Clienții dvs. sunt mulțumiți de serviciul dvs. pentru clienți?

Clienții mulțumiți sunt mai loiali, sunt mai predispuși să re-cumpere, sunt mai dispuși să vă recomande brandul, sunt mai profitabili pentru afacerea dvs. și au costuri de păstrare mai mici. Măsurarea satisfacției serviciului pentru clienți a devenit obligatorie pentru majoritatea companiilor în aceste zile, deoarece vă oferă informații valoroase despre performanța serviciului dvs.

Când capabilitățile de raportare LiveAgent se integrează cu una dintre cele mai importante soluții software de satisfacție a clienților, puteți duce satisfacția serviciului clienți la nivelul următor. Obțineți cu ușurință feedback-ul clienților cu privire la conversațiile dvs. LiveAgent, urmăriți calitatea asistenței dvs. pentru clienți și obțineți o înțelegere mai profundă a clienților dvs. pentru a vă îmbunătăți continuu serviciul.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

De ce este importantă satisfacția clienților

Aprobări pozitive din gură în gură

Clienții fericiți creează zvonuri pozitive din gură în gură, gratuit! După o experiență pozitivă cu o afacere, 69% dintre clienți ar recomanda compania altora și 50% ar folosi afacerea mai frecvent.(NewVoiceMedia)

Satisfacția clienților crește loialitatea

Satisfacția clienților creează încredere în marca dvs. O creștere de 10% a scorului de satisfacție a clienților unei companii duce la o creștere de 12% a încrederii clienților. (Institutul de Servicii pentru Clienți)

Achiziția costă mai mult decât reținerea

Achiziția clienților costă mai mult decât reținerea. Achiziționarea unui client nou este de 5x până la 25x ori mai scumpă decât păstrarea unui client existent. (Harvard Business Review)

customer feedback - illustration

Ce este software-ul pentru satisfacția clienților?

Software-ul pentru satisfacția clienților este un instrument care permite companiilor să colecteze, să organizeze și să gestioneze cu ușurință feedback-ul clienților, să măsoare satisfacția clienților și să identifice clienții nefericiți. Aceste aplicații pot include analize, gestionarea sondajelor, colectarea feedback-ului, urmărirea reclamațiilor, capacități de raportare a apelurilor și alte caracteristici. În afară de faptul că vă oferă informații detaliate despre cât de mulțumiți sunt clienții dvs. de afacerea dvs. sau de experiența de servicii pentru clienți pe care o oferiți, software-ul de satisfacție a clienților vă poate ajuta să vă evaluați angajații de asistență pe baza feedback-ului pe care îl primesc.

De ce contează satisfacția clienților

business and finance - icon

Satisfacția clienților determină profituri

Satisfacția ridicată a clienților generează mai multe profituri. Clienții mulțumiți care au experimentat o experiență pozitivă cu o afacere cheltuiesc cu 140% mai mult decât cei care au avut o experiență proastă. (Harvard Business Review)

live chat increases sales

Valoare de viață mai mare pentru clienții mulțumiți

Clienții mulțumiți au o valoare de viață mai mare. Un promotor de experiență pentru clienți are o valoare pe viață pentru o companie cu 600 până la 1.400% mai mare decât cea a unui detractor. (Bain & Company)

Măsurarea satisfacției serviciului clienți este esențială

Pe piața hipercompetitivă de astăzi, crearea unui produs excelent nu garantează succesul decât dacă îl susțineți cu un serviciu excelent. Calitatea serviciului oferit clienților afacerii dvs. afectează în mod direct satisfacția generală a clienților față de marca dvs. Dacă nu măsurați satisfacția serviciului pentru clienți, nu veți ști niciodată cât de fericiți (sau nemulțumiți) sunt clienții dvs. de calitatea experienței serviciului oferite de organizația dvs.

report on tablet-illustration

Creați o experiență mai bună de serviciu cu LiveAgent pentru a îmbunătăți satisfacția clienților

Platforma de servicii pentru clienți LiveAgent este o soluție complexă multicanal. Funcțiile care vă permit să măsurați satisfacția serviciului pentru clienți sunt doar o mică parte din ceea ce este capabil să facă software-ul. Este plin de peste 179 de caracteristici care vă pot ajuta să vă simplificați comunicările cu clienții, să vă sporiți asistența pentru clienți și să vă îmbunătățiți gradele de satisfacție în ceea ce privește serviciul pentru clienți.

Soluție multifuncțională pentru toate nevoile dvs. de asistență

Eliminați necesitatea de a comuta între diferite instrumente. LiveAgent combină:

  • – Funcții puternice de ticketing cu distribuirea inteligentă a tichetelor
  • – Un centru de apel încorporat care acceptă apelurile vocale și video
  • Chat live cu declanșatoare proactive și monitorizare în timp real a vizitatorilor
  • – Portal de autoservire cu bază de cunoștințe, întrebări frecvente și forumuri
  • – Integrări cu platforme de socializare majore precum Facebook, Twitter și Instagram
Work files - illuustration
Choose option - illustration

Oferiți experiență omnicanală a serviciului

Consumatorii de astăzi au tendința de a utiliza mai multe canale de comunicare pentru a se conecta cu mărcile și se așteaptă la o experiență perfectă pentru toate. Cu software-ul LiveAgent, puteți gestiona cu ușurință toate interacțiunile cu clienții dvs. dintr-un singur loc și să oferiți o experiență omnicanală a serviciului consistentă, indiferent de canalele pe care clienții le utilizează.

Îmbunătățiți eficiența echipei de asistență

O gamă largă de caracteristici (incluzând direcționarea automată a tichetelor, gestionarea SLA-urilor, răspunsurile predefinite, capabilitățile de colaborare a echipei, precum și accesul instant la informații complete despre clienți și interacțiuni anterioare) permit echipei dvs. să ofere asistență rapidă, extrem de eficientă și personalizată – toate contribuind la creșterea ratingului de satisfacție a clienților.

feeling proud - illustration
woman mapping out process on three posters

Treceți dincolo de măsurarea satisfacției clientului

Măsurați performanța generală a serviciului pentru clienți și identificați domeniile care trebuie îmbunătățite. LiveAgent oferă capabilități solide de analiză și raportare care vă permit să urmăriți numeroase valori de măsurare și KPI, să generați diverse rapoarte, cum ar fi utilizarea canalului, performanța și disponibilitatea agentului, conformitatea SLA, rapoartele de urmărire a timpului și multe altele.

De ce LiveAgent este platforma de servicii pentru clienți potrivită pentru afacerea dvs.

Ales de 21.000 de companii

LiveAgent este recunoscut de peste 21.000 de companii din întreaga lume, din diferite industrii.

Flexibil & personalizabil

Software-ul este flexibil, ușor scalabil și poate fi personalizat în funcție de nevoile dumneavoastră.

Transparent & prețuri corecte

Fără contracte, fără taxe ascunse. Doar 4 planuri diferite, cu prețuri corecte, din care să alegeți – inclusiv unul gratuit.

Articole legate deSoftware pentru satisfacția clienților
Un brand nu este doar un logo. Acesta merge împreună cu o bună prestare de servicii, un serviciu excelent pentru clienți, și, de asemenea, un design excepțional și marketing extraordinar.

Brand

Brandul puternic aduce recunoaștere, fidelizare și implicare cu clienții. Construiți un brand distinct cu tactici de branding eficiente și folosind canale de comunicare accesibile și ieftine.

Get better overview about your support service. Track time spent by each agent supporting customers automatically by LiveAgent’s function - Time tracking.

Time tracking

Time tracking in LiveAgent allows for automatic tracking of time spent by agents on customer support tickets. It also provides the option to force agents to manually input time and add notes. The tracking stops if the agent switches to another ticket or browser tab, ensuring accurate time tracking.

Anexați fișiere la articolele din baza de cunoștințe. Încercați funcția LiveAgent de adăugare de anexe în articole. Citiți mai multe în prezentul articol.

Anexe în articole

Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.

Doriți să aflați mai multe despre LiveAgent? Solicitați o demonstrație gratuită pentru a afla mai multe despre LiveAgent și despre cum vă poate ajuta să aveți succes.

Programați o demonstrație

LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.

Personalizați-vă biblioteca de sunete și obțineți alerte particularizate pentru noi tichete, apeluri, mesaje din sistemul de conversații, conexiuni și multe altele.

Sunete

Filtrele LiveAgent facilitează căutarea și gestionarea tichetelor, iar sistemul permite gestionarea eficientă a situațiilor provocatoare ale clienților. LiveAgent oferă peste 175 de caracteristici și 40 de integrări, fiind prezentat ca o soluție ideală pentru nevoile de cunoștințe și asistență pentru clienți. De asemenea, permite personalizarea și dezactivarea sunetelor de notificare.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x