Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

V-ați săturat de software-ul dvs. de birou?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă Bitrix24 de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Serviciu clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar un card de credit    
  • ✓ Anulați oricând
Folosit de
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Căutați o alternativă la Bitrix24?

Doriți să treceți la un software de servicii pentru clienți separat? LiveAgent este tot de ce aveți nevoie. Oferiți asistență prin e-mail, chat live, rețele sociale, bază de cunoștințe și call center. Cu mai mult de 175 de funcții și peste 40 de integrări, vă puteți concentra pe serviciul clienți ca niciodată.

Faceți biroul dvs. de asistență mai simplu cu software-ul potrivit și migrați de la Bitrix24 la LiveAgent în câteva minute. Oferim omigrare Bitrix24 asistată, care va importa toate datele dvs. de la Bitrix24 în LiveAgent. Este gratuit și durează doar 5 minute.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Luați în considerare LiveAgent.
Software de asistență pentru clienți multi-canal.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Bitrix24 în comparație cu LiveAgent

Caracteristici Liveagent Bitrix24
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
LiveAgent oferă ticketing pentru 15 USD/ per agent / pe lună.
Bitrix24 oferă ticketing pentru 49 USD/ pe lună.
Live Chat
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat live în Ticket + Chat pentru 29 USD / per agent / pe lună.
Bitrix24 oferă chat live în plan pentru 49 USD / pe lună.
Call Center
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center în plan all-inclusive pentru 39 USD / per agent / pe lună.
Bitrix24 oferă Call Center în plan pentru 49 USD / pe lună.
Self-Service
O caracteristică care vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa ticketele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă self-service în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Bitrix24 oferă self-service în plan pentru 49 USD / pe lună.
Facebook
O integrare pe Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Facebook în planul Ticket pentru o taxă suplimentară de 39 USD / pe lună / per account sau în plan All-inclusive fără taxe suplimentare.
Bitrix24 oferă o integrare Facebook în plan pentru 49 USD / pe lună.
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
LiveAgent oferă o integrare Twitter în planul de tickete pentru o taxă suplimentară de 39 USD / pe lună / per account sau în plan All-inclusive fără taxe suplimentare.
Bitrix24 oferă o integrare Twitter în plan pentru 49 USD / pe lună.
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și menționează și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Instagram în planul Ticket pentru o taxă suplimentară de 39 USD / pe lună / per account sau în plan All-inclusive fără taxe suplimentare.
Bitrix24 oferă o integrare Instagram în plan pentru 49 USD / pe lună.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de birou de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Viber în planul de tickete pentru o taxă suplimentară de 39 USD / pe lună / per account sau în plan All-inclusive fără taxe suplimentare.
Bitrix24 oferă o integrare Viber în plan pentru 49 USD / pe lună.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Bitrix24 oferă o bază de cunoștințe în plan pentru 49 USD / pe lună.
Forumul clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forum clienților.
Bitrix24 nu oferă forum clienților.
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Bitrix24 oferă automatizare și reguli în plan pentru 99 USD / pe lună.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în planul Ticket pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Bitrix24 oferă funcții API în plan pentru 49 USD / pe lună.
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților primiți să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă funcții IVR în planul all-inclusive pentru 39 USD / per agent / pe lună.
Bitrix24 oferă funcții IVR în plan pentru 199 USD / pe lună.
Apeluri video
Un apel care conține videoclipuri, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video în plan all-inclusive pentru 39 USD / per agent / pe lună.
Bitrix24 oferă apeluri video în plan pentru 49 USD / pe lună.
Istoric Nelimitat
Ticketele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Bitrix24 oferă istoric nelimitat în plan pentru 49 USD / pe lună.
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Bitrix24 oferă site-uri web nelimitate în plan pentru 49 USD / pe lună.
Butoane nelimitate de chat
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate în planul Ticket + Chat pentru 29 USD / per agent / pe lună.
Bitrix24 oferă butoane de chat nelimitate în plan pentru 49 USD / pe lună.
Tickete / E-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tickete.
LiveAgent oferă un plan nelimitat de tickete / mesaje pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Bitrix24 oferă tickete / mesaje nelimitate în plan pentru 99 USD / pe lună.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor în plan All-inclusive pentru 39 USD / per agent / pe lună.
Bitrix24 oferă înregistrare nelimitată a apelurilor în plan pentru 49 USD / pe lună.
Suport nelimitat 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă suport nelimitat 24/7 în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Bitrix24 oferă suport nelimitat 24/7 în plan pentru 49 USD / pe lună.

4 motive pentru care companiile trec la LiveAgent

Union icon

Satisfacție îmbunătățită

LiveAgent crește satisfacția clienților și vă îmbunătățește ratele de conversie.

Increase icon

Productivitate crescută

Reduceți timpul de lucru al agenților dvs. și rezolvați mai multe întrebări ale clienților datorită căsuței noastre inbox universale.

Statistic icon

Bogat în caracteristici

Cu mai mult de 175 de funcții avansate de asistență, furnizarea de asistență pentru clienți va fi o nimica toată.

Person deciding between two solutions

Alternativă puternică la Bitrix24

Doriți să vă concentrați mai mult pe asistența dvs. pentru clienți și să oferiți o soluție diferită biroului de asistență? LiveAgent este răspunsul potrivit pentru nevoile dumneavoastră.

LiveAgent vă oferă instrumente, caracteristici și integrări pentru a oferi asistență clienților mai bună, fără aglomerații suplimentare sau dezordine în software-ul dvs. Și nu vă va limita bugetul. Vă oferim trei planuri la prețuri rezonabile pentru afacerea dvs. În plus, puteți cumpăra funcții separate pentru a evita plata în exces sau pentru a face planul să se potrivească mai mult pe placul dvs.

Asistență mai bună pentru clienți

Asistența pentru clienți este o parte importantă a oricărei afaceri de succes și, prin urmare, nu trebuie neglijată. Prin utilizarea unui software special axat pe furnizarea unei soluții mai bune pentru îngrijirea clienților, puteți crește satisfacția clienților și rentabilitatea investiției.

Faceți clienții fericiți cu software-ul potrivit.

Customer providing review for service on mobile phone

Vedeți de ce companiile trec la LiveAgent

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

Do more customer support for less money

Plătiți doar pentru ceea de ce aveți cu adevărat nevoie

Bitrix24 este un instrument excelent, dar s-ar putea să nu fie potrivit pentru fiecare afacere. Cu LiveAgent, veți obține doar cele mai bune și relevante instrumente și caracteristici și nu trebuie să plătiți pentru ceea ce nu veți folosi.

Vă oferim trei planuri la prețuri rezonabile, care vă vor oferi exact ceea ce aveți nevoie. Și în cazul în care acest lucru nu este suficient, puteți cumpăra caracteristici separate pentru a vă îmbunătăți fluxul de lucru.

Sunteți gata să faceți o schimbare?

LiveAgent este cel mai revizuit și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru IMM-uri în 2020. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

Ce este o alternativă Bitrix24?

LiveAgent este un software complex de birou de asistență care permite companiei dvs. să îmbunătățească / să ofere cea mai bună experiență pentru clienți. Software-ul biroului de asistență are caracteristici precum un portal pentru clienți, sistem de ticketing, chat live, integrări în rețelele sociale, distribuirea automată a biletelor, SLA-uri și multe altele. Funcțiile biroului de asistență vă ajută să utilizați toate datele clienților și, astfel, să oferiți asistență excelentă imediat.

De ce ar trebui să alegeți LiveAgent?

LiveAgent este o soluție all-in-one pentru un serviciu excelent pentru clienți. Software-ul vă ajută compania să crească fidelizarea clienților, satisfacția clienților, veniturile și să îmbunătățească fluxul de lucru al agenților.

Cum puteți migra de la Bitrix24?

Dacă doriți să migrați de la Biltrix24, puteți face acest lucru cu un plugin gratuit de migrare în LiveAgent. Cu toate acestea, dacă doriți să asistăm, asistența noastră pentru clienți vă va ajuta cu plăcere.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație