Listă de verificare zilnică care poate ajuta supervizorii centrului de apeluri să rămână organizați și să își îndeplinească obiectivele. Lista include puncte precum stabilirea obiectivelor pentru fiecare zi, verificarea dotării cu personal, atribuirea sarcinilor, urmărirea obiectivelor îndeplinite și cererea de feedback de la angajați.
Munca unui supervizor de call center nu se termină niciodată – este în permanență în mișcare, asigurându-se că echipa este productivă și că își îndeplinește obiectivele. De aceea, este important ca supraveghetorii să aibă o listă de verificare zilnică care să îi ajute să rămână organizați și pe drumul cel bun.
Lista de verificare zilnică a unui supervizor de call center este un instrument care îl ajută să fie mereu la curent. Aceasta le permite supraveghetorilor să își prioritizeze sarcinile, astfel încât să fie mai productivi pe parcursul zilei.
Existența unei schițe pentru fiecare zi îi ajută pe supraveghetori să planifice în avans, știind ce trebuie făcut înainte de a trece la altceva. Astfel, nu vor rata nicio informație importantă și nu vor întâmpina surprize atunci când va fi timpul pentru turele lor.
În calitate de supervizor, șef de echipă sau manager de centru de contact, sunteți responsabil pentru succesul echipei dvs. Toți angajații trebuie să lucreze pentru a oferi cea mai bună experiență clienților și pentru a-și îndeplini eficient sarcinile.
O astfel de listă de verificare este un instrument esențial pe care îl puteți folosi în fiecare zi pentru a vă asigura că totul decurge fără probleme. Urmărirea zilnică a elementelor de pe lista de verificare este incredibil de motivantă – vedeți cât de productiv și de stăpân pe situație deveniți.
În fiecare zi, ar trebui să vă stabiliți obiective pentru centrul de contact pentru dvs. și echipa dvs. Aceste obiective ar trebui să fie realizabile și măsurabile, astfel încât să puteți urmări progresul și să faceți tot posibilul pentru a asigura succesul.
Stabilirea obiectivelor pentru zi este importantă pentru că vă ajută să vă concentrați asupra a ceea ce trebuie făcut și vă menține echipa motivată. În plus, vă ajută să îndepliniți KPI pentru serviciul clienți și să realizați misiunea companiei.
Începeți prin a stabili un obiectiv. De exemplu, dacă aveți aproximativ 20 de agenți, stabiliți un obiectiv de a răspunde la 100 de apeluri într-o oră sau de a obține 50 de înscrieri zilnice. Cu cât obiectivele sunt mai specifice, măsurabile, realizabile, realiste și încadrate în timp (SMART), cu atât mai bine.
Lista de verificare zilnică a unui supervizor de call center ar trebui să includă monitorizarea personalului. Trebuie să revizuiți programele agenților din centrul de contact, precum și orice alte resurse necesare pentru tura respectivă.
Pentru a vă asigura că există suficiente persoane care lucrează în permanență pentru a gestiona apelurile primite și/sau întrebările clienților.
Revizuiți programul și vedeți dacă există lacune sau suprapuneri în acoperire care trebuie rezolvate în timpul turei. Înainte de a vă începe ziua, verificați nivelul de personal al managerilor și agenților din call center pentru a vă asigura că este adecvat pentru volumul de muncă preconizat în acele perioade – dacă nu, ajustați în consecință.
Puteți utiliza un raport de performanță în timp real de la tehnologia centrului dvs. de contact pentru a vedea câți agenți sunt conectați și sunt în apeluri, precum și cât timp au fost inactivi.
Sfat: dacă sunteți încă în căutarea unui software de call center care să vă satisfacă toate așteptările, consultați LiveAgent. Este o soluție care vă va crește cu siguranță capacitățile de raportare în timp real.
Odată ce știți câte persoane lucrează la un moment dat, trebuie să înregistrați întârzierile și absențele. Verificați modificările de program din ziua precedentă și planificați în consecință.
Pentru a vă asigura că angajații vin la timp la serviciu.
Începeți prin a urmări numărul de angajați care ajung cu întârziere sau nu ajung deloc la serviciu în fiecare zi. Folosiți aceste informații pentru a identifica orice tipare în materie de prezență, astfel încât să le puteți aborda în mod corespunzător. În acest fel, vă puteți asigura că echipa dvs. este întotdeauna dotată în mod adecvat pentru turele de lucru.
Vă puteți imagina o listă de verificare a unui supervizor de call center fără o listă de proiecte și sarcini pentru ziua respectivă? Bineînțeles că nu.
Pentru a fi la curent cu ceea ce trebuie făcut, astfel încât nimic să nu vă scape printre degete. Este esențial să fiți la curent cu orice modificări făcute pe parcursul zilei de către alți manageri de call center sau membri ai echipei.
Puteți începe prin a crea o listă cu scopurile sau obiectivele dvs. zilnice (ați făcut deja acest lucru), ceea ce vă va ajuta să vă concentrați asupra celor mai importante sarcini pe care le aveți la îndemână. Apoi, împărțiți fiecare obiectiv în sarcini mai mici care trebuie finalizate pentru ca obiectivul să fie îndeplinit.
Odată ce aveți o imagine de ansamblu a tuturor sarcinilor, sunteți gata să începeți să le atribuiți angajaților.
Îi ajută pe toți să își înțeleagă responsabilitățile și se asigură că oamenii lucrează la sarcinile corecte. În plus, poate reduce confuzia și haosul din call center-ul dvs. și se asigură că toate programele angajaților sunt în ordine.
Puteți începe prin atribuirea unei sarcini sau a unui proiect fiecărui șef de echipă. Aceștia vor fi apoi responsabili de delegarea muncii între subordonații lor, precum și de urmărirea lor. Acest lucru facilitează responsabilitatea în cadrul echipelor, permițând în același timp supervizorilor o anumită flexibilitate în modul în care își gestionează membrii echipei.
De asemenea, puteți automatiza și mai mult atribuirea sarcinilor angajaților și întregul proces, utilizând LiveAgent pentru a atribui sarcini direct din panoul de bord și pentru a le urmări pe toate într-un singur loc. Cum funcționează?
Automatizarea inteligentă cu software-ul de ticketing online poate simplifica fluxul de lucru al agenților dvs. și îi poate ajuta să își facă treaba mai repede. Puteți să vă stabiliți propriile reguli de automatizare și să determinați distribuirea sarcinilor agenților.
Sfat: LiveAgent are o versiune de încercare gratuită, fără obligații. Încercați-l și vedeți cât de bine funcționează pentru echipa dvs.
Acum că aveți o listă de proiecte și sarcini, este timpul să vă dați seama cât timp va dura fiecare dintre ele.
Ajută la asigurarea faptului că toate sarcinile sunt finalizate la timp, dar în intervalul de timp alocat și că nimic nu este grăbit sau uitat. Știind exact cât timp este disponibil pentru fiecare sarcină, vă puteți planifica mai bine ziua.
Puteți începe prin a estima timpul necesar pentru a finaliza un proiect sau un obiectiv care are asociate mai multe sarcini. Apoi, alocați angajații dvs. în mod corespunzător, pe baza punctelor lor forte și a punctelor slabe individuale, de exemplu, unii agenți de call center vor fi mai buni la introducerea de date, iar alții la serviciul clienți.
Cu siguranță vor apărea situații neobișnuite în timpul zilei care vă pot da peste cap planul.
Pentru a fi pregătiți și capabili să gestionați orice situație care poate apărea. De asemenea, pentru referințe viitoare. Puteți să vă planificați mai bine ziua în viitor, ținând cont de evenimentele neprevăzute.
Respirați adânc și apoi evaluați situația. Această sarcină va necesita mai mult sau mai puțin timp decât cel alocat inițial? Poate altcineva să vă ajute să vă ocupați de ea?
Notați orice circumstanțe speciale care apar în timpul zilei, cum ar fi un agent care sună pentru că este bolnav sau o problemă a unui client care necesită atenție imediată.
Este important să vă asigurați că toate echipamentele și uneltele pe care le folosiți funcționează corect înainte de a vă începe tura. Ultimul lucru pe care vi-l doriți este ca ceva să meargă prost în timpul unei ședințe sau al unui proiect important.
Dacă ceva se strică în timpul schimbului sau se defectează complet, puteți evita să faceți greșeli costisitoare și să afectați reputația companiei.
Ar trebui să verificați totul, de la e-mail și programe software, zilnic, înainte de a începe lucrul pentru acea zi (sau tură).
Dacă observați probleme, raportați-le imediat pentru a putea fi rezolvate.
În plus, angajații dvs. ar trebui să vă informeze atunci când ceva nu funcționează corect, astfel încât întreținerea să poată fi abordată imediat.
Este o idee bună să vă verificați echipa cel puțin o dată în timpul turei. Vă va fi mai ușor să urmăriți ce fac și cât timp le ia să îndeplinească sarcinile.
Puteți rezolva imediat sau puteți observa orice probleme cu care se confruntă echipa dvs. în legătură cu sarcinile sau proiectele înainte ca acestea să devină probleme majore.
Ar trebui să începeți prin a-i întreba pe membrii echipei cum le merge ziua și dacă întâmpină dificultăți. Dacă da, încercați să obțineți cât mai multe informații, astfel încât să le puteți transmite persoanei potrivite.
De asemenea, ar trebui să îi întrebați despre termenele limită ale problemelor la care lucrează și cât timp cred că le va lua să le finalizeze.
Cereți-le părerea dacă doriți să știți ce simt angajații dvs. în legătură cu locul de muncă.
O cultură a companiei în care feedback-ul este apreciat va crește gradul de satisfacție și retenție, iar membrii echipei dvs. vor fi mai productivi la locul de muncă.
Există câteva moduri diferite de a cere feedback sincer angajaților. Una dintre ele este să trimiteți un sondaj anonim, în care membrii echipei își pot împărtăși gândurile și opiniile fără să se simtă inconfortabil sau să se teamă de represalii. Dacă sunteți preocupat de probleme sau subiecte specifice, puteți, de asemenea, să organizați întâlniri individuale cu fiecare angajat.
Indiferent de metoda pe care o alegeți, asigurați-vă că ascultați ce au de spus angajații și că luați în serios feedback-ul lor. Mulțumiți-le pentru onestitatea lor și anunțați-i că veți lucra la rezolvarea problemelor pe care le-au semnalat.
Unul dintre ultimii pași din lista de verificare zilnică ar trebui să fie documentarea obiectivelor pe care le-ați atins sau depășit în timpul zilei.
Conducerea va putea să urmărească cât de productiv este fiecare membru și să se asigure că acesta își îndeplinește responsabilitățile zilnic.
Ați stabilit o listă de obiective de atins la începutul zilei, nu-i așa? Pur și simplu le bifați ca fiind realizate. Pentru cele care nu sunt atinse, notați motivele pentru care nu sunt îndeplinite.
Nu uitați să sărbătoriți cu echipa dvs. obiectivele atinse, de la cele mici (cum ar fi obținerea a 10 opinii pozitive într-o zi) la cele mari (cum ar fi reducerea timpului mediu de gestionare cu 5 secunde într-o lună). Asta pentru că una dintre cele mai bune modalități de a-i motiva pe angajați este să sărbătoriți împreună succesele lor.
Dacă aveți o tură de lucru anterioară, informați-l pe supraveghetorul care vă înlocuiește cu privire la orice informații relevante.
Ca urmare, echipa dvs. va lucra împreună în mod eficient și nu va pierde nicio informație importantă care ar putea afecta succesul zilei.
Dacă utilizați corect lista noastră de verificare, veți avea deja pregătit un raport cu toate informațiile relevante despre tura dvs. Pur și simplu imprimați-l și înmânați-l la plecare sau trimiteți-l prin e-mail. O altă opțiune este să aveți o ședință scurtă înainte de plecare, dar acest lucru s-ar putea să nu fie întotdeauna posibil.
Nu uitați să consemnați orice incidente sau provocări cu care v-ați confruntat în timpul turei, astfel încât acestea să poată fi abordate de conducere mai târziu în cursul zilei.
Este important pentru că vă va ajuta echipa să evite repetarea acelorași greșeli. Mai mult, oferă, de asemenea, echipei dvs. o idee despre ceea ce trebuie să urmărească.
În câteva moduri diferite. Ați putea ține un jurnal scris sau ați putea folosi un software care vă permite să urmăriți apelurile și reclamațiile, de exemplu. Indiferent de metoda pe care o alegeți, asigurați-vă că mențineți documentația actualizată, astfel încât să fie cât mai utilă.
Rata de utilizare a agentului
Acesta este raportul dintre munca efectuată și capacitatea totală. Astfel, de exemplu, dacă un agent răspunde la apelurile clienților timp de trei ore dintr-o tură de opt ore, gradul de utilizare a agentului respectiv în ziua respectivă ar fi de 37,5% (3 ore de lucru efectuate împărțite la 8 ore de capacitate de lucru).
Rata de ocupare a agentului
Timpul pe care un agent îl petrece în stare de așteptare, așteptând să răspundă la apelurile primite. Acest indicator vă poate ajuta să luați decizii mai precise privind personalul.
Timpul mediu de gestionare
Acesta este timpul mediu necesar pentru a răspunde la o solicitare a unui client și/sau pentru a rezolva problema acestuia.
Rata de abandon
Procentul de apelanți care închid înainte de a ajunge la un agent sau de a vorbi cu unul mai mult de câteva secunde.
Rata de soluționare la primul apel
Procentul de solicitări ale clienților care sunt rezolvate din prima tentativă. Dacă această rată este ridicată, atunci experiența clienților este probabil să fie la un nivel foarte bun.
Scorul de satisfacție a clienților
Un rating numeric care reflectă cât de mulțumiți sau nu sunt clienții de serviciile pe care le-au primit.
Sarcini de deschidere
Sarcini de încheiere a activității
Nu uitați să faceți verificări zilnice ale unor KPI precum:
O listă de verificare pentru managementul centrului de apeluri este o listă de sarcini zilnice pe care le îndeplinesc supraveghetorii din acest departament pentru a verifica dacă își gestionează eficient echipele. Am creat deja una pentru dvs. mai sus.
Gestionarea unei echipe într-un call center poate fi o provocare, dar este important ca supraveghetorii să rămână organizați. Aceștia ar trebui să creeze o listă zilnică de sarcini și să se asigure că bifează fiecare sarcină pe măsură ce este finalizată.
Un manager de call center eficient este o persoană care știe cum să facă față provocărilor și să își motiveze membrii echipei. Aceștia au abilități excelente de comunicare, pot oferi cu ușurință un feedback constructiv cu privire la problemele de performanță și, cel mai important, sunt întotdeauna acolo pentru angajații lor (fie că este vorba de o criză sau doar de o zi obișnuită de lucru).
Managerii centrelor de apeluri au cinci sarcini principale: planificarea, organizarea, conducerea, controlul și dotarea cu personal. Aceștia sunt în esență responsabili pentru a oferi îndrumare angajaților, precum și pentru a monitoriza modul în care aceștia își îndeplinesc sarcinile atribuite (și pentru a oferi feedback corectiv atunci când este necesar).
Supervizorii sunt responsabili pentru a se asigura că echipa lor de call center oferă servicii excelente clienților. Aceasta include sarcini precum instruirea angajaților cu privire la modul de gestionare a apelurilor dificile, monitorizarea indicatorilor de performanță și a reclamațiilor clienților.
Pentru a fi un bun supervizor într-un call center este nevoie de răbdare, empatie și o înțelegere a ceea ce motivează oamenii. De asemenea, trebuie să fiți capabil să comunicați eficient cu angajații dvs.: oferiți-le feedback cu privire la performanțele lor (atât pozitive, cât și negative), astfel încât toată lumea să se simtă bine lucrând împreună. Există aptitudini profesionale pe care trebuie să le aveți pentru a fi supervizor într-un call center? O astfel de gamă de aptitudini include: aptitudini interpersonale; aptitudini de conducere; aptitudini de rezolvare a problemelor; aptitudini de gestionare a timpului și aptitudini de comunicare.
Listă de verificare pentru configurarea call center-ului
"TEXT" prezintă o analiză a tendințelor de marketing din ultimii ani și impactul lor asupra industriei. Se subliniază importanța adaptării la schimbările în comportamentul consumatorilor și utilizarea tehnologiilor emergente pentru a-și menține relevanța în piață.
Listă de verificare pentru tranziția call center-ului
Doriți să vă schimbați furnizorul de software, dar nu știți de unde să începeți? Această listă de verificare finală pentru tranziția call center-ului vă va ajuta să treceți prin acest proces fără probleme.
Listă de verificare pentru munca la distanță
Prioritatea ar trebui să fie punerea clienților pe primul loc, oferindu-le servicii de calitate și răspunsuri rapide la solicitări. De asemenea, se recomandă includerea unei liste de verificare privind pagina de destinație în strategia de conținut pentru a maximiza conversiile și a câștiga mai mulți clienți. Comunicarea eficientă în situații de criză este esențială pentru a construi încrederea și a evita confuzia. LiveAgent oferă soluții pentru serviciul clienților, centrele de apeluri primite, gestionarea reclamațiilor și multe altele.
Listă de verificare pentru configurarea call center-ului
Instrumentele esențiale în gestionarea unui centru de apel includ monitoringul performanței, stabilirea KPI-urilor și crearea unui plan de recuperare în caz de problema. Asigurarea calității serviciilor și efectuarea testelor înainte de lansare sunt, de asemenea, importante.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team