faptul că vă oferă informații detaliate despre cât de mulțumiți sunt clienții dvs. de afacerea dvs. sau de experiența de servicii pentru clienți pe care o oferiți, software-ul de satisfacție a clienților vă poate ajuta să vă evaluați angajații de asistență pe baza feedback-ului pe care îl primesc.
Satisfacția ridicată a clienților generează mai multe profituri. Clienții mulțumiți care au experimentat o experiență pozitivă cu o afacere cheltuiesc cu 140% mai mult decât cei care au avut o experiență proastă. (Harvard Business Review)
Clienții mulțumiți au o valoare de viață mai mare. Un promotor de experiență pentru clienți are o valoare pe viață pentru o companie cu 600 până la 1.400% mai mare decât cea a unui detractor. (Bain & Company)
Pe piața hipercompetitivă de astăzi, crearea unui produs excelent nu garantează succesul decât dacă îl susțineți cu un serviciu excelent. Calitatea serviciului oferit clienților afacerii dvs. afectează în mod direct satisfacția generală a clienților față de marca dvs. Dacă nu măsurați satisfacția serviciului pentru clienți, nu veți ști niciodată cât de fericiți (sau nemulțumiți) sunt clienții dvs. de calitatea experienței serviciului oferite de organizația dvs.
Platforma de servicii pentru clienți LiveAgent este o soluție complexă multicanal. Funcțiile care vă permit să măsurați satisfacția serviciului pentru clienți sunt doar o mică parte din ceea ce este capabil să facă software-ul. Este plin de peste 179 de caracteristici care vă pot ajuta să vă simplificați comunicările cu clienții, să vă sporiți asistența pentru clienți și să vă îmbunătățiți gradele de satisfacție în ceea ce privește serviciul pentru clienți.
Eliminați necesitatea de a comuta între diferite instrumente. LiveAgent combină:
Consumatorii de astăzi au tendința de a utiliza mai multe canale de comunicare pentru a se conecta cu mărcile și se așteaptă la o experiență perfectă pentru toate. Cu software-ul LiveAgent, puteți gestiona cu ușurință toate interacțiunile cu clienții dvs. dintr-un singur loc și să oferiți o experiență omnicanală a serviciului consistentă, indiferent de canalele pe care clienții le utilizează.
O gamă largă de caracteristici (incluzând direcționarea automată a tichetelor, gestionarea SLA-urilor, răspunsurile predefinite, capabilitățile de colaborare a echipei, precum și accesul instant la informații complete despre clienți și interacțiuni anterioare) permit echipei dvs. să ofere asistență rapidă, extrem de eficientă și personalizată – toate contribuind la creșterea ratingului de satisfacție a clienților.
Măsurați performanța generală a serviciului pentru clienți și identificați domeniile care trebuie îmbunătățite. LiveAgent oferă capabilități solide de analiză și raportare care vă permit să urmăriți numeroase valori de măsurare și KPI, să generați diverse rapoarte, cum ar fi utilizarea canalului, performanța și disponibilitatea agentului, conformitatea SLA, rapoartele de urmărire a timpului și multe altele.
LiveAgent este recunoscut de peste 21.000 de companii din întreaga lume, din diferite industrii.
Software-ul este flexibil, ușor scalabil și poate fi personalizat în funcție de nevoile dumneavoastră.
Fără contracte, fără taxe ascunse. Doar 4 planuri diferite, cu prețuri corecte, din care să alegeți – inclusiv unul gratuit.
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Software-ul pentru satisfacția clienților este un sistem care vă ajută afacerea să creeze relații pe termen lung cu clienții. Ca rezultat, compania dvs. poate obține venituri mai mari, o CX bună și o conștientizare a mărcii.
Cel mai optim mod de a măsura sau de a urmări satisfacția clienților este prin sondaje CSAT, mai ales după interacțiunile clienților prin e-mail sau chat live. Înainte de a crea un sondaj CSAT, asigurați-vă că întrebările dvs. vizează nevoile / obiectivele afacerii dvs. Oferiți clientului opțiunea de a-și da opinia, dar nu o faceți obligatorie. Dacă trebuie să răspundă la toate întrebările înainte de a trimite, veți obține mai puține date care vă pot ajuta să vă îmbunătățiți. Crearea unui sondaj CSAT de succes poate consuma timp, dar este cel mai bun mod de a măsura satisfacția clienților.
Ei bine, să aruncăm o privire la un exemplu. Dacă clienții sunt mulțumiți, aceștia se întorc adesea și/sau răspândesc zvonuri pozitive. Drept urmare, pot deveni avocați ai mărcii, creând o conștientizare organică a mărcii, ceea ce duce la profituri mai mari. Acest exemplu afișează cât de mare este diferențierea competitivă a satisfacției clienților în zilele noastre.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date