Împuterniciți-vă clienții să solicite o apelare inversă automată în cazul în care linia este ocupată, dacă nu există agenți disponibili pentru a prelua apelul sau dacă doresc pur și simplu să fie apelați înapoi mai tarziu.
Sistemul nostru de apelare la coadă salvează locul clientului în linie și atunci când se află în partea din față a cozii, sistemul îi apelează automat înapoi.
Îmbunătățiți-vă de astăzi experiența clientului cu ajutorul software-ului nostru de apelare inversă.
Datele sunt transmise prin mașină...
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Software-ul LiveAgent de call center oferă o funcție de apelare inversă ca o parte a capacității sale de IVR ( răspuns vocal interactiv ). În loc să aștepte în linia de așteptare, clienții dvs. pot solicita acum un apel invers apăsând un singur buton.
Nu este nevoie să așteptați în linia de așteptare sau să vă faceți griji cu privire la pierderea locului la coadă. LiveAgent va apela clientul automat odată ce se află în partea din față a cozii.
Cu apelarea inversă de la coada call center-ului LiveAgent, agenții dvs. nu vor trebui să monitorizeze manual apelurile solicitate. Funcționalitatea ACD încorporată (distribuirea automată a apelurilor ) funcționează sincronizată cu sistemul nostru puternic IVR pentru a păstra automat numărul apelantului și a-l plasa în coadă, în plus față de apelarea automată a numărului apelantului și atribuirea apelului unui agent corespunzător.
Oferiți clienților opțiunea de a primi un apel invers de la echipa centrului dvs. de contact în loc să trebuiască să aștepte pe linia de așteptare. Dacă aveți grijă de timpul lor, veți reduce ratele de abandon a apelurilor și veți vedea o creșterea satisfacției clienților .
Clienții se așteaptă la o experiență fără probleme de fiecare dată când contactează asistența pentru clienți. Oferindu-le o opțiune de apelare inversă automată, le puteți oferi o experiență de servicii fără probleme. Reduceți efortul clienților astăzi, îmbunătățind în același timp satisfacția și loialitatea clienților față de marca dvs.
Pentru a începe să utilizați serviciul de apel invers automat, pur și simplu creați un script IVR care include opțiunea de apel invers.
Conectați-vă la contul dvs. LiveAgent și dați click pe Configurare, apoi Apelați, apoi Numere. Dați click pe „Editați numerele existente” și selectați IVR.
Dați click pe „Adăugați înregistrare” și încărcați mesajele IVR preînregistrate sau înregistrați-le pe ale dvs.
Creați-vă scriptul IVR. Urmați pașii descriși în ghidul de configurare din baza de cunoștințe de apel invers automat.
Lansați un apel pentru a testa dacă funcția de apel invers funcționează. Urmați instrucțiunile IVR și apăsați numărul solicitat pentru apelare.
Software-ul call center de apelare inversă este o soluție rentabilă pentru companii de toate dimensiunile. Cu apelurile inverse automate, vor fi necesari mai puțini agenți din centrul de contact pentru a răspunde la apeluri, deoarece volumul de apeluri nu va fi atât de mare.
Nu ratați potențialele oportunități de vânzare pur și simplu pentru că clienții dvs. nu vă pot contacta. Cu apelurile inverse automate, clienții dvs. vor fi mai puțin susceptibili să se frustreze și să renunțe la apelurile lor telefonice. Oferindu-le șansa de a solicita o apelare inversă automată, puteți genera mai multe vânzări și îmbunătăți în același timp satisfacția clienților.
Adunați mai multe informații despre serviciul pe care îl oferiți. Caracteristicile robuste de raportare prezintă statistici despre centrul dvs. de apeluri virtuale, inclusiv apeluri pierdute și cu răspuns, durata apelurilor, agenții atribuiți, și altele.
Cu software-ul LiveAgent, centru de contact, există opțiuni de raportare nesfârșite. Segmentați datele în funcție de zi, săptămână, lună sau interval de date personalizat și creați un grafic sau o diagramă care se potrivește cel mai bine nevoilor dvs. Cu cât sunteți mai informat cu privire la serviciul pe care îl oferiți, cu atât puteți îmbunătăți și crește satisfacția și loialitatea clienților.
Funcția de apelare inversă automată LiveAgent menține locul clientului în linie. Aceștia pot închide având cunoștința că numărul lor este păstrat, locul lor în coadă este sigur și apelarea inversă iminentă.
Software-ul nostru de centru de contact oferă un desktop de agent unic omnicanal . Cu LiveAgent, agenții centrului dvs. de contact pot accesa toate cererile de pe diferite canale (rețele de socializare, chat live, e-mail, telefon) într-o singură interfață.
Software-ul de apelare inversă pentru call center LiveAgent este echipat cu ACD funcționalitate pentru a asigura transferuri de apeluri fără probleme și experiențe superioare ale clienților. Funcția noastră ACD direcționează automat apelanții către cel mai potrivit agent / departament în funcție de disponibilitate, prioritate sau alocare aleatorie.
Call center-ul nostru bazat pe web este echipat cu un puternic Sistem IVR care este gata să execute arbori complecsi IVR. Sistemul IVR este suficient de ușor de utilizat pentru începători, dar suficient de robust pentru a satisface nevoile profesionale ale call center-ului.
Sistemul de apel invers automat al LiveAgent preia toate sarcinile grele, asigurându-se că agenții pot continua să răspundă la apeluri fără nicio întrerupere. Atunci când un client solicită un apel invers și ajunge în partea din față a cozii de apel, sistemul îi va forma automat numărul și îl va conecta la un agent din centrul de contact adecvat.
Software-ul LiveAgent pentru call center înregistrează automat fiecare apel primit și efectuat. Sistemul poate stoca un număr nelimitat de înregistrări de apeluri care pot fi utilizate pentru asigurarea calității, instruire, uniformitate transferuri de tichete sau scopuri legale.
Vizualizarea hibridă a tichetului a LiveAgent asigură că agenții centrului de contact pot urmări traseul de rezolvare a problemelor unui client pe mai multe canale, rămânând în același fir de tichete. Fluxurile de tichete hibride ajută agenții să ofere răspunsuri inteligente și personalizate care ajută la îmbunătățirea satisfacției și loialității clienților.
Bucurați-vă de o perioadă de încercare gratuită de 14 zile a LiveAgent pentru a vedea ce poate face soluția noastră virtuală de call center bazată pe web pentru echipa dvs. de afaceri și de asistență pentru clienți, vânzări și marketing.
În plus față de un software call center complet, LiveAgent este un ghișeu unic pentru toate serviciile pentru clienți.
Conectați toate conturile dvs. de pe rețelele de socializare la software-ul centrului de contact pentru a îmbunătăți productivitatea agentului și pentru a păstra securitatea datelor clienților dvs. Programul de asistență LiveAgent se integrează cu Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger și Viber.
Software-ul de asistență LiveAgent are cel mai rapid widget de chat live de pe piață. Bucurați-vă de funcții avansate, cum ar fi invitații de chat proactive, formulare offline, formulare pre-chat, precum și vizualizarea de tastare în timp real care vă permite să vedeți ce tastează clientul în caseta de chat înainte de a apăsa trimite. Capacitățile de chat live ale centrului de contact LiveAgent vă vor ajuta să îmbunătățiți implicarea clienților, să creșteți vânzările și să sporiți satisfacția clienților în același timp.
Simplificați toate interogările clienților într-un desktop de agent omnicanal centralizat cu software-ul de ticketing . Alocați tichete diferitelor departamente și agenți și organizați fiecare interogare în funcție de etichete, prioritate sau dată primită. Vizualizați traseul de rezolvare a problemelor fiecărui client de la început până la sfârșit, pe diferite canale de asistență și într-un format bogat în context, cu flux de tichete hibrid .
Creați și stilizați-vă propria bază de cunoștințe utilizând Editorul WYSIWYG (Ce vedeți este ceea ce obțineți). Îmbunătățiți satisfacția clienților oferind clienților dvs. instrumente de auto-ajutor, cum ar fi articolele, întrebările frecvente sau comunitatea forumuri.
Software-ul LiveAgent pentru call center bazat pe web oferă mult mai mult decât simpla apelare inversă la coadă.
Software-ul de asistență LiveAgent este echipat cu peste 200 de funcții utile care vă vor ajuta să eficientizați fluxul de lucru al agentului dvs. și să eliminați ghicitorile din serviciul pentru clienți. Îmbunătățiți performanța agentului dvs. cu LiveAgent astăzi.
Software-ul nostru pentru centrul de contact este conceput pentru a funcționa bine cu alte aplicații . Integrați-vă favoritele dvs. aplicații cu software-ul nostru de call center pentru a obține o eficiență maximă a agentului, precum și o imagine de ansamblu holistică a profilului fiecărui client completat cu achiziții anterioare și interacțiuni cu afacerea dvs.
Obiectivul nostru principal este succesul dvs. Asistența pentru clienți LiveAgent este disponibilă 24/7, 365 de zile pe an pe mai multe canale de comunicare, inclusiv Twitter, Facebook, Instagram, e-mail, chat live, portalul nostru pentru clienți sau telefon. Strigați-ne oricând aveți nevoie de noi, vă vom ajuta cu plăcere. De asemenea, oferim asistență în mai multe limbi , dacă aveți nevoie de ea.
Software-ul de apel invers LiveAgent a fost creat cu flexibilitatea, scalabilitatea și colaborarea în echipă. Deoarece fiecare companie (indiferent de dimensiunea sa sau de industria în care activează) are nevoi diferite, centrul nostru de contact este complet personalizabil.
Software-ul nostru poate fi scalat pentru operațiuni de orice dimensiune și orice scop, indiferent dacă centrul dvs. de contact este specializat în servicii pentru clienți de inbound, vânzări outbound sau ambele. Consultanții noștri profesioniști sau personalul tehnic vă pot ajuta să creați cea mai eficace și mai eficientă soluție software care să se potrivească nevoilor dumneavoastră.
Indiferent dacă vă ocupați de asistență medicală, ospitalitate, SaaS, auto, comerț electronic sau industria educației, LiveAgent poate fi adaptat pentru a se potrivi nevoilor dvs.
Software-ul pentru centrul de contact LiveAgent este compatibil GDPR , verificat Google OAuth, criptat HTTPS și stochează datele clienților în Tier-III + sau instalații conforme IV sau PCI DSS, SSAE-16 sau ISO 27001.
Software-ul LiveAgent call center este complet bazat pe cloud. Accesați cu ușurință funcțiile puternice de apelare inversă automată ale centrului dvs. de contact în fiecare zi.
Software-ul nostru de call center omnicanal a câștigat peste 20 de premii numai în 2020, datorită capacităților sale omnicanale, CRM nativ puternic și integrări CRM avansate. Descoperiți astăzi cum LiveAgent creează tranziții fără probleme de la un canal la altul.
Software-ul pentru call center LiveAgent este oferit la un model freemium tarifar . Oferim software gratuit pentru call center, precum și o versiune avansată cu plată, care include apeluri automate. Planul nostru software de call center plătit este oferit la un preț accesibil. Plătiți mai puțin și obțineți mai multă valoare cu LiveAgent astăzi.
Oferiți clienților opțiunea de a vă contacta prin canalele de asistență pe care le preferă. Indiferent dacă este vorba de chat live, e-mail, voce, video, rețele de socializare sau chat web, LiveAgent este gata să ofere o experiență omnicanală perfectă pentru clienți la care se așteaptă clienții dvs.
Oferiți un serviciu extrem de personalizat, informat și bogat în context cu sistemul nostru de apel invers și bucurați-vă de relații de durată îmbunătățite cu clienții, satisfacție mai mare a clienților, loialitate îmbunătățită a clienților și mai multe oportunități de vânzare.
Luați software-ul nostru premiat de apelare omnicanal pentru call center. Testați puternicele noastre integrări IVR și CRM pentru a descoperi cum puteți oferi experiențe clienților fără probleme pe toate canalele de servicii. Solicitați o demonstrație sau creați o perioadă de încercare gratuită de 14 zile pentru a vedea tot ce are de oferit software-ul call center LiveAgent.
Roman Bosch
Partly
Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.
Răzvan Sava
Webmaster Deals
De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.
Viviane Carter
CSI Products
Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.
Christian Lange
Lucky-Bike
Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.
Jens Malmqvist
Projure
Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.
Catana Alexandru
Websignal
Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...
Sissy Böttcher
Study Portals
Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.
Peter Koning
TypoAssassin
Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.
Aranzazu F
Factorchic
Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.
Martin Drugaj
Atomer
Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.
Ivan Golubović
AVMarket
Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.
Alexandra Danišová
Nay
Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...
David Chandler
Volterman
Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Funcția principală a unui call center este de a permite clienților să apeleze companii cu orice întrebări pe care le-ar putea avea cu privire la produse, politici, returnări, funcționalitate, depanare sau feedback.
Sistemul de tichete de asistență
LiveAgent oferă un sistem de tichete de asistență cu o interfață de utilizare (UI) intuitivă, care combină toate canalele de comunicare. Fluxul hibrid de tichete asigură că toate comunicările rămân în același tichet hibrid sub același ID de tichet. Agenții au întotdeauna cantitatea optimă de lucru datorită distribuirii automate a tichetelor. LiveAgent oferă informații complete despre clienți și instrumente puternice de autoserviciu. Fără contracte și fără taxe ascunse, cu prețuri transparente și corecte, LiveAgent oferă cea mai bună valoare pentru banii dvs.
O soluție completă pentru diverse modele de afaceri
LiveAgent este preferat față de ZenDesk de către mulți utilizatori datorită nivelului avansat de automatizare, prețului accesibil și echipei de asistență întotdeauna disponibile. Funcționalitatea este minunată, facilitând utilizarea formularelor de contact, chat-ului live, bazelor de date și integrării cu rețelele sociale. De asemenea, LiveAgent acceptă atașarea fișierelor și organizează fluxul de e-mailuri mai ușor decât ZenDesk, ceea ce îi face un instrument excelent pentru sprijinul clienților. Utilizatorii se declară satisfăcuți și de stabilitatea serviciului, care funcționează bine și pe platformele mobile.
Vă mutați de la Customerly la LiveAgent?
LiveAgent este cel mai bun program informatic de asistență evaluat ca numărul 1 pentru IMM-uri în 2019 și 2020. Companiile precum Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford oferă servicii de asistență de talie mondială prin intermediul său. Există mai multe planuri de abonare, începând de la $ 9 pe lună pentru Small business până la $ 49 pe lună pentru Large business. Există și un plan gratuit timp de 7 zile pentru istoricul tichetelor. Migrați-vă astăzi datele din Customerly și aflați mai multe.
Mergeți mână în mână cu clienții dvs.
LiveAgent este o soluție excelentă de comunicare prin chat pentru clienți, conform unor recenzii pozitive. Această soluție îmbunătățește serviciul pentru clienți, accelerând comunicarea și oferind informații precise. Folosind LiveAgent, timpul de răspuns crește cu 60%, iar rata de conversie a crescut la 325% în prima lună. Acest instrument este ușor de utilizat, îmbunătățind productivitatea pentru clienți și agenți.
Vă mutați de la Samanage la LiveAgent?
LiveAgent este un sistem complet de birou de asistență care poate gestiona fiecare canal important de comunicare cu clienții. Beneficiați de acces la funcțiile noastre de productivitate, numărul mare de integrări și de asistență pentru clienți 24/7. Începeți perioada de încercare gratuită de 7 sau 30 de zile folosind adresa de email a companiei. Nu este necesar cardul de credit. Creați un cont gratuit și primiți actualizări despre produse și oferte promoționale. Vă mutați de la Samanage la LiveAgent? Migrați chiar acum!
Oferiți clienților servicii de asistență excelente.
LiveAgent este o platformă excelentă pentru asistența clienților în afacerile online, potrivit mai multor utilizatori. Aceasta este ușor de utilizat, oferă funcționalități utile de raportare și îmbunătățește serviciul pentru clienți, ceea ce creează rate mai mari de rentabilitate și creșterea satisfacției clienților. Utilizatorii au observat, de asemenea, că platforma este o soluție rentabilă, cu agenți nelimitați, suport pentru poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică pentru un preț rezonabil.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date