LiveAgent is a comprehensive customer service software that offers various tools and features to help businesses improve their customer support. The company provides a range of services like VoIP phone systems, self-service software, email management, and complaint management. LiveAgent also has a blog, academy, and webinars to educate customers. The website includes sales contacts and a newsletter subscription. The company emphasizes security and privacy with GDPR compliance. During the installation process, LiveAgent will send login credentials via email.
Sunteți în căutarea unei alternative pentru Front?
LiveAgent este o platformă de gestionare a asistenței care ajută la creșterea productivității. Prin intermediul webinariilor, se pot învăța elementele de bază ale tabloului de bord și cum să se folosească tichetele de asistență pentru a îmbunătăți comunicarea. LiveAgent oferă mai multe opțiuni decât Tawk, precum integrări cu rețele sociale și soluții personalizate de automatizare, precum și un suport disponibil 24/7. De asemenea, se poate crea o bază de cunoștințe separată pentru fiecare limbă sau produs. După înregistrare, se va primi un mesaj de autentificare.
LiveAgent este un software de gestionare a servicilor ce ajuta companiile sa optimizeze tehnologia si sa reduca costurile. Acesta ofera un birou de asistenta pentru clienti, multiple canale de comunicare si facilitati pentru birourile de servicii IT. Serviciul ofera o gama larga de software si servicii pentru serviciul clienti si un portal de asistenta pentru clienti de calitate. LiveAgent faciliteaza munca pentru agenti si imbunatateste satisfactia clientilor prin gestionarea diverselor canale de comunicare si automatizarea multor activitati.
Sunteți în căutarea unei alternative la Pure Chat?
LiveAgent este un instrument eficient pentru a oferi suport clienților prin canale diverse, inclusiv email, chat, rețele sociale și center call. Sistemul eficient al tichetelor organizează în mod logic comunicările pentru a se concentra pe oferirea de suport clienților. Utilizatorii pot încerca LiveAgent gratuit timp de 7 sau 30 de zile. Nu este necesar un card de credit și se pot primi actualizări despre produse și promoții.
LiveAgent, dezvoltat de Quality Unit, LLC, este un software popular pentru serviciul clienților, care oferă soluții pentru telefonie VoIP, autoservire și gestionarea reclamațiilor. Se oferă integrări alternative și o perioadă gratuită de încercare. Există un calculator de costuri și un program de afiliere. RingCentral și NetCrunch sunt alternative care oferă caracteristici convenabile pentru serviciul clienților. NetCrunch vine cu un subdomeniu individual și o perioadă de încercare gratuită de 14 zile.
Căutați o alternativă la Kustomer?
LiveAgent este o soluție rentabilă și eficientă pentru gestionarea solicitărilor de asistență și comunicarea cu clienții. Utilizatorii, de la consultant la reprezentanți de vânzări, prezintă opinii pozitive, evidențiind faptul că produsul LiveAgent îi împuternicește să ofere asistență mai bună și mai rapidă. De asemenea, LiveAgent facilitează clasificarea tichetelor și urmărirea statisticilor.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date