V-ați săturat de software-ul dvs. de birou?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă Bitrix24 de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de instalare
  • ✓ Serviciu clienți 24/7
  • ✓ Nu este necesar un card de credit
  • ✓ Anulați oricând
Folosit de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Căutați o alternativă la Bitrix24?

Doriți să treceți la un software de servicii pentru clienți separat? LiveAgent este tot de ce aveți nevoie. Oferiți asistență prin e-mail, chat live, rețele sociale, bază de cunoștințe și call center. Cu mai mult de 175 de funcții și peste 40 de integrări, vă puteți concentra pe serviciul clienți ca niciodată.

Faceți biroul dvs. de asistență mai simplu cu software-ul potrivit și migrați de la Bitrix24 la LiveAgent în câteva minute. Oferim omigrare Bitrix24 asistată, care va importa toate datele dvs. de la Bitrix24 în LiveAgent. Este gratuit și durează doar 5 minute.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Luați în considerare LiveAgent.
Software de asistență pentru clienți multi-canal.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Bitrix24 în comparație cu LiveAgent

Caracteristici Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este necesar un card de credit.
Bitrix24
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
LiveAgent oferă ticketing pentru 15 USD/ per agent / pe lună.
Bitrix24 oferă ticketing pentru 49 USD/ pe lună.
Live Chat
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat live în Ticket + Chat pentru 29 USD / per agent / pe lună.
Bitrix24 oferă chat live în plan pentru 49 USD / pe lună.
Call Center
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center în plan all-inclusive pentru 39 USD / per agent / pe lună.
Bitrix24 oferă Call Center în plan pentru 49 USD / pe lună.
Self-Service
O caracteristică care vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa ticketele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă self-service în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Bitrix24 oferă self-service în plan pentru 49 USD / pe lună.
Facebook
O integrare pe Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Facebook în planul Ticket pentru o taxă suplimentară de 39 USD / pe lună / per account sau în plan All-inclusive fără taxe suplimentare.
Bitrix24 oferă o integrare Facebook în plan pentru 49 USD / pe lună.
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
LiveAgent oferă o integrare Twitter în planul de tickete pentru o taxă suplimentară de 39 USD / pe lună / per account sau în plan All-inclusive fără taxe suplimentare.
Bitrix24 oferă o integrare Twitter în plan pentru 49 USD / pe lună.
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și menționează și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Instagram în planul Ticket pentru o taxă suplimentară de 39 USD / pe lună / per account sau în plan All-inclusive fără taxe suplimentare.
Bitrix24 oferă o integrare Instagram în plan pentru 49 USD / pe lună.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de birou de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Viber în planul de tickete pentru o taxă suplimentară de 39 USD / pe lună / per account sau în plan All-inclusive fără taxe suplimentare.
Bitrix24 oferă o integrare Viber în plan pentru 49 USD / pe lună.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Bitrix24 oferă o bază de cunoștințe în plan pentru 49 USD / pe lună.
Forumul clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forum clienților.
Bitrix24 nu oferă forum clienților.
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Bitrix24 oferă automatizare și reguli în plan pentru 99 USD / pe lună.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în planul Ticket pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Bitrix24 oferă funcții API în plan pentru 49 USD / pe lună.
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților primiți să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă funcții IVR în planul all-inclusive pentru 39 USD / per agent / pe lună.
Bitrix24 oferă funcții IVR în plan pentru 199 USD / pe lună.
Apeluri video
Un apel care conține videoclipuri, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video în plan all-inclusive pentru 39 USD / per agent / pe lună.
Bitrix24 oferă apeluri video în plan pentru 49 USD / pe lună.
Istoric Nelimitat
Ticketele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Bitrix24 oferă istoric nelimitat în plan pentru 49 USD / pe lună.
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Bitrix24 oferă site-uri web nelimitate în plan pentru 49 USD / pe lună.
Butoane nelimitate de chat
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate în planul Ticket + Chat pentru 29 USD / per agent / pe lună.
Bitrix24 oferă butoane de chat nelimitate în plan pentru 49 USD / pe lună.
Tickete / E-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tickete.
LiveAgent oferă un plan nelimitat de tickete / mesaje pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Bitrix24 oferă tickete / mesaje nelimitate în plan pentru 99 USD / pe lună.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor în plan All-inclusive pentru 39 USD / per agent / pe lună.
Bitrix24 oferă înregistrare nelimitată a apelurilor în plan pentru 49 USD / pe lună.
Suport nelimitat 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă suport nelimitat 24/7 în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Bitrix24 oferă suport nelimitat 24/7 în plan pentru 49 USD / pe lună.

4 motive pentru care companiile trec la LiveAgent

Satisfacție îmbunătățită

LiveAgent crește satisfacția clienților și vă îmbunătățește ratele de conversie.

Productivitate crescută

Reduceți timpul de lucru al agenților dvs. și rezolvați mai multe întrebări ale clienților datorită căsuței noastre inbox universale.

Bogat în caracteristici

Cu mai mult de 175 de funcții avansate de asistență, furnizarea de asistență pentru clienți va fi o nimica toată.

Person deciding between two solutions

Alternativă puternică la Bitrix24

Doriți să vă concentrați mai mult pe asistența dvs. pentru clienți și să oferiți o soluție diferită biroului de asistență? LiveAgent este răspunsul potrivit pentru nevoile dumneavoastră.

LiveAgent vă oferă instrumente, caracteristici și integrări pentru a oferi asistență clienților mai bună, fără aglomerații suplimentare sau dezordine în software-ul dvs. Și nu vă va limita bugetul. Vă oferim trei planuri la prețuri rezonabile pentru afacerea dvs. În plus, puteți cumpăra funcții separate pentru a evita plata în exces sau pentru a face planul să se potrivească mai mult pe placul dvs.

Asistență mai bună pentru clienți

Asistența pentru clienți este o parte importantă a oricărei afaceri de succes și, prin urmare, nu trebuie neglijată. Prin utilizarea unui software special axat pe furnizarea unei soluții mai bune pentru îngrijirea clienților, puteți crește satisfacția clienților și rentabilitatea investiției.

Faceți clienții fericiți cu software-ul potrivit.

Customer providing review for service on mobile phone

Vedeți de ce companiile trec la LiveAgent

Do more customer support for less money

Plătiți doar pentru ceea de ce aveți cu adevărat nevoie

Bitrix24 este un instrument excelent, dar s-ar putea să nu fie potrivit pentru fiecare afacere. Cu LiveAgent, veți obține doar cele mai bune și relevante instrumente și caracteristici și nu trebuie să plătiți pentru ceea ce nu veți folosi.

Vă oferim trei planuri la prețuri rezonabile, care vă vor oferi exact ceea ce aveți nevoie. Și în cazul în care acest lucru nu este suficient, puteți cumpăra caracteristici separate pentru a vă îmbunătăți fluxul de lucru.

Sunteți gata să faceți o schimbare?

LiveAgent este cel mai revizuit și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru IMM-uri în 2020. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Căutați o alternativă la altceva?

Sunteți curios să vedeți cum ne adaptăm la alte soluții populare de asistență? Consultați paginile noastre de comparație și descoperiți tot ce avem de oferit.

    Articole legate deAlternativă la Bitrix24
    LiveAgent este un centru de asistență care conectează o singură interfață cu multiple canale. Aflați mai multe despre alternativa la OTRS și îmbunătățiți-vă imediat serviciul de asistență.

    Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?

    LiveAgent este o soluție eficientă și ușor de utilizat pentru a îmbunătăți comunicarea și asistența clienților.

    Doriți să vă migrați datele de la Gist la o altă soluție? Aruncați o privire la LiveAgent și vedeți avantajele. Începeți trialul gratuit astăzi.

    Migrați de la Gist la LiveAgent?

    LiveAgent oferă o gamă largă de servicii de asistență pentru clienți, inclusiv suport 24/7, instrumente utile și integrări multiple, cu opțiuni de planuri plătite și gratuite. Comparativ cu Gist, LiveAgent oferă mai multe funcții și servicii la prețuri mai accesibile.

    LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

    Căutați o alternativă la Zopim?

    Simplificați interacțiunile clienților cu un software de birou de asistență, pentru a vă îmbunătăți imaginea de marketing. Răspundeți la mențiunile sociale și simplificați interacțiunile cu clienții.

    Căutați o alternativă la Gorgias? Căutarea a luat sfârșit! Încercați LiveAgent pentru nevoile serviciului dumneavoastră pentru clienți. Este inclusă o perioadă de încercare de 14 zile.

    Căutați o alternativă la Gorgias?

    LiveAgent este soluția perfectă pentru comunicarea și asistența clienților, fiind apreciată pentru calitatea și eficiența sa.

    Dacă sunteți în căutarea unei alternative puternice Kayako, luați în considerare LiveAgent. Are cel mai rapid widget de chat de pe piață și are peste 179 de funcții utile pentru biroul de asistență

    Căutați o alternativă Kayako?

    LiveAgent este un software multilingv care permite comunicarea eficienta intre clienti si afaceri, in peste 43 de limbi, facilitand astfel construirea de relatii semnificative. Trial gratuit disponibil.

    Căutați o alternativă Groove? LiveAgent este soluția perfectă pentru biroul de asistență, cu peste 179 de funcții și peste 40 de integrări.

    Căutați o alternativă Groove?

    LiveAgent este un software de asistență pentru IMM-uri, disponibil în multiple limbi și cu numeroase funcții utile, fiind o alternativă excelentă la Groove.

    Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

    Start Free Trial x