Improve satisfaction with callback software

Show your customers you value their time with automated callback software.

  • ✓ No setup fee
  • ✓ Customer service 24/7
  • ✓ No credit card required
  • ✓ Cancel any time
Used by
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Apeluri inverse automate pentru clienții dvs.

Împuterniciți-vă clienții să solicite o apelare inversă automată în cazul în care linia este ocupată, dacă nu există agenți disponibili pentru a prelua apelul sau dacă doresc pur și simplu să fie apelați înapoi mai tarziu.

Sistemul nostru de apelare la coadă salvează locul clientului în linie și atunci când se află în partea din față a cozii, sistemul îi apelează automat înapoi.

Îmbunătățiți-vă de astăzi experiența clientului cu ajutorul software-ului nostru de apelare inversă.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent

Software pentru call center cu funcție de apelare inversă inteligentă

Software-ul LiveAgent de call center oferă o funcție de apelare inversă  ca o parte a capacității sale de IVR ( răspuns vocal interactiv ). În loc să aștepte în linia de așteptare, clienții dvs. pot solicita acum un apel invers apăsând un singur buton.

Nu este nevoie să așteptați în linia de așteptare sau să vă faceți griji cu privire la pierderea locului la coadă. LiveAgent va apela clientul automat odată ce se află în partea din față a cozii.

Avantajele apelurilor inverse automate

Cu apelarea inversă de la coada call center-ului LiveAgent, agenții dvs. nu vor trebui să monitorizeze manual apelurile solicitate. Funcționalitatea ACD încorporată (distribuirea automată a apelurilor ) funcționează sincronizată cu sistemul nostru puternic IVR pentru a păstra automat numărul apelantului și a-l plasa în coadă, în plus față de apelarea automată a numărului apelantului și atribuirea apelului unui agent corespunzător.

Business woman walking and holding a mobile phone

Oferiți clienților opțiunea de a primi un apel invers de la echipa centrului dvs. de contact în loc să trebuiască să aștepte pe linia de așteptare. Dacă aveți grijă de timpul lor, veți reduce ratele de abandon a apelurilor și veți vedea o creșterea satisfacției clienților .

Definition of good customer service

Clienții se așteaptă la o experiență fără probleme de fiecare dată când contactează asistența pentru clienți. Oferindu-le o opțiune de apelare inversă automată, le puteți oferi o experiență de servicii fără probleme. Reduceți efortul clienților astăzi, îmbunătățind în același timp satisfacția și loialitatea clienților față de marca dvs.

Cum funcționează caracteristica de apel invers automat?

Pentru a începe să utilizați serviciul de apel invers automat, pur și simplu creați un script IVR care include opțiunea de apel invers.

Customer support agent chatting live with client

Software call center de apel invers rentabil

Software-ul call center de apelare inversă este o soluție rentabilă pentru companii de toate dimensiunile. Cu apelurile inverse automate, vor fi necesari mai puțini agenți din centrul de contact pentru a răspunde la apeluri, deoarece volumul de apeluri nu va fi atât de mare.

Apelurile inverse automate creează mai multe oportunități de vânzare

Nu ratați potențialele oportunități de vânzare pur și simplu pentru că clienții dvs. nu vă pot contacta. Cu apelurile inverse automate, clienții dvs. vor fi mai puțin susceptibili să se frustreze și să renunțe la apelurile lor telefonice. Oferindu-le șansa de a solicita o apelare inversă automată, puteți genera mai multe vânzări și îmbunătăți în același timp satisfacția clienților.

Customer service automated callback by LiveAgent
Unlimited call recordings in LiveAgent's call center software

Mai multe informații despre statisticile de utilizare

Adunați mai multe informații despre serviciul pe care îl oferiți. Caracteristicile robuste de raportare prezintă statistici despre centrul dvs. de apeluri virtuale, inclusiv apeluri pierdute și cu răspuns, durata apelurilor, agenții atribuiți, și altele.

Cu software-ul LiveAgent, centru de contact, există opțiuni de raportare nesfârșite. Segmentați datele în funcție de zi, săptămână, lună sau interval de date personalizat și creați un grafic sau o diagramă care se potrivește cel mai bine nevoilor dvs. Cu cât sunteți mai informat cu privire la serviciul pe care îl oferiți, cu atât puteți îmbunătăți și crește satisfacția și loialitatea clienților.

Caracteristicile software-ului de apelare inversă

Customer service automated callback by LiveAgent

Funcția de apelare inversă automată LiveAgent menține locul clientului în linie. Aceștia pot închide având cunoștința că numărul lor este păstrat, locul lor în coadă este sigur și apelarea inversă iminentă.

Live chat for business by LiveAgent

Desktop de agent omnicanal

Software-ul nostru de centru de contact oferă un desktop de agent unic omnicanal . Cu LiveAgent, agenții centrului dvs. de contact pot accesa toate cererile de pe diferite canale (rețele de socializare, chat live, e-mail, telefon) într-o singură interfață.

LiveAgent Time Rules Overview

Configurați automatizarea regulilor  pentru a îmbunătăți productivitatea și fluxul de lucru al agentului. Regulile de automatizare pot fi utilizate pentru a trimite automat e-mailuri de urmărire, pentru a adăuga etichete (apel invers) la tichete și multe altele.

Call routing in LiveAgent

Software-ul de apelare inversă pentru call center LiveAgent este echipat cu ACD funcționalitate pentru a asigura transferuri de apeluri fără probleme și experiențe superioare ale clienților. Funcția noastră ACD direcționează automat apelanții către cel mai potrivit agent / departament în funcție de disponibilitate, prioritate sau alocare aleatorie.

Call center-ul nostru bazat pe web este echipat cu un puternic Sistem IVR care este gata să execute arbori complecsi IVR. Sistemul IVR este suficient de ușor de utilizat pentru începători, dar suficient de robust pentru a satisface nevoile profesionale ale call center-ului.

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Sistemul de apel invers automat al LiveAgent preia toate sarcinile grele, asigurându-se că agenții pot continua să răspundă la apeluri fără nicio întrerupere. Atunci când un client solicită un apel invers și ajunge în partea din față a cozii de apel, sistemul îi va forma automat numărul și îl va conecta la un agent din centrul de contact adecvat.

Call recording by LiveAgent

Software-ul LiveAgent pentru call center înregistrează automat fiecare apel primit și efectuat. Sistemul poate stoca un număr nelimitat de înregistrări de apeluri  care pot fi utilizate pentru asigurarea calității, instruire, uniformitate transferuri de tichete sau scopuri legale.

LiveAgent's Ticket Customer insights - CRM

Vizualizarea hibridă a tichetului a LiveAgent asigură că agenții centrului de contact pot urmări traseul de rezolvare a problemelor unui client pe mai multe canale, rămânând în același fir de tichete. Fluxurile de tichete hibride ajută agenții să ofere răspunsuri inteligente și personalizate care ajută la îmbunătățirea satisfacției și loialității clienților.

Vedeți ce poate face software-ul automat de apelare inversă

Bucurați-vă de o perioadă de încercare gratuită de 14 zile a LiveAgent pentru a vedea ce poate face soluția noastră virtuală de call center bazată pe web pentru echipa dvs. de afaceri și de asistență pentru clienți, vânzări și marketing.

Peste 3.000 de recenzii Capterra GetApp G2 Crowd

Oferim mult mai mult decât un software automat de apelare inversă

În plus față de un software call center complet, LiveAgent este un ghișeu unic pentru toate serviciile pentru clienți.

LiveAgent helpdesk tour

Conectați toate conturile dvs. de pe rețelele de socializare la software-ul centrului de contact pentru a îmbunătăți productivitatea agentului și pentru a păstra securitatea datelor clienților dvs. Programul de asistență LiveAgent se integrează cu Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger și Viber.

Proactive chat invitation in LiveAgent

Software-ul de asistență LiveAgent are cel mai rapid widget de  chat live de pe piață. Bucurați-vă de funcții avansate, cum ar fi invitații de chat proactive, formulare offline, formulare pre-chat, precum și vizualizarea de tastare în timp real care vă permite să vedeți ce tastează clientul în caseta de chat înainte de a apăsa trimite. Capacitățile de chat live ale centrului de contact LiveAgent vă vor ajuta să îmbunătățiți implicarea clienților, să creșteți vânzările și să sporiți satisfacția clienților în același timp.

LiveAgent helpdesk tour

Simplificați toate interogările clienților într-un desktop de agent omnicanal centralizat cu software-ul de ticketing . Alocați tichete diferitelor departamente și agenți și organizați fiecare interogare în funcție de etichete, prioritate sau dată primită. Vizualizați traseul de rezolvare a problemelor fiecărui client de la început până la sfârșit, pe diferite canale de asistență și într-un format bogat în context, cu flux de tichete hibrid .

LiveAgent - What is knowledge base software?

Creați și stilizați-vă propria bază de cunoștințe utilizând Editorul WYSIWYG (Ce vedeți este ceea ce obțineți). Îmbunătățiți satisfacția clienților oferind clienților dvs. instrumente de auto-ajutor, cum ar fi articolele, întrebările frecvente sau comunitatea forumuri.

Profitați la maximum de sistemul dvs. de apelare în coadă

Software-ul LiveAgent pentru call center bazat pe web oferă mult mai mult decât simpla apelare inversă la coadă.

Person drafting the integration flow

Software-ul de asistență LiveAgent este echipat cu peste 200 de funcții utile care vă vor ajuta să eficientizați fluxul de lucru al agentului dvs. și să eliminați ghicitorile din serviciul pentru clienți. Îmbunătățiți performanța agentului dvs. cu LiveAgent astăzi.

Android and iOS mobile apps of LiveAgent

Software-ul nostru pentru centrul de contact este conceput pentru a funcționa bine cu alte aplicații . Integrați-vă favoritele dvs. aplicații cu software-ul nostru de call center pentru a obține o eficiență maximă a agentului, precum și o imagine de ansamblu holistică a profilului fiecărui client completat cu achiziții anterioare și interacțiuni cu afacerea dvs.

Person speaking multiple languages

Obiectivul nostru principal este succesul dvs. Asistența pentru clienți LiveAgent este disponibilă 24/7, 365 de zile pe an pe mai multe canale de comunicare, inclusiv Twitter, Facebook, Instagram, e-mail, chat live, portalul nostru pentru clienți sau telefon. Strigați-ne oricând aveți nevoie de noi, vă vom ajuta cu plăcere. De asemenea, oferim asistență în mai multe limbi , dacă aveți nevoie de ea.

Agents building customer support portal

Opțiuni de personalizare nesfârșite

Software-ul de apel invers LiveAgent a fost creat cu flexibilitatea, scalabilitatea și colaborarea în echipă. Deoarece fiecare companie (indiferent de dimensiunea sa sau de industria în care activează) are nevoi diferite, centrul nostru de contact este complet personalizabil.

Software-ul nostru poate fi scalat pentru operațiuni de orice dimensiune și orice scop, indiferent dacă centrul dvs. de contact este specializat în servicii pentru clienți de inbound, vânzări outbound sau ambele. Consultanții noștri profesioniști sau personalul tehnic vă pot ajuta să creați cea mai eficace și mai eficientă soluție software care să se potrivească nevoilor dumneavoastră.

Indiferent dacă vă ocupați de asistență medicală, ospitalitate, SaaS, auto, comerț electronic sau industria educației, LiveAgent poate fi adaptat pentru a se potrivi nevoilor dvs.

LiveAgent avansat, accesibil și sistemul de apel invers în coadă ușor de utilizat

Security lock and badge

Software-ul pentru centrul de contact LiveAgent este compatibil GDPR , verificat Google OAuth, criptat HTTPS și stochează datele clienților în Tier-III + sau instalații conforme IV sau PCI DSS, SSAE-16 sau ISO 27001.

Person organizing information into tickets

Software-ul LiveAgent call center este complet bazat pe cloud. Accesați cu ușurință funcțiile puternice de apelare inversă automată ale centrului dvs. de contact în fiecare zi.

Woman holding PlayStation gaming controller in hands

Software-ul nostru de call center omnicanal a câștigat peste 20 de premii numai în 2020, datorită capacităților sale omnicanale, CRM nativ puternic și integrări CRM avansate. Descoperiți astăzi cum LiveAgent creează tranziții fără probleme de la un canal la altul.

Customer support agent chatting live with client

Software-ul pentru call center LiveAgent este oferit la un model freemium tarifar . Oferim software gratuit pentru call center, precum și o versiune avansată cu plată, care include apeluri automate. Planul nostru software de call center plătit este oferit la un preț accesibil. Plătiți mai puțin și obțineți mai multă valoare cu LiveAgent astăzi.

Oferiți experiențe personalizate

Oferiți clienților opțiunea de a vă contacta prin canalele de asistență pe care le preferă. Indiferent dacă este vorba de chat live, e-mail, voce, video, rețele de socializare sau chat web, LiveAgent este gata să ofere o experiență omnicanală perfectă pentru clienți la care se așteaptă clienții dvs.

Oferiți un serviciu extrem de personalizat, informat și bogat în context cu sistemul nostru de apel invers și bucurați-vă de relații de durată îmbunătățite cu clienții, satisfacție mai mare a clienților, loialitate îmbunătățită a clienților și mai multe oportunități de vânzare.

LiveAgent CRM integrations
Live chat for business by LiveAgent

Oferiți servicii de neegalat cu software-ul de apel invers LiveAgent

Luați software-ul nostru premiat de apelare omnicanal pentru call center. Testați puternicele noastre integrări IVR și CRM pentru a descoperi cum puteți oferi experiențe clienților fără probleme pe toate canalele de servicii. Solicitați o demonstrație sau creați o perioadă de încercare gratuită de 14 zile pentru a vedea tot ce are de oferit software-ul call center LiveAgent.

Ce cred clienții noștri?

Articole legate deSoftware de apelare inversă
O conversație este un schimb de mesaje de obicei între un client și un agent. Conversația se transformă în tichet.

Conversația

Tipurile de dialog (telefon, email, chat live etc.) și îmbunătățirea comunicării cu clienții prin programe de suport, cum ar fi LiveAgent. Sfaturi pentru începerea și încheierea conversațiilor, utilizarea funcționalităților specifice și gestionarea clienților nervoși.

Șabloanele de notificări vă permit să pregătiți șabloane, pe care le puteți utiliza ulterior. În acest fel, dvs. și membrii echipei dvs. economisiți mult timp.

Șabloane de notificări

Șabloanele de notificări sunt esențiale pentru eficientizarea muncii echipei de servicii pentru clienți. LiveAgent oferă șabloane de notificări personalizabile, care economisesc timp și facilitează comunicarea.

Asistența pe canale multiple reprezintă o modalitate de a oferi clienților o gamă largă de opțiuni pentru a vă contacta. Puteți alege dintr-o gamă largă de platforme de socializare.

Asistență pe canale multiple

Strategiile eficiente de marketing se concentrează pe segmentarea corectă a pieței și adaptarea mesajelor pentru a atrage clienții potențiali. Canalele de comunicare adecvate și serviciile excelente contribuie la succesul în marketing. LiveAgent oferă asistență pe mai multe canale, precum e-mail, chat live, telefon, Facebook și Twitter, pentru a spori eficiența și răspunsul rapid.

Centrul de asistență restricționat limitează conectarea clientului pentru a trimite sau a răspunde la tichete. Nerestricționarea centrului de asistență vă va ajuta să vă concentrați.

Centru de asistență restricționat

Șabloanele de răspuns și e-mailurile de anulare ajută asistenții clienți să economisească timp. LiveAgent oferă aceste instrumente și multe altele pentru gestionarea eficientă a clienților.

Folosiți șabloanele noastre gratuite de e-mail de achiziție a clienților pentru toate ocaziile! Îmbunătățiți implicarea clienților, rata de respingere a e-mailurilor și multe altele!

Șabloane de e-mail de achiziție

Construiți o bază de date de abonați activi la e-mail prin promovarea conținutului și oferirea de valoare abonaților. Planificați eficient campaniile și trimiteți mesaje personalizate pentru a obține mai multe adrese de e-mail.

Automatizarea este un instrument în LiveAgent care face munca mai rapidă. Configurați criteriile și condițiile, și automatizările vor funcționa automat cu acestea.

Automatizări

LiveAgent oferă soluții de marketing și telecomunicații, inclusiv servicii personalizate pentru clienți și transformarea traficului web în venituri. Prin intermediul departamentelor lor, satisfacția clienților crește rapid, iar programul de afiliere și parteneriat oferă beneficii suplimentare.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x