Aceasta este o listă de verificare pentru a vă ajuta să configurați un call center eficient. Include stabilirea obiectivelor, evaluarea costurilor, selectarea software-ului, optimizarea funcțiilor call center-ului, pregătirea echipei și stabilirea procedurilor de asigurare a calității serviciilor pentru clienți.
Un call center este o formă de serviciu clienți care există de zeci de ani. Este o parte integrantă a oricărei afaceri, dar înființarea și implementarea unuia poate fi dificilă.
Acest ghid vă va ajuta să vă configurați call center-ul în cel mai eficient mod posibil. Vă vom oferi sfaturi, de la găsirea membrilor echipei și până la ce software ar trebui să folosiți pentru a-l gestiona.
Un call center poate fi un avantaj imens pentru orice afacere, dar, în schimb, poate fi un dezastru dacă nu este configurat corect. De aceea, este atât de important să aveți o listă de verificare pentru configurarea unui call center. Aceasta vă va ajuta să vă asigurați că totul este în ordine înainte ca agenții să înceapă să răspundă la apeluri.
Treceți prin toate etapele de înființare a unui call center pentru a vă asigura că fiecare pas este făcut corect. Scopul acestui ghid este simplu: să vă ajute să vă înființați propriul call center și să îl conduceți cu succes.
Faceți parte din unul dintre aceste grupuri? Dacă da, continuați să citiți.
Pentru ca echipa dvs. să funcționeze corect, trebuie să îi furnizați echipamentul potrivit.
Personalul call center-ului dvs. are nevoie de echipamentul potrivit pentru a-și face treaba în modul în care a fost instruit.
Depinde de câțiva factori:
Acum că centrul de apeluri este gata, îl puteți lansa.
Setting up a call center can be difficult, but with the right tools, it can be a relatively straightforward process. If you go step by step and check off the points you've already covered, you won't miss anything. By using this method, you can prevent future changes from disrupting your call center, plus you'll save money and effort.
To set up a call center, you must choose the right technology, establish procedures, and perform tests. Our call center setup checklist will walk you through every step of this process.
On the day of your call center's launch, make sure everything is in order. All technology should be working properly, while all scripts and procedures should be tested. Be prepared for a few glitches on the first day, but everything should run smoothly with a careful planning process.
Yes, LiveAgent can help you start your own call center business. It provides all the tools and resources you need to get started, plus our team of experts is available to help you every step of the way.
Topul indicatorilor call center-ului (standardele industriei)
Echipa de serviciu pentru clienți trebuie să răspundă la recenzii negative și să urmărească KPI-uri pentru a proteja reputația brandului. LiveAgent oferă instrumente pentru gestionarea eficientă a clienților.
Software-ul de centru de apeluri de ieșire este utilizat pentru apeluri de vânzări și poate fi un instrument eficient pentru servicii pentru clienți. Pentru alegerea unui software, trebuie evaluat dacă aveți nevoie de instrumente de call center primite sau pentru apeluri de ieșire și puteți alege soluții combinate ale centrului de apeluri.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date